Tallviking Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 Falangfåtöljen är framrullad ser jag ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 14 minuter sedan, skrev Tallviking: Falangfåtöljen är framrullad ser jag ! Japp Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 15 timmar sedan, skrev Soengsang: Ser på ungarna när de åker rollerblades. Lustiga ungar du har som har huvudena placerade mellan lår och smalben. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 Lunchtajm! Kycklingvingar: Svenska trattkantareller: Tada? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 3 timmar sedan, skrev Mankan: Här är det full fart från tidig morgon. Rotmos med fläsklägg på gång ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 Just nu tittar jag på god morgon tv1. Men innan så har jag varit på immigration och förlängt mitt turistvisa med 60 dagar, så nu har jag fått 5 månader utan att lämna Thailand. Att detta går visste jag inte men sist jag var där och förlängde mina 60 dagar med 30 dagar så sa de att jag kunde förlänga med 60 dagar till pga att jag va gift/registrerat giftemål i Thailand. Det fungerade klockrent var på immigration Phichit ingen kö och det tog ca 20 minuter. Sedan har jag tagit carporten ibruk. Har chansat med att inte ha någon mittstolpe, får se hur det går när snön kommer. Ha det gott. Bengt Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Rotmos med fläsklägg på gång ? Inte riktigt men nästan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 Saknar bylivet och frugan Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 Precis nyss, skrev måne: Saknar bylivet och frugan Svågrns barns fru,frugans foto Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 Frugan framför favoriten Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 Koreansk massinvandring Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 (ändrad) FavoritplastdotternBTT:s lärosäte? Ändrades Januari 19, 2017 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 Polarn vid en okänd Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 Chan 2014 och fru Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 Svärmor 86 år och piggare än de flesta,139 cm och 29 kilo!!! Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 Chefen själv Världsfrågor löses Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 Släcker törsten med en Carlsberg på Arlanda. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 Tog emot nya Tvättmaskinen tack Elgiganten o Bring! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 Nu har jag avancerat mot gate 17 för avfärd mot BKK. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 7 minuter sedan, skrev Broskan: Nu har jag avancerat mot gate 17 för avfärd mot BKK. //Broskan Du skämtar inte april? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ban phutsa Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 Tittar på solnedgången å hoppas ungarna somnar snart, så man får lite egentid me tirak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 19, 2017 Dela Inlagd Januari 19, 2017 45 minuter sedan, skrev Stoneys: Du skämtar inte april? Nu har jag pressat ner kroppen i apklass. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 PIT, stop bira på friendship. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 Ligger och väntar på kalla öl i "riktiga Thailand" //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 20, 2017 Dela Inlagd Januari 20, 2017 Så där då kom leveransen med Chang och Thaislafs. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu