Kenneth4618 Inlagd Augusti 2, 2017 Dela Inlagd Augusti 2, 2017 Njuter av en vacker morgon Det var inte lika vackert igår kväll 😂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Augusti 2, 2017 Dela Inlagd Augusti 2, 2017 Bara en arbetsresa till CPH. Inget speciellt spännande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 2, 2017 Dela Inlagd Augusti 2, 2017 Sitter och surfar om härliga sport händelser Det här är nr 7 i finalserien och domarna gör ett misstag Har ju Viasat Sport och följde Hokyn varja dag 5 svenskar i Nashville och 2 i Pittsburg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Augusti 2, 2017 Dela Inlagd Augusti 2, 2017 27 minuter sedan, skrev clion: Sitter och surfar om härliga sport händelser Det här är nr 7 i finalserien och domarna gör ett misstag Har ju Viasat Sport och följde Hokyn varja dag 5 svenskar i Nashville och 2 i Pittsburg Så många Svenskar och så lägger du ut en bild på en neger? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 2, 2017 Dela Inlagd Augusti 2, 2017 7 minuter sedan, skrev Cavemannen: Så många Svenskar och så lägger du ut en bild på en neger? Fattar nada vännen Neger ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWED THAI Inlagd Augusti 2, 2017 Dela Inlagd Augusti 2, 2017 3 minuter sedan, skrev clion: Fattar nada vännen Neger ?? Mörkhyad person. Typ. Made in Ghana Mvh. SWED THAI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 2, 2017 Dela Inlagd Augusti 2, 2017 Sitter och surfar på sporthändelser mm Men brukar glida in på musik Och jag älskar musik Den här snubben starta Credens Revival för ex antal år sen För typ 30 år sen sen sprack bandet men han körde solo Och den här Rullen jag har aldrig hört nåt bättre En symfoni orkester mm Fy Fabian vad bra det är men använd hörlurar så ni hör allt och det fortsätter med nya låtar hela tiden låt det snurra 7 minuter sedan, skrev SWED THAI: Mörkhyad person. Typ. Made in Ghana Mvh. SWED THAI Har inte sett Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Augusti 2, 2017 Dela Inlagd Augusti 2, 2017 Precis nyss, skrev clion: Sitter och surfar på sporthändelser mm Men brukar glida in på musik Och jag älskar musik Den här snubben starta Credens Revival för ex antal år sen För typ 30 år sen sen sprack bandet men han körde solo Och den här Rullen jag har aldrig hört nåt bättre En symfoni orkester mm Fy Fabian vad bra det är men använd hörlurar så ni hör allt och det fortsätter med nya låtar hela tiden låt det snurra Har inte sett Lägg ut några foton på Darlingen ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWED THAI Inlagd Augusti 2, 2017 Dela Inlagd Augusti 2, 2017 2 minuter sedan, skrev Cavemannen: Lägg ut några foton på Darlingen ;-) Negress? Mvh. SWED THAI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 2, 2017 Dela Inlagd Augusti 2, 2017 26 minuter sedan, skrev Cavemannen: Så många Svenskar och så lägger du ut en bild på en neger? Det är väl inte många Svenskar som spelar hocky eller fotboll i sverige nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Augusti 2, 2017 Dela Inlagd Augusti 2, 2017 Precis nyss, skrev Boa52: Det är väl inte många Svenskar som spelar hocky eller fotboll i sverige nu Hur många kan det vara? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 2, 2017 Dela Inlagd Augusti 2, 2017 1 minut sedan, skrev Cavemannen: Hur många kan det vara? Kanske två i varje allsvenskt lag, tittar inte så ofta men ni som ser på svensk fotboll borde veta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Augusti 2, 2017 Dela Inlagd Augusti 2, 2017 Precis nyss, skrev Boa52: tittar inte så ofta Det märks, det är mycket som undgår dig där i Tavelsjö........ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 2, 2017 Dela Inlagd Augusti 2, 2017 2 minuter sedan, skrev Cavemannen: Lägg ut några foton på Darlingen ;-) Men va bövelen jag har ju lagt ut sen gnäller Spammarna Du har ju lagt ut har du inga nya Ok jag kör de jag har Tyvärr är Gummans telefon dålig så det blir svårt med nya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 2, 2017 Dela Inlagd Augusti 2, 2017 3 minuter sedan, skrev Cavemannen: Det märks, det är mycket som undgår dig där i Tavelsjö........ Ser ju på sporten efter nyhetern och där är det mest utlänningar som spelar fotboll te.x Göteborg eller är det bar utläningar som gör mål därför syns inga Svenskar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Augusti 2, 2017 Dela Inlagd Augusti 2, 2017 1 minut sedan, skrev Boa52: Ser ju på sporten efter nyhetern och där är det mest utlänningar som spelar fotboll te.x Göteborg eller är det bar utläningar som gör mål därför syns inga Svenskar Har ni negrer i Tavelsjö? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 2, 2017 Dela Inlagd Augusti 2, 2017 Precis nyss, skrev Cavemannen: Har ni negrer i Tavelsjö? Finns säkert, en snygg mörkhyad dam kommer från Tavelsjö Jobbar på Aktuellt i TV 1, sen var det inte fotboll, hockey vi skrev om Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Augusti 2, 2017 Dela Inlagd Augusti 2, 2017 Precis nyss, skrev Boa52: Finns säkert, en snygg mörkhyad dam kommer från Tavelsjö Jobbar på Aktuellt i TV 1, sen var det inte fotboll, hockey vi skrev om Nä vi skrev om negrer......... ps. är transen på tv från Tavelsjö? ni verkar ha mycket speciellt folk där uppe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 2, 2017 Dela Inlagd Augusti 2, 2017 Haha... idag har tråden spårat ur rejält... Jag går i katakomberna under Huddinge Sjukhus... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 2, 2017 Dela Inlagd Augusti 2, 2017 Hmm... vart skall man gå... slutet av livet eller början... å mitt emellan körkan som skall tjäna pengar på dig i bägge ändar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 2, 2017 Dela Inlagd Augusti 2, 2017 Mellan biltvätt och gräsklippning så hann jag med en liten sväng med båten. Bidde en liten fångst....kanske katten blir glad..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 2, 2017 Dela Inlagd Augusti 2, 2017 11 minuter sedan, skrev samet: Haha... idag har tråden spårat ur rejält... Jag går i katakomberna under Huddinge Sjukhus... "Babels hus" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Augusti 2, 2017 Dela Inlagd Augusti 2, 2017 3 timmar sedan, skrev samet: Haha... idag har tråden spårat ur rejält... Jag går i katakomberna under Huddinge Sjukhus... Bor bara 3 kilometer därifrån. Men just nu är jag i Köpenhamn. Bättre än både Angered och Rosengård. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 2, 2017 Dela Inlagd Augusti 2, 2017 A beer with a wiew! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 2, 2017 Dela Inlagd Augusti 2, 2017 18 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Bor bara 3 kilometer därifrån. Men just nu är jag i Köpenhamn. Bättre än både Angered och Rosengård. Se på faan... tyckte jag kände lukten... Fy mig! Hör av dig så tar vi en lunch eller nått... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu