Oregistrerad Inlagd Augusti 18, 2017 Dela Inlagd Augusti 18, 2017 Ett glas rött.... i Dalarna..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Augusti 18, 2017 Dela Inlagd Augusti 18, 2017 1 timme sedan, skrev bimmer: Vart bokade du? Riktning mot Thailand Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bimmer Inlagd Augusti 18, 2017 Dela Inlagd Augusti 18, 2017 1 timme sedan, skrev uptoyou: Riktning mot Thailand Nähä😬😬😬 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Augusti 19, 2017 Dela Inlagd Augusti 19, 2017 7 timmar sedan, skrev HuaHindinnge: Så det var 4 år sedan du träffade din fru? Lyckans ost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 19, 2017 Dela Inlagd Augusti 19, 2017 Är på Templet så även en långväga gäst enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Augusti 19, 2017 Dela Inlagd Augusti 19, 2017 On 2017-08-16 at 20:58, skrev hamnoi: Säger det igen, Mac är fina grejer.. Hur lång tid tar en uppdatering där? Hur ofta kommer de? Kan man själv välja när de ska göras? Funkar allt klockrent när de är gjorda? Har tröttnat på Pyttemjuks usla programvaror nu. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 19, 2017 Dela Inlagd Augusti 19, 2017 1 timme sedan, skrev Enis: Är på Templet så även en långväga gäst enis Han har hört ryktena om vindrutetorkarblad !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Augusti 19, 2017 Dela Inlagd Augusti 19, 2017 Jobb!Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Augusti 19, 2017 Dela Inlagd Augusti 19, 2017 1 timme sedan, skrev Enis: Är på Templet så även en långväga gäst enis Borat? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 19, 2017 Dela Inlagd Augusti 19, 2017 34 minuter sedan, skrev UglyFarang: Hur lång tid tar en uppdatering där? Hur ofta kommer de? Kan man själv välja när de ska göras? Funkar allt klockrent när de är gjorda? Har tröttnat på Pyttemjuks usla programvaror nu. 1..10-20 min. 2.Sällan 3. Ja. 4. Oftast Man kan anklaga Apple för mycket, men jag har fått ett fan så mycket bekvämare datorliv sedan jag bytte till en Macbook ivf. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 19, 2017 Dela Inlagd Augusti 19, 2017 3 minuter sedan, skrev hamnoi: 1..10-20 min. 2.Sällan 3. Ja. 4. Oftast Man kan anklaga Apple för mycket, men jag har fått ett fan så mycket bekvämare datorliv sedan jag bytte till en Macbook ivf. Så talar en sann sektmedlem,karma på det. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Augusti 19, 2017 Dela Inlagd Augusti 19, 2017 58 minuter sedan, skrev hamnoi: 1..10-20 min. 2.Sällan 3. Ja. 4. Oftast Man kan anklaga Apple för mycket, men jag har fått ett fan så mycket bekvämare datorliv sedan jag bytte till en Macbook ivf. Tack! Om jag söker en beg laptop som har ett par år på nacken 10-13 tum och är ganska lätt och snabb, vad rekommenderar du då? Har Mac samma kopplingar som PC? Skärm, skrivare och andra tillbehör eller måste man byta alla kablar(skrivare o skärm) också? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Augusti 19, 2017 Dela Inlagd Augusti 19, 2017 Kollar på nostalgifilm, Pale rider. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 19, 2017 Dela Inlagd Augusti 19, 2017 Tar en kall och väntar på ribs🤘🏽 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 19, 2017 Dela Inlagd Augusti 19, 2017 1 minut sedan, skrev hamnoi: Tar en kall och väntar på ribs🤘🏽 Fan vad du super och äter hela dagarna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 19, 2017 Dela Inlagd Augusti 19, 2017 1 minut sedan, skrev M33: Fan vad du super och äter hela dagarna! Det är bara bra att bygga på sig fett som isolering,vintern är snart här.... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Augusti 19, 2017 Dela Inlagd Augusti 19, 2017 "Gofika" på Cafe Annorledes. Skickat från min LON-L29 via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Augusti 19, 2017 Dela Inlagd Augusti 19, 2017 gissa band? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Augusti 19, 2017 Dela Inlagd Augusti 19, 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 19, 2017 Dela Inlagd Augusti 19, 2017 Förbereder middag........ Tänkte bränna på denna fina entrecote i grillpannan och servera tillsammans med sötpotatisstrips å kantarell- & baconsås........ Hoppas det blir bra...... Fanns tyvärr inga färska kantareller i lokala butiken idag och jag orkade inte leta vidare så det fick bli på burk....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 19, 2017 Dela Inlagd Augusti 19, 2017 23 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Förbereder middag........ Tänkte bränna på denna fina entrecote i grillpannan och servera tillsammans med sötpotatisstrips å kantarell- & baconsås........ Hoppas det blir bra...... Fanns tyvärr inga färska kantareller i lokala butiken idag och jag orkade inte leta vidare så det fick bli på burk....... Önskar jag vore där “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 19, 2017 Dela Inlagd Augusti 19, 2017 45 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Förbereder middag........ Tänkte bränna på denna fina entrecote i grillpannan och servera tillsammans med sötpotatisstrips å kantarell- & baconsås........ Hoppas det blir bra...... Fanns tyvärr inga färska kantareller i lokala butiken idag och jag orkade inte leta vidare så det fick bli på burk....... Jag kan faxa fem kg färska Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Augusti 20, 2017 Dela Inlagd Augusti 20, 2017 Försöker avverka ett pass på jobbetSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 20, 2017 Dela Inlagd Augusti 20, 2017 34 minuter sedan, skrev striden: Försöker avverka ett pass på jobbet Skickat från min iPhone med Tapatalk Nyfiken i en strut... Det ut som driftövervakning av elnät.. men konstiga symboler på skärmarna i mitten.. hmm.. är det elnät för tågen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Augusti 20, 2017 Dela Inlagd Augusti 20, 2017 Nyfiken i en strut... Det ut som driftövervakning av elnät.. men konstiga symboler på skärmarna i mitten.. hmm.. är det elnät för tågen? Stämmer bra de, övervakning av elnätet och alla kraftstationer med omriktare och omformare samt 132KV nätet till järnvägen.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu