Minne00 Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Väldigt söta muffins tycker jag Jo, det är just sötman som ger mig rysningar asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Jo, det är just sötman som ger mig rysningar Man kan ju få rysningar för mindre,fri tolkning. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Är på jobbet och byter nätdel på en dockningshögtalare från Bowers & Wilkins Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Här finns inga papperstigrar, hehe. I Kolmården alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Är på jobbet och byter nätdel på en dockningshögtalare från Bowers & Wilkins Det är ganska fint ljud i Zeppelin. Funkar hobbylyssning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Detta är en av få seriösa salonger som finns där vi bor. Hon tar betalt för en timme men det är vanligt att behandlingen tar mer tid utan krav på extrabehandling. Igår tog det fyra timmar men hon ville ha betalt för en. Hon är jäkligt bra på att lösa upp trötta muskler och få en att må bättre. Du fattade inte skämtet då du skrev inget slut och massagesalong. Jag ber om ursäkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Träffade bästa moderatorn på Kolmården nyss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Planterat blommor Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Är på jobbet och byter nätdel på en dockningshögtalare från Bowers & Wilkins Ett par 802:or hade inte gjort ont. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Precis checkat in å fått in lite käk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Tränar inför midsommar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Tvättar, fantastiskt roligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 (ändrad) Bytit rattstång Ändrades Juni 18, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Färdigställt friggeboden och altanen åt grannen, Nu blir det att dra vidare till nästa projekt. Byte av en fasad. Stålar måste ju in. Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 (ändrad) Tvättar, fantastiskt roligt! image.jpg Stilfulla maskiner! Själv saknar jag att tvättmaskinerna inte ännu har fått angry birds installerat i displayerna Ändrades Juni 18, 2013 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Stilfulla maskiner! Själv saknar jag att tvättmaskinerna inte ännu har fått angry birds installerat i displayerna Fick lägga till 12k för att få svarta maskiner men det var pisspengar i sammanhanget när man köper nybyggd lägenhet. Skit i Angry Birds, in med Amplitude så blir det röj i badrummet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Fick lägga till 12k för att få svarta maskiner men det var pisspengar i sammanhanget när man köper nybyggd lägenhet. Skit i Angry Birds, in med Amplitude så blir det röj i badrummet! In med en sten i torktumlaren så har man dubbla baskaggar att lira i takt med! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 In med en sten i torktumlaren så har man dubbla baskaggar att lira i takt med! Dubbla baskaggar och en skinnbanjo, semestern är räddad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 (ändrad) Fick lägga till 12k för att få svarta maskiner men det var pisspengar i sammanhanget när man köper nybyggd lägenhet. Skit i Angry Birds, in med Amplitude så blir det röj i badrummet! Varför ska man ha svarta maskiner för +12 K när man kan få svart arbetskraft och göra det nästan gratis Ändrades Juni 18, 2013 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Har ni inga fruar som tar hand om er? Hemmamän som har fruar som jobbar häcken av sig? Något för mig.. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Har ni inga fruar som tar hand om er? Hemmamän som har fruar som jobbar häcken av sig? Något för mig.. Frugan är i Thailand just nu. Hur mycket ska du ha för att tvätta lite????? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Färdigställt friggeboden och altanen åt grannen, Nu blir det att dra vidare till nästa projekt. Byte av en fasad. ATT00301.jpg Stålar måste ju in. Leif Svartjobbande polack Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Tvättar, fantastiskt roligt! image.jpg Jaha? är det så de ser ut, tvättmaskiner. Intressant. Jag har en sådan hemma men jag visste inte vad var det får något. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Svartjobbande polack Mycket värre, jag är populist och kör med Rotavdrag...50% avdrag sen dubblar jag arbetskostnaden genom att jobba på två ställen per dag. Två gånger fyra timmar blir åtta timmar på fakturorna... länge leve Rotavdraget mycket lönsammare än svart. Sen jobbar några Ukrainare åt mig för 1/3 av kostnaden, Polacker har blivit för dyra. Business is business... Funderar på trädplantering och bärplockning också... Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Mycket värre, jag är populist och kör med Rotavdrag...50% avdrag sen dubblar jag arbetskostnaden genom att jobba på två ställen per dag. Två gånger fyra timmar blir åtta timmar på fakturorna... länge leve Rotavdraget mycket lönsammare än svart. Sen jobbar några Ukrainare åt mig för 1/3 av kostnaden, Polacker har blivit för dyra. Business is business... Funderar på trädplantering och bärplockning också... Leif Har hört att transport också är bra. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu