uptoyou Inlagd Augusti 20, 2017 Dela Inlagd Augusti 20, 2017 30 minuter sedan, skrev striden: Stämmer bra de, övervakning av elnätet och alla kraftstationer med omriktare och omformare samt 132KV nätet till järnvägen. Skickat från min iPhone med Tapatalk Men det övervakar inte du, eller hur Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 20, 2017 Dela Inlagd Augusti 20, 2017 Konstaterar att hösten är här men undrar va de har för teamleader, de verkar vara på väg mot Norge enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Augusti 20, 2017 Dela Inlagd Augusti 20, 2017 Men det övervakar inte du, eller hur [emoji4] Jo jag gör ju de Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Augusti 20, 2017 Dela Inlagd Augusti 20, 2017 55 minuter sedan, skrev Enis: Konstaterar att hösten är här men undrar va de har för teamleader, de verkar vara på väg mot Norge enis ännu ett gäng då som övergett thai för norwegian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 20, 2017 Dela Inlagd Augusti 20, 2017 Högst upp i ett pariserhjuli.... någonstans i Sverige....? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Augusti 20, 2017 Dela Inlagd Augusti 20, 2017 3 timmar sedan, skrev striden: Jo jag gör ju de Skickat från min iPhone med Tapatalk Det är Eldriftingenjörens jobb och inte ditt. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Augusti 20, 2017 Dela Inlagd Augusti 20, 2017 Det är Eldriftingenjörens jobb och inte ditt. Men jag är ju Eldriftsingenjör Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Augusti 20, 2017 Dela Inlagd Augusti 20, 2017 7 minuter sedan, skrev striden: Men jag är ju Eldriftsingenjör Skickat från min iPhone med Tapatalk Ursäkta då, vill minnas att du var Drifttekniker. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Augusti 20, 2017 Dela Inlagd Augusti 20, 2017 Ursäkta då, vill minnas att du var Drifttekniker. Det är lugnt, Jag bytte jobb förra året. Är du på Trv också? Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Augusti 20, 2017 Dela Inlagd Augusti 20, 2017 1 minut sedan, skrev striden: Det är lugnt, Jag bytte jobb förra året. Är du på Trv också? Skickat från min iPhone med Tapatalk Dt i M. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Augusti 20, 2017 Dela Inlagd Augusti 20, 2017 Dt i M. Aha [emoji106]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 20, 2017 Dela Inlagd Augusti 20, 2017 Förbereder ett storkok bl.a. bestående av bacon, lök, paprika, morötter, krossad tomat & kidneybönor......... Samt grytbitar av entrecote.......... Tänkte använda den STORA Skeppshultaren att tillreda det hela i.......... Det blir nog många matlådor av detta........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 20, 2017 Dela Inlagd Augusti 20, 2017 Laddar upp inför morgondagens arbete.......... Tungt som fan........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 20, 2017 Dela Inlagd Augusti 20, 2017 On the road again... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 20, 2017 Dela Inlagd Augusti 20, 2017 3 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Förbereder ett storkok bl.a. bestående av bacon, lök, paprika, morötter, krossad tomat & kidneybönor......... Samt grytbitar av entrecote.......... Tänkte använda den STORA Skeppshultaren att tillreda det hela i.......... Det blir nog många matlådor av detta........ Många matlådor blev det........ Nu står de å svalnar i köksfönstret........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 20, 2017 Dela Inlagd Augusti 20, 2017 Kam tro att man är i Pattis... men icke.. Linköping har tydligen ombytliga människor också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Augusti 20, 2017 Dela Inlagd Augusti 20, 2017 (ändrad) 9 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Många matlådor blev det........ Nu står de å svalnar i köksfönstret........ Vad ska du ha till varmrätt? Ändrades Augusti 20, 2017 av Issanbonde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 20, 2017 Dela Inlagd Augusti 20, 2017 9 minuter sedan, skrev Issanbonde: Vad ska du ha till varmrätt? Granatsprängd tångräka........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 20, 2017 Dela Inlagd Augusti 20, 2017 Får mina fötter tvättade och slipade av frugan.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 20, 2017 Dela Inlagd Augusti 20, 2017 Äntligen helg, tar en sängfösare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 20, 2017 Dela Inlagd Augusti 20, 2017 14 timmar sedan, skrev striden: Försöker avverka ett pass på jobbet Skickat från min iPhone med Tapatalk Det rödmarkerade ,är det avbrott? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Augusti 20, 2017 Dela Inlagd Augusti 20, 2017 Det rödmarkerade ,är det avbrott?[emoji6] På stora skärmen där det är rött är det arbete på kontaktledning, men blir även röd vid fel. Det är spänningslöst där det är rött.På dataskärmen visas en Omformarstation med två sammlingskenor a och b där a-skenan är spänningssatt. B-skenan används bara som reservSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 21, 2017 Dela Inlagd Augusti 21, 2017 I dag eller på morgonen gav jag min fru diskförbud, hon ställer mina kaffekoppar längst in i diskstället jag får riva allt för att hitta dom, därför diskförbud, Smart va Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Augusti 21, 2017 Dela Inlagd Augusti 21, 2017 3 minuter sedan, skrev Boa52: I dag eller på morgonen gav jag min fru diskförbud, hon ställer mina kaffekoppar längst in i diskstället jag får riva allt för att hitta dom, därför diskförbud, Smart va Din fru är smart som ordnade sig själv ett diskförbud. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 21, 2017 Dela Inlagd Augusti 21, 2017 5 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Din fru är smart som ordnade sig själv ett diskförbud. Tror inte hon tänker så hon är en tjej från det riktiga Thailand, ingen som springer omkring i högklackat och visar halva behagen. köket är hennes domäner även efter 13 år i Sverige. Jag får vara där på nåder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu