Peolito Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 Fotboll tarvar lökringar och pilsner.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 Hämtar mig efter en lång hemresa Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 3 minuter sedan, skrev måne: Hämtar mig efter en lång hemresa FullMåne? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 5 minuter sedan, skrev Issanbonde: FullMåne? Icket Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 Tanken var att få in TVn i bokhyllan, ser inte ut att funka. Dagens tips: Börja inte planerna med vin Börja med en tumstock manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 1 timme sedan, skrev Bibben: Dagens tips: Börja inte planerna med vin Börja med en tumstock Det hade jag kunnat säga med en gång om du hade frågat mig....... Jag har en lång historia av att bli kreativ i hemmet när man har har lite alkohol i blodet och det har sällan slutat väl...... Minns en kväll för många år sedan då jag efter en krogrunda i glada vänners lag bestämde mig för att spackla väggarna i vardagsrummet inför min kommande ommålning........ Slutade med att jag fick tvätta bort spackel från i stort sett varje möbel och golv i lägenheten......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 1 minut sedan, skrev Kötthandlarn: Det hade jag kunnat säga med en gång om du hade frågat mig....... Jag har en lång historia av att bli kreativ i hemmet när man har har lite alkohol i blodet och det har sällan slutat väl...... Minns en kväll för många år sedan då jag efter en krogrunda i glada vänners lag bestämde mig för att spackla väggarna i vardagsrummet inför min kommande ommålning........ Slutade med att jag fick tvätta bort spackel från i stort sett varje möbel och golv i lägenheten......... Hahaha, trodde jag var ensam om att vara vara så handikappad, vi kanske ska hjälpa varann .... eller inte.... hehehhe manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 6 minuter sedan, skrev Bibben: Hahaha, trodde jag var ensam om att vara vara så handikappad, vi kanske ska hjälpa varann .... eller inte.... hehehhe Nja, i nykter tillstånd är jag riktigt händig men när den där alkoholen kommer in i bilden blir jag alldeles för kreativ och det är inte positivt när man skall "hantverka"..... Om vi två hade försökt oss på ngt hantverk tillsammans medans ruset tilltar hade det nog bara slutat i katastrof...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 Barnbarnet William ringde och frågade om vi hunnit vara på kyrkogården idag på sin pappas födelsedag. Det hade vi inte, så vi åkte och hämtade honom och tände några ljus tillsammans. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 2 timmar sedan, skrev Bibben: //...Tanken var att få in TVn i bokhyllan..... Å vad har du för stereo...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 Fick besök av en moderator... Trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Å vad har du för stereo...? Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 2 timmar sedan, skrev Enis: Barnbarnet William ringde och frågade om vi hunnit vara på kyrkogården idag på sin pappas födelsedag. Det hade vi inte, så vi åkte och hämtade honom och tände några ljus tillsammans. enis Så hjärtskärande ! Hemskt att han inte får chansen att lära känna sin pappa . Fint att han har er att ringa och som finns där för honom . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 16, 2017 Dela Inlagd Januari 16, 2017 On 2017-01-15 at 00:35, skrev Kötthandlarn: Leker hantverkare och hottar upp mitt 50-talsbadrum med nytt duschset....... Före........ Efter........ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 16, 2017 Dela Inlagd Januari 16, 2017 Firar vinsten från V75-tillsammans. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 16, 2017 Dela Inlagd Januari 16, 2017 Tar en öl och äter lite kvälls snacks efter dagens arbete. Åkt från Chiang mai till mamma i hembyn wan chin (stavning?) 1 timma från lampang. Hämtat hyrbil i lampang köpt soffa och handlat på macro. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 Sitter på en känd veranda och väntar på kaffeSkickat från min iPhone med Tapatalk Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 44 minuter sedan, skrev Tallviking: Sitter på en känd veranda och väntar på kaffe Skickat från min iPhone med Tapatalk Ommöblerat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 Ja nu sitter man vid en gate och väntar igen. Next stop OSL. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 Här sitter man JUST nu....kul grej. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 25 minuter sedan, skrev Broskan: Ja nu sitter man vid en gate och väntar igen. Next stop OSL. //Broskan Arn? Kom hit och banka vett i Mr Haan Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 1 timme sedan, skrev Soengsang: Här sitter man JUST nu....kul grej. Passa dig för tampong-utdragnings-knappen bara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 Kollar på Live-DVD Finns delar av den på youtube Gött med riktig stereoanläggning! Grannarna är säkert lika nöjda! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Stoneys: Arn? Kom hit och banka vett i Mr Haan Ja det skulle behövas. Är på väg till Stockholm nu. Glömde ju det viktigaste //Broskan Ändrades Januari 17, 2017 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 18 minuter sedan, skrev Broskan: Ja det skulle behövas. Är på väg till Stockholm nu. //Broskan Please wait sen moln och -6,på skylten. Lite goare att vara här fast det varit regn skurar idag. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu