kalasbullen Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 3 timmar sedan, skrev audirs2: Förklara gärna lite mera för en teknik intresserad, tack! Den sitter inuti en gasturbin, det ska sitta ett stort lager i "raketen" för axeln som går rakt igenom turbinen. Det är den saken i mitten längst åt höger i bilden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 23 minuter sedan, skrev kalasbullen: Den sitter inuti en gasturbin, det ska sitta ett stort lager i "raketen" för axeln som går rakt igenom turbinen. Det är den saken i mitten längst åt höger i bilden. Finfint! Jag jobbade för drygt 10 år sedan med att bygga brännare till sådana Då byggdes dem i Trollhättan, idag mestadels hos underleverantör närmre Göteborg. Sammansättningen av hela turbinen sker i Finspång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 54 minuter sedan, skrev kalasbullen: Den sitter inuti en gasturbin, det ska sitta ett stort lager i "raketen" för axeln som går rakt igenom turbinen. Det är den saken i mitten längst åt höger i bilden. Som en jet motor då! Vad heter han som uppfann jet motorn? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 13 minuter sedan, skrev audirs2: Som en jet motor då! Vad heter han som uppfann jet motorn? TallViking? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 Njuter 20 + Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 Kollar västderbyt........ Än så länge ser det hyfsat bra ut för Blåvitt........ (Fulstreamar givetvis ).......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 1 timme sedan, skrev samet: Finfint! Jag jobbade för drygt 10 år sedan med att bygga brännare till sådana Då byggdes dem i Trollhättan, idag mestadels hos underleverantör närmre Göteborg. Sammansättningen av hela turbinen sker i Finspång Helt riktigt. Det tillverkas fortfarande mkt delar i Trollhättan, fast där jobbar inte jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 2 timmar sedan, skrev samet: Finfint! Jag jobbade för drygt 10 år sedan med att bygga brännare till sådana Då byggdes dem i Trollhättan, idag mestadels hos underleverantör närmre Göteborg. Sammansättningen av hela turbinen sker i Finspång Ser ut som ett jobb åt Siemens “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 15, 2017 Dela Inlagd Augusti 15, 2017 9 timmar sedan, skrev kalasbullen: Helt riktigt. Det tillverkas fortfarande mkt delar i Trollhättan, fast där jobbar inte jag. Stämmer mycket bra. Siemens i Trollhättan har växt enormt senaste åren. Byggt ur massor och investerat i fin utrustning. Jag har varit där vid flera tillfällen i mitt nuvarande jobb senaste åren och det växer så det knakar. Tog denna bilden precis nu. När jag åker förbi på väg till Hjo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 15, 2017 Dela Inlagd Augusti 15, 2017 13 timmar sedan, skrev Enis: Valbo i just detta nu / Enis Haru feber? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 15, 2017 Dela Inlagd Augusti 15, 2017 Kollar när nollorna anländerSkickat från min A0001 via Tapatalk manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 15, 2017 Dela Inlagd Augusti 15, 2017 CCCSkickat från min A0001 via Tapatalk manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 15, 2017 Dela Inlagd Augusti 15, 2017 Öl och kubbSkickat från min A0001 via Tapatalk manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 15, 2017 Dela Inlagd Augusti 15, 2017 Frukost på Biltema idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 15, 2017 Dela Inlagd Augusti 15, 2017 Hammnoi har skrivit på MPR att frugan är gravid i Ghana Jag har kollat alla mina foton efter kudden magen etc men hittar inget kom på ett par bilder nu på morgonen Har 2 billder från byn där hon har typ samma det fotots de gula togs 2013 och då hade hon kudde också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 15, 2017 Dela Inlagd Augusti 15, 2017 (ändrad) 20 minuter sedan, skrev clion: Hammnoi har skrivit på MPR att frugan är gravid i Ghana Jag har kollat alla mina foton efter kudden magen etc men hittar inget kom på ett par bilder nu på morgonen Har 2 billder från byn där hon har typ samma det fotots de gula togs 2013 och då hade hon kudde också Fel, var du som skrev att hon blev gravid efter ditt besök. Missfall fick hon ju efter chocken av att inte få UT i Sverige. Sen var ju det din nyfunna svarta vän i göteborg som berättade att det var ett vanligt knep bland damerna där. Och det var det som jag gjorde ett (plumpt) skämt om . Ändrades Augusti 15, 2017 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 15, 2017 Dela Inlagd Augusti 15, 2017 (ändrad) 1 timme sedan, skrev clion: Hammnoi har skrivit på MPR att frugan är gravid i Ghana Jag har kollat alla mina foton efter kudden magen etc men hittar inget kom på ett par bilder nu på morgonen Har 2 billder från byn där hon har typ samma det fotots de gula togs 2013 och då hade hon kudde också Hur många år sen är det sen du träffade henne sist? Eller har du bara träffat henne en gång? Ändrades Augusti 15, 2017 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 15, 2017 Dela Inlagd Augusti 15, 2017 Skall äta lunch med en kollega som är 22år gammal. Jag säger: beställ till mig också, ta samma som Du! Det var ett misstag inser jag när pizzan kommer in... Vad är det för jävla blandning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 15, 2017 Dela Inlagd Augusti 15, 2017 Vi har en tillställning på hötorgsterassen denna vecka. Handlar om Indien och Tibet idag.Här kan man betala med BitcoinSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 15, 2017 Dela Inlagd Augusti 15, 2017 Meckat i hop en kabanoss- och en rostbiff-pizza som åkte in i ugnen nyss enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Augusti 15, 2017 Dela Inlagd Augusti 15, 2017 Kollar på flighter från arlanda: ( ressugen) Verkar va nått bekymmer på Arn, Många plan snurrar runt utan att få landningstillstånd C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 15, 2017 Dela Inlagd Augusti 15, 2017 (ändrad) 7 minuter sedan, skrev C-dude: erkar va nått bekymmer på Arn, Många plan snurrar runt utan att få landningstillstånd Air Berlin har ställt ett plan på en runway i protest mot att de inte får rabatt nu när de är konkursmässiga... RAUS!!! EDIT, PK-media påstår drönare i luften Ändrades Augusti 15, 2017 av Bibben manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 15, 2017 Dela Inlagd Augusti 15, 2017 5 minuter sedan, skrev Enis: Meckat i hop en kabanoss- och en rostbiff-pizza som åkte in i ugnen nyss Vad kallar man en sån pizza, Valbo Premium? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 15, 2017 Dela Inlagd Augusti 15, 2017 40 minuter sedan, skrev C-dude: Kollar på flighter från arlanda: ( ressugen) Verkar va nått bekymmer på Arn, Många plan snurrar runt utan att få landningstillstånd C;D Nån idi*t som är uppe och flyger med en drönare i kontrollzonen tydligen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 15, 2017 Dela Inlagd Augusti 15, 2017 Hoj hoj hoj! Skickat från min SM-G930F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu