Gorocco Inlagd December 12, 2013 Dela Inlagd December 12, 2013 Lite färdkost på vita staketet innan avresa. Biljett inköpt, stackars medpassagerare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 12, 2013 Dela Inlagd December 12, 2013 Lite färdkost på vita staketet innan avresa. CAM01609~01.jpg Biljett inköpt, stackars medpassagerare. CAM01611~01.jpg Hälsa Koh Samui från mig,jag saknar ön. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd December 12, 2013 Dela Inlagd December 12, 2013 Lite färdkost på vita staketet innan avresa. CAM01609~01.jpg Biljett inköpt, stackars medpassagerare. CAM01611~01.jpg I väntan på Go. ha en trevlig resa mm Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benzmansåklart Inlagd December 12, 2013 Dela Inlagd December 12, 2013 ser på när Udonthani blir rött med lite gult Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 12, 2013 Dela Inlagd December 12, 2013 Japp då har vi klivit på rangelfärjan till Samui efter nattens bussresa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Gorocco och Luke the Drifter gjorde nyss en fasansfull upptäckt. Ingen servering ombord. Men med knapp marginal och snabba ben löser Ltd problemet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Öppna ögonen pojkar. Det står en tankbil full med brännvin på däck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Mot fastlandet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Mot Koh Lanta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Mot Koh Lanta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Ska bli en bro snart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Gorocco och Luke the Drifter gjorde nyss en fasansfull upptäckt. Ingen servering ombord. Det är vid såna här tillfällen en bottenlös "Pink Bag" kan vara bra att ha. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Just nu står jag i kalsonger och vattnar i trädgården. Efter det är avklarat njuter jag av en iskall leo till fågelsång och busande hundar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Nyfiken som jag är var jag bara tvungen att ställa mig på denna då jag kom hem. Kläderna var ju lite trånga efter semestern! JA!! Äntligen! :thumbsup: Har gått upp 3 kg på semestern! Nu hoppas jag bara att ökningen fortsätter här hemma under helgerna! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Nyfiken som jag är var jag bara tvungen att ställa mig på denna då jag kom hem. Kläderna var ju lite trånga efter semestern! Nattuggla 002.jpg JA!! Äntligen! :thumbsup: Har gått upp 3 kg på semestern! Nattuggla 001.jpg Nu hoppas jag bara att ökningen fortsätter här hemma under helgerna! Du är nog den enda som blir glad över viktökningen på semestern, andra jobbar hårt för att sänka sig själva Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Du är nog den enda som blir glad över viktökningen på semestern, andra jobbar hårt för att sänka sig själva Vad inte många tänker på är att undervikt är lika jobbigt som övervikt! För låg vikt innebär svaghet, trötthet och ingen uthållighet! Sen så är det bättre med lite hull på kroppen under vintern. Underhudsfett skyddar mot kylan! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Nyfiken som jag är var jag bara tvungen att ställa mig på denna då jag kom hem. Hehe jag vågade inte när jag kom hem.. /Enis - som i morse vägde under 75 kg igen "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 (ändrad) Enis! Skulle inte rekommendera ditt sätt att "banta"! Hoppas du mår bättre nu! Ändrades December 13, 2013 av Fibromorsa Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Inte idag men igår. På Koh Samet med tjejen och grannarna från Sverige Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Varvar ner efter ännu en vecka med stressigt pappersvändande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Varvar ner efter ännu en vecka med stressigt pappersvändande Det ser ut som en fin avkoppling Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Det ser ut som en fin avkoppling Det funkar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Streamade White House down från Swefilmer.Bra actionfilm,jävligt bra. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Streamade White House down från Swefilmer.Bra actionfilm,jävligt bra. Så den var sevärd,inte bara en massa uncle sam propaganda? Får ta och kolla den då. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 13, 2013 Dela Inlagd December 13, 2013 Så den var sevärd,inte bara en massa uncle sam propaganda? Får ta och kolla den då. Som i dom flesta amerikanska filmer så är det ju propaganda,men bra ändå. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu