Tallviking Inlagd December 23, 2013 Dela Inlagd December 23, 2013 Sitter och ser ett känt mpr ansikte på bangpra golfbana, självaste Drivern. Med två svenska damer bl.a eller ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd December 23, 2013 Dela Inlagd December 23, 2013 Glömde bilden. Beställde en Cappuccino och fick detta? kärlek i första ögonkastet? Eller misstar jag mig? Robbanthai It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd December 23, 2013 Dela Inlagd December 23, 2013 Glömde bilden. Beställde en Cappuccino och fick detta? kärlek i första ögonkastet? Eller misstar jag mig? Robbanthai Va hade han för tel nr? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 23, 2013 Dela Inlagd December 23, 2013 Dricker glögg i väntan på Pluras uppesittarkväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 23, 2013 Dela Inlagd December 23, 2013 Dricker glögg i väntan på Pluras uppesittarkväll image.jpg I vilken kanal? Orkar inte kolla själv Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 23, 2013 Dela Inlagd December 23, 2013 I vilken kanal? Orkar inte kolla själv 3:an din slöe jävel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 23, 2013 Dela Inlagd December 23, 2013 (ändrad) 3:an din slöe jävel Tack,du är en ängel! Vet du möjligen vilken tid det börjar,eler blir det för mkt? Ändrades December 23, 2013 av ola med b Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 23, 2013 Dela Inlagd December 23, 2013 Tack,du är en ängel! Vet du möjligen vilken tid det börjar,eler blir det för mkt? Tveksam till att du kan klockan så slå dig ner i soffan redan nu, är bara en jätteliten stund kvar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 23, 2013 Dela Inlagd December 23, 2013 Tveksam till att du kan klockan så slå dig ner i soffan redan nu, är bara en jätteliten stund kvar... Du är ju en underbar tröst i vintermörkret. Tack mackan 33 Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 23, 2013 Dela Inlagd December 23, 2013 Du är ju en underbar tröst i vintermörkret. Tack mackan 33 (klockan kan jag faktiskt,men jag kan vara jävligt lat ibland) Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 23, 2013 Dela Inlagd December 23, 2013 Men hallå,hur blev det nu? En dubbel Clion Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd December 23, 2013 Dela Inlagd December 23, 2013 Får äntligen sätta mig ner efter att ha "slavat" i köket! Slavat och slavat Nja...ställde mig där frivilligt, för att fixa julmaten tillhör Julen. Först blev skinkan klar. sedan var det dags att göra Janssons Frestelse! Sist in i ugnen åkte potatisgratängen. Resten av julmaten ska värden för årets julaftonsmiddag fixa. :14: Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd December 24, 2013 Dela Inlagd December 24, 2013 Jobbar förmiddag ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd December 24, 2013 Dela Inlagd December 24, 2013 Lite ny kamerautrustning från Nikon att leka med på jobbet. Två kameror och sex olika objektiv. Allt i Nikon FX format. Den lådan ser fin ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 24, 2013 Dela Inlagd December 24, 2013 Får äntligen sätta mig ner efter att ha "slavat" i köket! Slavat och slavat Nja...ställde mig där frivilligt, för att fixa julmaten tillhör Julen. Först blev skinkan klar. {style_image_url}/attachicon.gif Mat 008.jpg sedan var det dags att göra Janssons Frestelse! {style_image_url}/attachicon.gif Mat 009.jpg Sist in i ugnen åkte potatisgratängen. {style_image_url}/attachicon.gif Mat 012.jpg Resten av julmaten ska värden för årets julaftonsmiddag fixa. :14: När det är 2 så heter det skinkorna eller ett helt arsle! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 24, 2013 Dela Inlagd December 24, 2013 Träffat tomten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd December 24, 2013 Dela Inlagd December 24, 2013 Inte mycke just nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd December 24, 2013 Dela Inlagd December 24, 2013 Sitter i loungen på Suvarnabuhmi. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd December 24, 2013 Dela Inlagd December 24, 2013 Njuter av en karnevalsliknande julafton i Uruguay. Lite dongkran varning är det här men förutom vatten är det cider man häller på varandra. Skitkul! God jul på er alla och jag menar alla! Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 24, 2013 Dela Inlagd December 24, 2013 Njuter av en wirre medans alla "barn" leker Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 24, 2013 Dela Inlagd December 24, 2013 Väntar på att få hugga in Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 24, 2013 Dela Inlagd December 24, 2013 Vilar fötterna efter en 6 mila promenad på kullerstenar, fy fan va gamla hus det finns här, bilder kommer senare, orkar inte bråka med tapatalk nu, sen ska vi ut å göra natten, undrar om det finns nåt som liknar soi 6 här ? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shovel78 Inlagd December 25, 2013 Dela Inlagd December 25, 2013 Sitter och rapar chilli och Singa efter att ha ätit Phad Krapao Moo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 25, 2013 Dela Inlagd December 25, 2013 Bränner bort julmaten, hyfsat ensam här... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd December 25, 2013 Dela Inlagd December 25, 2013 Tar igen mig inför juldags middagen. It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu