Oregistrerad Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 15 timmar sedan, skrev B747: Bra där min gode isbit.Du verkar ha det gott. En gör så gott en kan - skålpårej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 Faktiskt gött med iskallt bubbelvatten när det är varmt som sjutton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 On 2017-07-26 at 12:26, skrev Knasen: Utkommenderad på straffarbetar i skogen Gött vännen å se att du får nåt å göra Kan du inte ta med darlingen till framsidan den 4 5 augusti på v träffen du är saknad Chippsrövarna har inte anmält sig så du får det lugnt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 5 timmar sedan, skrev ellim63: Vinkat iväg favoritdottern som åker till Skåne på bröllop direkt efter jobbet i Karlskoga! Fan Mille har du bytt bort limousinen Vad säger Chaffisen om å köra koreanskt ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 On 2017-07-26 at 16:13, skrev samet: Kungstorget. Bredvid Avalon mitt emot Saluhallen. Skickat från Galaxy S8 Aha Pissekuren utanför Dong Ding eller va Vietnamesiskan heter på hörnet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 15 minuter sedan, skrev clion: Fan Mille har du bytt bort limousinen Vad säger Chaffisen om å köra koreanskt ha ha det är favoritdotterns bil, i alla fall en dryg månad till...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 1 minut sedan, skrev ellim63: det är favoritdotterns bil, i alla fall en dryg månad till...... Ok Elim blev lite orolig Hälsa gumman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 (ändrad) Bergvik spöregn Ändrades Juli 28, 2017 av Issanbonde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 3 minuter sedan, skrev Issanbonde: Berg vik spöregn Jag ser varken berg eller vik ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 Fint väder här iaf, Göteborg givetvis Lite kö om man åker kollektivt dock manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 Gofika på uteplatsen..fantastiskt trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 Mille sänd upp lite sol Leo leo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 Det börjar spricka upp nu. Det skavi fira “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 Heja Sara! Tyvärr 2😣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 56 minuter sedan, skrev Issanbonde: Mille sänd upp lite sol Leo leo Var är du, så jag vet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 Precis nyss, skrev ellim63: Var är du, så jag vet... Bergvik Söderhamn Ska lyssna på dessa herrar hela natten😨 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 Kvällspromenad i området efter en god middag Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 Njuter av att det för en gång skull är vindstilla “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 33 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Njuter av att det för en gång skull är vindstilla Håller med! Jag hatar när det blåser... Dom pratade om det på TV/vädret för ett tag sen. Det har tydligen blåst ovanligt mycket, nåt rekord från mitten på -90 talet är slaget!! BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 Saatans särringar....! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 En favorit. Fotograferad tidigare idag. Avnjutes precis nu! Yeeeeeeeeeeeeeeeeee.............!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 Svensk sommar 2017 luftluftvärmepumpen får gå för högtryck på nätterna enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 29, 2017 Dela Inlagd Juli 29, 2017 (ändrad) 16 timmar sedan, skrev 65Selander: Vad saknar du mest utav det svenska köket i obygden, eller lyckas du återge det mesta? Visst saknar jag en hel del ibland från ICA, ost/korv/påläggsdisken, brödhyllorna kryddhyllan men mycket har jag fått lära mig att göra, så som bland annat att göra egna isterband, choritzo, falukorv, leverpastej, baka bröd, bearnaisesås, senap, lingonsylt gjord på tranbär, lägga in sill (makrill), ättiksströmming på olika sortes thaifisk. Kan även sakna Karamellkungens plockgodishylla och god öl från systemet eller Tyskland. Denna frukostlandgång blev ju smaklig. Ändrades Juli 29, 2017 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 29, 2017 Dela Inlagd Juli 29, 2017 Lite Lördags frukost Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 29, 2017 Dela Inlagd Juli 29, 2017 Dags att värma upp skottkärran och köra in vinterns ved i vedboden där borta Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu