Nilsson68 Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 Ligger och väntar på kalla[/url] öl i "riktiga Thailand" [emoji6] //Broskan Nice [emoji4][emoji106]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 Tittar på en stjärtSkickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 Mot Sherwoodskogen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 54 minuter sedan, skrev Khonis: Mot Sherwoodskogen Nottingham? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 På Ardbeg Inn och väntar på lunchen. Tar en Höganäs apa till.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 8 minuter sedan, skrev Peolito: På Ardbeg Inn och väntar på lunchen. Tar en Höganäs apa till. Skickat från min iPhone med Tapatalk En direktörslunch .Tror jag drar till Thaien snart efter lite inhandling.Trevlig helg på dig. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 En direktörslunch .Tror jag drar till Thaien snart efter lite inhandling.Trevlig helg på dig. Det kan du ge dig på [emoji1] trevlig helg på dig själv.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 Kockar lite Delade en högrev på två kilo i två bitar Den ena fick bli Högrev i lergryta á la Dalsjöfors Kött och den andra blev Högrevsgryta med vitlök á la Moberg fast med små justeringar nu jäklar doftar det gott från köket “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 Rimmar en dagsfärsk fläsklägg med salt och lite salpeter. Ska få ligga i kylen i natt. I morgon ska den läggas i kall saltlake och få gotta till sig ett par dagar i kylen. Ska bli rotmos med fläsklägg på tisdag eller onsdag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 Kollat in när brorsonen förtjänar sina "lånabilenförmåner"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 Slog en lov förbi mässen på jobbet och kände det sög till i tarmen, 1400 kan man flexa ut för några fredagsöl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 Tar en bärs på thaien och tittar på hur thaislafs ska ätas.Isaan mat blä.Skickat från min iPhone 6s med tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 Tar en bärs på thaien och tittar på hur thaislafs ska ätas.Isaan mat blä.Skickat från min iPhone 6s med tapatalk 6S har smeen uppgraderat Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 6S har smeen uppgraderat [emoji4]Japp.Men igentligen är det en8s.Men säg inget.Skickat från min iPhone 6s med tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 10 minuter sedan, skrev B747: Tar en bärs på thaien och tittar på hur thaislafs ska ätas.Isaan mat blä. Skickat från min iPhone 6s med tapatalk Du vet det viktigaste, hur man dricker öl ?, skål. ?? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 6S har smeen uppgraderat [emoji4]Japp.Men igentligen är det en8s.Men säg inget.Skickat från min iPhone 6s med tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 Väntar på Nicklas68 på långbro värdshus och lite aw.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 Väntar på Nicklas68 på långbro värdshus och lite aw.Skickat från min iPhone med Tapatalk 5 min [emoji4] Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 Du vet det viktigaste, hur man dricker öl [emoji482], skål. [emoji482][emoji106]Skål[emoji1]Skickat från min iPhone 6s med tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 (ändrad) Sitter med Phimai-Stefan och tar några Chang. //Broskan Ändrades Januari 21, 2017 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 Ingefärs GT på Långbro med Peolito [emoji4]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 Skål[emoji1]Skickat från min iPhone 6s med tapatalk Skål flygarn. Ingefära GT och en god schwarzbier med Nilsson.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 Skål flygarn. Ingefära GT och en god schwarzbier med Nilsson.Skickat från min iPhone med Tapatalk Era fyllhundar he he[emoji1]Skickat från min iPhone 6s med tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 Tittar djupt i de goa glasetSkickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ban phutsa Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 Borde döpa om denna tråd till"vad dricker du just nu" Själv funderar jag på å köpa med mig denna upp till kommande husbygge i Phimai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu