M33 Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Jag tar en av varje. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Jag tar en av varje. En oöppnad flaska?Amatörer Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
strdd Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 packar för fullt i morgon bär det av till l.o.s Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd December 21, 2013 Dela Inlagd December 21, 2013 Leker med hushållets senaste tillskott från android Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Först var vi och återlämnade nycklarna mm. till förra huset och sade adjö till grannarna. Sen blev det är tur för att bunkra på förrådet, detta är vad som ryms i vår Toyota sedan. Det får bli fler turer Ingen skall inte få sin favoritöl av Thailands sorter Sen fick vi besök av Thure med dam, så "Changverandan" får börja sittas in. En trevlig stund. och ett särskilt tack för att dom hade köpt salvor i Sverige åt Pop. MPR när det är som bäst Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Hohoho..Tomten lugnar nerverna med en julbrygd. Blev änna hårt igår med M33 så ett besök på pizzan idag hade inte varit fel, men det törs jag inte ens nämna för chefen som förövrigt håller på med sin favoritsysselsättning Blev lite whisky igår trots att det var ben i skiten, så jäkla skönt att inte jobba imorgon för då hade jag varit helt knäckt. God fakking jul på er//Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 (ändrad) Tomten fick lov att ta en till..inga protester från tomtemor än så länge. Tog en " riktig öl"... julbrygd gör sig bäst till mat imo. Hej hopp gummisnopp och skål på er gubbar och gummor, jag börjar se ljuset i tunneln. Vilket julväder det bjuds på Sveriges framsida.. Ändrades December 22, 2013 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Just nu sitter jag på Pub Street i Siem Reap. It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Skapat lite julstämning I Korat.. Här är det lördag, nio dagar per vecka. HP är inte illa Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Tomten fick lov att ta en till..inga protester från tomtemor än så länge. Tog en " riktig öl"... julbrygd gör sig bäst till mat imo. Hej hopp gummisnopp och skål på er gubbar och gummor, jag börjar se ljuset i tunneln. image.jpg Vilket julväder det bjuds på Sveriges framsida.. image.jpg Ser man på, lill P kan dricka finöl också, ha en fortsatt skön jul din lille LP och gör nu inget som jag inte skulle ha gjort Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Tomten fick lov att ta en till..inga protester från tomtemor än så länge. Tog en " riktig öl"... julbrygd gör sig bäst till mat imo. Hej hopp gummisnopp och skål på er gubbar och gummor, jag börjar se ljuset i tunneln. image.jpg Vilket julväder det bjuds på Sveriges framsida.. image.jpg Jag borde nog också testa något starkare än julmust, känner mig lite trött idag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Jag borde nog också testa något starkare än julmust, känner mig lite trött idag... Spaten på Pizzan?? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Spaten på Pizzan?? Hade nog räddat dagen men jag orkar inte med resan idag, blir fortsatt ryggläge på soffan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Hade nog räddat dagen men jag orkar inte med resan idag, blir fortsatt ryggläge på soffan Ring din taxikompis från gårdagen . Näää det är nog bäst att du håller dig hemma,du har dåligt inflytande på en skötsam hängpung som mig . Skål på dig chipsröv//Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Ring din taxikompis från gårdagen . Näää det är nog bäst att du håller dig hemma,du har dåligt inflytande på en skötsam hängpung som mig . Skål på dig chipsröv//Lp Haha, han var ju snäll och vände bilen så jag kunde hämta telefonen (har iofs för mig att han fick en extra hundring för det) skål på dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 En kör som sjunger julsånger på San Francisco airport Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Sedan lite häng i KLM lounge Amsterdam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Sedan en julkör till på Schiphol. Sitter nu i KL1115 och väntar på take off Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Ja nu är väskan packad så bara att vänta in morgondagen check in Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Ja nu är väskan packad så bara att vänta in morgondagen check in Stolen är uppvärmd Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 När katten är borta så .... Mao så har Jay gått till jobbet, och då får det bli en kall till. James är på bio med sin bästis så jag kan fläka ut i soffan till lite Premieurleague fotboll och ha det gott. Men lite tråkigt är det allt när man är själv hemma... Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Ring din taxikompis från gårdagen . Näää det är nog bäst att du håller dig hemma,du har dåligt inflytande på en skötsam hängpung som mig . Skål på dig chipsröv//Lp Du ska nog inte ropa hej förens du har ramlat i ån fråga chefen först,det vet ju hur det går annars.Kaxdrycken bara lurar dig Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 När katten är borta så . Mao så har Jay gått till jobbet, och då får det bli en kall till. James är på bio med sin bästis så jag kan fläka ut i soffan till lite Premieurleague fotboll och ha det gott. Men lite tråkigt är det allt när man är själv hemma... image.jpg Gör som du brukar.lek med dig själv. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 (ändrad) Har precis blivit klar med "montering" av tegelvägg och upphängning av nyinköpt oljemålning. Ändrades December 22, 2013 av Surin P3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 22, 2013 Dela Inlagd December 22, 2013 Har precis blivit klar med "montering" av tegelvägg och upphängning av nyinköpt oljemålning. IMG_0011.jpg Fint blev det. Har du kassaskåpet bakom tavlan? SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu