Guest Fredman Inlagd December 31, 2013 Dela Inlagd December 31, 2013 Tittar ut över vår fantastiska skärgård. På trädet längst ned har det vuxit in en skylt om att hundar inte får bada där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 31, 2013 Dela Inlagd December 31, 2013 Tar en mariestad på pizzan... Spaten är slut.. KATASTROF James tar en Fanta, hur ska det gå för mig o M33 imorgon utan Spaten??? Dom öppnar 11.00 btw ...m33 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 31, 2013 Dela Inlagd December 31, 2013 Tar en mariestad på pizzan... Spaten är slut.. KATASTROF James tar en Fanta, hur ska det gå för mig o M33 imorgon utan Spaten??? Dom öppnar 11.00 btw ...m33 image.jpg Va i helv.. Styr upp det här nu, kan ju inte börja det nya året med en katastrof! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd December 31, 2013 Dela Inlagd December 31, 2013 Väntar. på nästa år. Trött nu på 2013 Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd December 31, 2013 Dela Inlagd December 31, 2013 försöker lugna en absolut vettskrämd hund... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 31, 2013 Dela Inlagd December 31, 2013 försöker lugna en absolut vettskrämd hund... Tyvärr är detta en skräckstund för många hundar. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 31, 2013 Dela Inlagd December 31, 2013 Tyvärr är detta en skräckstund för många hundar. har en som ligger vid mina fötter nu ,men hon är lugn i år ,skönt det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 31, 2013 Dela Inlagd December 31, 2013 försöker lugna en absolut vettskrämd hund... Jag har tre normalt jävligt stissiga hundar, men nu är dom jäkligt lugna. Å jag förstår varför, Ok smäller det så kan det inte vara alltför jäkla nära - för där är husse å han skjuter tametusan ingenting... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 Till å med Herr Chang ledsnade på att smällande å drog iväg ut, men konstaterade snart att det var lugnare hemma i Husses soffa, där smällde det ingenting Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 (ändrad) fel Ändrades Januari 1, 2014 av mackan33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 Tar en wirre hos starka HN, han är verkligen en förebild för mig. Måne, feel free att döma ut min sämre hälft Stiligt Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 Tar en wirre hos starka HN, han är verkligen en förebild för mig. Måne, feel free att döma ut min sämre hälft Ha ha ha.Det blev några öl på pizzan idag tror jag era fyllon. Ja det är rätta takter. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 Tar mig en drink o inväntar morgondagens flygresa till LOS. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Januari 1, 2014 Dela Inlagd Januari 1, 2014 Tar mig en drink o inväntar morgondagens flygresa till LOS. Ha det så bra där nere .. Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Januari 2, 2014 Dela Inlagd Januari 2, 2014 Dricker en Chang och njuter av tillvaron. Damerna äter som vanligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd Januari 2, 2014 Dela Inlagd Januari 2, 2014 Just nu så besöker jag Khao Yai Winery. Robbanthai. It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 2, 2014 Dela Inlagd Januari 2, 2014 Tar en första fika på jobbet efter mer än en månads ledighet Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 2, 2014 Dela Inlagd Januari 2, 2014 Tröttnade på att vara hemma och skicka in dumma inlägg på MPR. Så nu är jag och YstadsLennart är på Record Bar och skickar in dumma inlägg. Nu tappas det upp olaglig dricka. Själv har jag faktiskt mött Carabaos kompis Freedom som verkar vara fysikprofessor. Vi har diskuterat atomen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 2, 2014 Dela Inlagd Januari 2, 2014 Det är hjärtligt på Record Bar. Carabao och Indianen. Själv har jag hittat Carabaos ex. Skoja bara, utsmyckning i baren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 2, 2014 Dela Inlagd Januari 2, 2014 Nu har 110:an kommit tillbaka, fullare än någonsin. Han hade av någon anledning hamnat i Ban Dung men är nu tillbaka för att hämta sin trehjuling. Jag önskar ingen att åka med honom nu. . . . . Ha en säker tur hem nu Lennart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Januari 4, 2014 Dela Inlagd Januari 4, 2014 Kikar JVM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 4, 2014 Dela Inlagd Januari 4, 2014 efter att ha sprungit runt i affärer på stan så kom vi hem o kände oss lite frusna.. tänder en brasa i kamin. några kex med god ost o fikonmarmelad. o ett glas rött till... så här ska man ha det när man har det som sämst!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
strdd Inlagd Januari 4, 2014 Dela Inlagd Januari 4, 2014 just nu har man presis landat på hotellet efter en dags resa å en första titt på stan å beachen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 4, 2014 Dela Inlagd Januari 4, 2014 Nu har vi haft en farangträff i Korat, och jag svävar på ångorna av alkohol.' Längesen man mötte så trevliga samtidigt. Bilder kommer då jag nyktrar till. Tack BBJ, Luke the Drivter, BBj, Kongo24, Garry m.fl. och deras respektive samt kvarterets goda grannar från Holland och England . En toppen eftermiddag som gör det bästa av MPR. Bilder kommer nog från olika håll. Håll ut så kommer sanningen Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Januari 4, 2014 Dela Inlagd Januari 4, 2014 Kikar JVM Du är inte ensam.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu