husse Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Precis fått lite högtalare levererat, nu jävlar blir det tryck image.jpg Så mycket högtalare, måste bli en jäkla massa ljud som ska in i dom små örona, måste bli övertryck där inne i huvve Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Precis fått lite högtalare levererat, nu jävlar blir det tryck image.jpg Slit av plasten förbövelen så man får se vad det är /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Blev ett stopp på hemvägen från Udon. En stor grund sjö med röda Lotus blommor. En Thureist En timmesbåttur för 300bath. Hellre hade man velat sova istället. Sen blev det köttbullar med mos hos Thainenne i Khon Kaen. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Slit av plasten förbövelen så man får se vad det är /Enis Visst var det delar av ett PA, var och köpte mixerbord och lite kablar igår och fick detta levererat av "Tysken". Imponerad av "ljud / krona" - detta spelade över förväntan och hamnade på totalt under 10k. Är väl bäst att nämna att det står ej hemma hos mig nu utan i polarens fula källare som vi nyttjar som replokal Känner att jag får bygga något lämpligare bord till mixern och steget Högtalarna har 2x15" + 1x1" Bra slutsteg för ca 2700kr, inte jämförbart med Lab-gruppen från Kungsbacka men ändå... Liten och grymt bra mixer för replokalen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Just nu ligger jag i soffan med en välsmakande latte. Innan det så har man varit uppe och käkat frukost mm, James var uppe tidigt för att testa några av julklapparna. Han fick GTA 5, problemet var att Xboxen som har några år på nacken inte hade tillräckligt med minne, samma med hans nya Need For Speed för det funkade inte heller. Jaha,lämna tillbaka spelen eller köpa ny konsol?? Blev givetvis en ny konsol (som han fick betala med pengar från spargrisen). Det blev en uppdaterad modell med 250G hårddisk och trådlös anslutning, den gamla började ändå ge sig och krånglade med att öppna luckan. Så först släppte vi frugan på jobbet, handlade lite på Ica och sen till MM för Xbox köpet. Kom hem och installerade boxen och nu spelas det för fullt och jag får slappa på soffan. Blev en ganska lugn julafton och vi var hemma ca23.00. Väldigt skönt idag att inte vara för dålig,så pizzan får nog inget besök/bidrag idag Kanske man ska försöka få till en sjyst deal med James ang. gamla krysslådan =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Kanske man ska försöka få till en sjyst deal med James ang. gamla krysslådan =) Hehe, han är en hård förhandlare så den kostar säker en chipspåse eller två. Om han inte ska ställa den hos syrran så kan du få den, men det är bara en 256mb. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Hehe, han är en hård förhandlare så den kostar säker en chipspåse eller två. Om han inte ska ställa den hos syrran så kan du få den, men det är bara en 256mb. Det är lugnt... Jag är ute efter nätadaptern samt skalet =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 27, 2013 Dela Inlagd December 27, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 28, 2013 Dela Inlagd December 28, 2013 Ledig + rastlös = fattig Längtar nästan till jobbet nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 28, 2013 Dela Inlagd December 28, 2013 Ledig + rastlös = fattig Längtar nästan till jobbet nu... image.jpg Hahaha..fyra par jeans som kommer att vara för stora till sommaren..eller??? Du slår till rejält när du slår till ivf, sugen på en öl idag eller? Inget "race" som det brukar bli när du går skelögd hem, men lite käk,tjöt o några kalla Topic Själv ligger jag på soffan och surfar, har gjort V-75:an . I morse var jag o James och simmade och bastade och efter det åkte vi och (lät några andra) tvätta bilen. Nu är han hos en kompis och Jay håller på med "pock-pock" i köket.. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 28, 2013 Dela Inlagd December 28, 2013 Hahaha..fyra par jeans som kommer att vara för stora till sommaren..eller??? Du slår till rejält när du slår till ivf, sugen på en öl idag eller? Inget "race" som det brukar bli när du går skelögd hem, men lite käk,tjöt o några kalla Topic Själv ligger jag på soffan och surfar, har gjort V-75:an . I morse var jag o James och simmade och bastade och efter det åkte vi och (lät några andra) tvätta bilen. Nu är han hos en kompis och Jay håller på med "pock-pock" i köket.. Jag hoppas verkligen de är för stora snart. Om magen och röven är några storlekar mindre snart så köper jag gladeligen nya jeans igen Funkar tyvärr inte med fylletjöt idag, drar snart på hockey med polarn - nyårsdagen på pizzan med några spaten kanske funkar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 28, 2013 Dela Inlagd December 28, 2013 Jag hoppas verkligen de är för stora snart. Om magen och röven är några storlekar mindre snart så köper jag gladeligen nya jeans igen Funkar tyvärr inte med fylletjöt idag, drar snart på hockey med polarn - nyårsdagen på pizzan med några spaten kanske funkar Ähhh jävla puckey... Jaja får vara nykter idag igen då Blir nog en lugn nyår så jag får väl ta igen det dagen efter då . Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 28, 2013 Dela Inlagd December 28, 2013 Ähhh jävla puckey... Jaja får vara nykter idag igen då Blir nog en lugn nyår så jag får väl ta igen det dagen efter då . Den dagen, den sorgen Nu är det matchuppvärmning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 28, 2013 Dela Inlagd December 28, 2013 12044 idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 28, 2013 Dela Inlagd December 28, 2013 12044 idag och torsk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd December 28, 2013 Dela Inlagd December 28, 2013 12044 idag Första gången i år som det är lapp på luckan ? Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 28, 2013 Dela Inlagd December 28, 2013 Jag har inga bilder å därmed inget att säga.. Ja jo Gott nytt år på er Gäddskallar... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 28, 2013 Dela Inlagd December 28, 2013 Jag har inga bilder å därmed inget att säga.. Ja jo Gott nytt år på er Gäddskallar... Du kan väl be Aya fota en vresig gubbe på en stubbe /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd December 29, 2013 Dela Inlagd December 29, 2013 Badar i Nakhon Nayok river. Robbanthai It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 29, 2013 Dela Inlagd December 29, 2013 Första gången i år som det är lapp på luckan ? yes, men det var ju inte fullt på alla platser. På den sidan där det är mycket sponsor / företagsbiljetter fanns det ett gäng lediga platser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 29, 2013 Dela Inlagd December 29, 2013 Du kan väl be Aya fota en vresig gubbe på en stubbe /ENis Eller stubben i varje fall, den sura gubbfan kan vi slippa se, bättre om han va på bra humör Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 29, 2013 Dela Inlagd December 29, 2013 Jag går upp och lägger mig nu, släcker du sen älskling? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd December 30, 2013 Dela Inlagd December 30, 2013 Köttmarknad Robbanthai It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 30, 2013 Dela Inlagd December 30, 2013 Rullar just nu ut från Sthlm Central mot Gbg med en kompis. Vi skall hämta 2 bilar i hamnen och köra upp till Sthlm Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krallas Inlagd December 30, 2013 Dela Inlagd December 30, 2013 Rullar just nu ut från Sthlm Central mot Gbg med en kompis. Vi skall hämta 2 bilar i hamnen och köra upp till Sthlm Spännande.. Vad är det för bilar? Import från USA kanske? hoppas på bilder på bilarna sedan då... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu