Enis Inlagd Juli 30, 2017 Dela Inlagd Juli 30, 2017 avsluta med en piklad vitlök och höfta i svamp och fisk soja Nu får det stå att puttra några timmar ja mprgupps så kokar jag min kuttiyao, hur gör ni? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 30, 2017 Dela Inlagd Juli 30, 2017 Utflykt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 30, 2017 Dela Inlagd Juli 30, 2017 18 minuter sedan, skrev ellim63: Utflykt! Har du lärt dig alla knappar på ratten? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 30, 2017 Dela Inlagd Juli 30, 2017 7 minuter sedan, skrev måne: Har du lärt dig alla knappar på ratten? Självklart, det vet du väl hur teknisk jag är... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 30, 2017 Dela Inlagd Juli 30, 2017 Önskebrunn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 30, 2017 Dela Inlagd Juli 30, 2017 Panik risnudlarnapå Willys restade till v35 enus "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 30, 2017 Dela Inlagd Juli 30, 2017 Nehrings choklad i Grythyttan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 30, 2017 Dela Inlagd Juli 30, 2017 Nu är jag redo för vintern !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 30, 2017 Dela Inlagd Juli 30, 2017 8 timmar sedan, skrev Enis: dags för stjälkselleri enis Detta verkar lite skumt, får du lov att laga mat för din tant? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 30, 2017 Dela Inlagd Juli 30, 2017 kalsongfylla ett välkänt MPR-begrepp enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 30, 2017 Dela Inlagd Juli 30, 2017 11 timmar sedan, skrev Enis: ja mprgupps så kokar jag min kuttiyao, hur gör ni? enis Ingen aning. Men gott brukar det vara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 31, 2017 Dela Inlagd Juli 31, 2017 (ändrad) Står just nu på balkongen och glor på kraftig rökutveckling nånstans mellan sai 3 och Pattaya thai. Har hållit på i över 30 min och jag har stora sotflagor på balkongen. Luktar fan. Har tagit foto men klarar inte av att få in det här. Så djävla typiskt MPR. Klarar allt annat utom krångliga MPR. Ändrades Juli 31, 2017 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 31, 2017 Dela Inlagd Juli 31, 2017 Ute med Racern cyklade förbi Ellims hus för tio min sen blev 1 mil idag nu ska jag in o köpa cig "bra kombination"???? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juli 31, 2017 Dela Inlagd Juli 31, 2017 Kikar om Trumpen är hemma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 31, 2017 Dela Inlagd Juli 31, 2017 2 minuter sedan, skrev Khonis: Kikar om Trumpen är hemma Finns det inte nån rutin om när flaggan är upp, samma i UK, eller? Även här hemma va? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Augusti 1, 2017 Dela Inlagd Augusti 1, 2017 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 1, 2017 Dela Inlagd Augusti 1, 2017 Vättern far förbi.. påväg till Estockolmo igen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 1, 2017 Dela Inlagd Augusti 1, 2017 24 minuter sedan, skrev samet: Vättern far förbi.. påväg till Estockolmo igen... Välkommen ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 1, 2017 Dela Inlagd Augusti 1, 2017 Släcker törsten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Augusti 1, 2017 Dela Inlagd Augusti 1, 2017 1 minut sedan, skrev wUThai: Släcker törsten. Vart sitter du? soi Diana? tog nyss en korv o mos på Harrys. Hemma nu för en lite eftermiddagsnapp.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 1, 2017 Dela Inlagd Augusti 1, 2017 Första baren från second. Hur länge vet jag inte då jag inväntar frugan. 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 1, 2017 Dela Inlagd Augusti 1, 2017 Får fortsätta här då Caveman hittade rätt till slut. Slängde käft en stund sen så ville brudarna spela jackpott med Caveman och det ville han med. Dock hade han vissa krav.. Om han vann ville han kika på lökarna och om han förlorade så bjöd han på ladydrink. Som den rutinerade Pattayaräv jag är så tyckte jag allt han skulle få se lökarna innan han började spela. Man vill ju inte köpa grisen i säcken! 😊 Blev mååånga ladydrinks innan Caveman fick sig en titt! 😂😂😂😂 Kul och träffas Caveman! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 1, 2017 Dela Inlagd Augusti 1, 2017 En flerfoting på tomten idag.... han var ovanligt lång när han sträckte på sig .... avrundar med en bira nu.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Augusti 1, 2017 Dela Inlagd Augusti 1, 2017 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev wUThai: Får fortsätta här då Caveman hittade rätt till slut. Slängde käft en stund sen så ville brudarna spela jackpott med Caveman och det ville han med. Dock hade han vissa krav.. Om han vann ville han kika på lökarna och om han förlorade så bjöd han på ladydrink. Som den rutinerade Pattayaräv jag är så tyckte jag allt han skulle få se lökarna innan han började spela. Man vill ju inte köpa grisen i säcken! 😊 Blev mååånga ladydrinks innan Caveman fick sig en titt! 😂😂😂😂 Kul och träffas Caveman! Det vart en dyr titt men det var det värt ;-) kul som fan att träffa dig Ändrades Augusti 1, 2017 av Cavemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JanGranis Inlagd Augusti 2, 2017 Dela Inlagd Augusti 2, 2017 Lomsak phetchabun Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu