måne Inlagd Februari 16, 2017 Dela Inlagd Februari 16, 2017 6 minuter sedan, skrev B747: Tror att jag drack en swimmingpool av den i somras då vi var till Grekland he he. Den tillhör en Greklandssemester. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 16, 2017 Dela Inlagd Februari 16, 2017 On 2017-02-15 at 14:27, skrev Khonis: Kollar benutrymmet ✅ Men helvete vad du reser!!!!!Våga vara hemma och jobba nån gång he he.Vid närmare eftertanke gör du rätt för till och med hästarna har slutat arbeta. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 17, 2017 Dela Inlagd Februari 17, 2017 Fredagsmys i templet “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 17, 2017 Dela Inlagd Februari 17, 2017 Jag satsa på en go fika. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Februari 17, 2017 Dela Inlagd Februari 17, 2017 Ligger hängmattan o gör ingenting # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 17, 2017 Dela Inlagd Februari 17, 2017 (ändrad) Räkis på Citygross sen Bolaget! Trevlig Fredag på Er! Ändrades Februari 17, 2017 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 17, 2017 Dela Inlagd Februari 17, 2017 (ändrad) Sissådär !!! Ändrades Februari 17, 2017 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 17, 2017 Dela Inlagd Februari 17, 2017 Långpromenad i storstan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Februari 17, 2017 Dela Inlagd Februari 17, 2017 Räknar på fingrar och tår hur många dagar det är kvar innan jag får kramaigen...Svaret är 29 dagar! Jag åker 17/3 och når Khon Kaen 18!Skickat från min SM-G800F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 17, 2017 Dela Inlagd Februari 17, 2017 Funderar över om alla thaiare har en stång i arslet.... Har en grind (se bild) som behöver öppnas för att komma in, inga konstigheter där. Och det klarar alla galant. Men INGEN har ännu lyckats stänga grinden efter sig, helt otroligt? Nu skulle det inte vara nåt större problem om det inte vore för grannens byrackor som ligger på lur utanför. En obevakad sekund så är de inne och lever rövare i jakt på nåt ätbart. När man just lärt folk att slänga skräp i sophinken...... Det är jobbigt att vara farang.....? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 17, 2017 Dela Inlagd Februari 17, 2017 Vamos a la AkkuratSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 18, 2017 Dela Inlagd Februari 18, 2017 (ändrad) Kapar tall & gran Ändrades Februari 18, 2017 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 18, 2017 Dela Inlagd Februari 18, 2017 Väntar på frugan... Nu blev man ju lite sugen men kör ju bil... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 18, 2017 Dela Inlagd Februari 18, 2017 40 minuter sedan, skrev ellim63: Väntar på frugan... Nu blev man ju lite sugen men kör ju bil... Är Hon ute å simmar???? Hi Hi Trevlig Helg på Er! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 18, 2017 Dela Inlagd Februari 18, 2017 6 minuter sedan, skrev svampen: Är Hon ute å simmar???? Hi Hi Trevlig Helg på Er! Detsamma till er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 18, 2017 Dela Inlagd Februari 18, 2017 Sköljt och skurit till en purjolök... Dags för mellanmål, frugan slog till på sai krok issan.. Medans jag fick nöja mig med gorgonzola och en sipp rött.. Fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 18, 2017 Dela Inlagd Februari 18, 2017 Sitter i Råstahallen åt helvete för tidigt å väntar på Sek Loso Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 18, 2017 Dela Inlagd Februari 18, 2017 7 minuter sedan, skrev Odin: Sitter i Råstahallen åt helvete för tidigt å väntar på Sek Loso Bild på det? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 18, 2017 Dela Inlagd Februari 18, 2017 3 minuter sedan, skrev Stoneys: Bild på det? Han menar nog Råstaparkhallen i Solna, mina hemtrakter. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 18, 2017 Dela Inlagd Februari 18, 2017 (ändrad) Precis nyss, skrev Broskan: Han menar nog Råstaparkhallen i Solna, mina hemtrakter. //Broskan Karma på det ;-) Där är ju en bild ;-) Ändrades Februari 18, 2017 av Stoneys Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 18, 2017 Dela Inlagd Februari 18, 2017 29 minuter sedan, skrev Broskan: Han menar nog Råstaparkhallen i Solna, mina hemtrakter. //Broskan Där parkerade vi varje dag när vi var på Mall of Scandinavia och jobbade... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 18, 2017 Dela Inlagd Februari 18, 2017 Väntar på att grillpannan skall bli glödhet......... .....Så att jag kan bränna på dessa.......... Hmmmm, taskigt inställd vitbalans ser jag....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd Februari 18, 2017 Dela Inlagd Februari 18, 2017 Lyssnar live på SEK Loso i Solna RobbanThai RobbanThai It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Februari 19, 2017 Dela Inlagd Februari 19, 2017 Nu är livet rättvist! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Februari 19, 2017 Dela Inlagd Februari 19, 2017 Och nu blev ännu mer rättvist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu