svampen Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 Älvsjö Mc Mässa Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 (ändrad) Lagt trattkantareller i blöt... Och hämtat upp en flaska portvin från vinkällaren... Det ska bli soppa till förrätt, men först en god öl! Ändrades Januari 28, 2017 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 Trängs med koreaner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 Kantarellsoppan gottar till sig.. Köttet får temperera sig... Och jag fick mig en matlagningsöl..fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 Lagar käk - och då passar det att smutta lite på ett glas rött..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 3 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Lagar käk - och då passar det att smutta lite på ett glas rött..... Marabou passar till det mesta, eller.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 4 minuter sedan, skrev ellim63: Marabou passar till det mesta, eller.... Mja egentligen, fast just nu lyckades jag avstå. Nu blir det käk. På Amerikanskt vis idag. Nedrans vad god denna pilsner är! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 Kollar när Arsenal smiter upp och lägger sig tvåa i tabellen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 10 minuter sedan, skrev Fredman: Kollar när Arsenal smiter upp och lägger sig tvåa i tabellen. Nu har du nog tittat för djupt i glaset... FA-cup match idag /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 24 minuter sedan, skrev Enis: Nu har du nog tittat för djupt i glaset... FA-cup match idag /Enis Troligen, men de är tvåa lik förbannat! ☺ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 Lite matlagningsvin... Visst är det vackert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 8 minuter sedan, skrev måne: Ser mer ut som om hon håller dig ifrån sig Vakta din tunga.Bengan blir ofta anlitad som torped. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 Åker koreansk merca. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 29, 2017 Dela Inlagd Januari 29, 2017 Typ 15 släktingar tittade förbi. Så nu är det grilla, bira och karaoken är på gång. Oväntat men kul? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 29, 2017 Dela Inlagd Januari 29, 2017 11 minuter sedan, skrev rolba: Jag tycker det är rätt uppenbart att hon har ett stadigt tag om plånboken med högerhanden Den har Bee koll på Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd Januari 29, 2017 Dela Inlagd Januari 29, 2017 Just nu i Hongkong och ser finalen i Australien open på Hooters RobbanThai It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 29, 2017 Dela Inlagd Januari 29, 2017 Kolla finalen i Australien open! Vilken grym match! Hoppas Federer tar det! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 29, 2017 Dela Inlagd Januari 29, 2017 Just nu skulle jag vilja se tv 1 och skidåkning men kan inte, vet nån varför Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Januari 29, 2017 Dela Inlagd Januari 29, 2017 Antagligen är du så full så du klarar inte av att manövrera fjärrkontrollen ,Dubbelhuva för korkade norrlänningar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 29, 2017 Dela Inlagd Januari 29, 2017 3 minuter sedan, skrev kenneth073: Antagligen är du så full så du klarar inte av att manövrera fjärrkontrollen ,Dubbelhuva för korkade norrlänningar Jag är i Thai för böveln ingen Tv ,dator Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Januari 29, 2017 Dela Inlagd Januari 29, 2017 Härligt mannen,har du det bra ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 29, 2017 Dela Inlagd Januari 29, 2017 (ändrad) 8 minuter sedan, skrev kenneth073: Härligt mannen,har du det bra ? Jag har det bra men vill se skidåkningen på Tv 1 nu kl 20 Thai tid men funkar inte. Svensk Tv alltså och på datorn har gått förut men inte nu, gör jag nåt fel Ändrades Januari 29, 2017 av Boa52 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 29, 2017 Dela Inlagd Januari 29, 2017 11 minuter sedan, skrev Boa52: Jag är i Thai för böveln ingen Tv ,dator Hur gör du för att skriva här!? Djungeltelegrafen? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Januari 29, 2017 Dela Inlagd Januari 29, 2017 Ser på skidåkning på Tv1 ....men säg inget till Boa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 29, 2017 Dela Inlagd Januari 29, 2017 6 minuter sedan, skrev Boa52: Jag har det bra men vill se skidåkningen på Tv 1 nu kl 20 Thai tid men funkar inte. Svensk Tv alltså och på datorn har gått förut men inte nu, gör jag nåt fel Jag kollar på eurosport. Utförsåkning nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu