65Selander Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 Nja tyvärr blir det en tråkig match för dig då Dif lär krossa dom [emoji1]. Ska smutta lite i soffan.Skickat från min iPhone med Tapatalk Här blir det ingen karma ;-)Jadu i Torsdags sög Brynäs hästballe men i e.m blir blir det åka av :')Skickat från min SM-G935F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 Guiness i Moskva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 Fullt med thaikärringar här så ikväll blir det moo kata, förberedelser pågår för fullt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 Fullt med thaikärringar här så ikväll blir det moo kata, förberedelser pågår för fullt... Kul att hon redan har lite vänner. [emoji4]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 Nu Gävlar kör vi #BrynäsIFSkickat från min SM-G935F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 Det blev en till då jag tydligen satt 30 m från min gate? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 On Friday, January 13, 2017 at 14:51, skrev Raggmunken: Tar mig en välförtjänt blå Och laddar forV75 Sjalv ata samt startat Svennes trktor!MUms Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 En liten försvenskad variant.. Moose kata Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 Här blir det ingen karma ;-)Jadu i Torsdags sög Brynäs hästballe men i e.m blir blir det åka av :')Skickat från min SM-G935F via Tapatalk 1-0 till Dif [emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 1-0 till Dif [emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk Citerar mig själv 2-0 känns bra men inte säkert Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 Skrapar trisslotter... Plötsligt händer det, dags att snyta sig i chefens gardin.....eller inte?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 Leker hantverkare och hottar upp mitt 50-talsbadrum med nytt duschset....... Före........ Efter........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 Det doftar kärlek i köket... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 3 timmar sedan, skrev Peolito: Citerar mig själv 2-0 känns bra men inte säkert Skickat från min iPhone med Tapatalk Grattis då, Brynäs har gjort två kassa matcher nu... Riktigt uselt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 Grattis då, Brynäs har gjort två kassa matcher nu... Riktigt uselt Dif har gjort en kass säsong Det är först nu det börjar bli lite poäng.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 Ute på upptäcktsfärd Kan bli lite pool när damerna snyggat till sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 Vinkar hej då till frugan och äldste sonen som ska bo Thailand ett tag. Har han riktigt flyt så drar han göra militärtjänst färgen.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 Rehabiliterar. Nu blir det ryggläge i soffan och klämma några av veckans avsnitt av de serier jag följer.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 7 minuter sedan, skrev Raggmunken: Rehabiliterar. Nu blir det ryggläge i soffan och klämma några av veckans avsnitt av de serier jag följer.. ÄNTLIGEN. ;-) Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 Nu ska Budda få sin dricka Det gjorde hon bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 28 minuter sedan, skrev Raggmunken: Rehabiliterar. Nu blir det ryggläge i soffan och klämma några av veckans avsnitt av de serier jag följer.. Söndag idag ,den saken är säker PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 Nu rullar det på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 19 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Leker hantverkare och hottar upp mitt 50-talsbadrum med nytt duschset...... Wow, bytte till ett större duschmunstycke förra året, tyckte det var en stor grej, för mig iaf. Är det waterfall, eller vad heter det? För inte behöver du ett större duschmunstycke va? Inte som du ränner omkring i skogarna... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 1 timme sedan, skrev Raggmunken: Rehabiliterar. Nu blir det ryggläge i soffan och klämma några av veckans avsnitt av de serier jag följer.. Pust, ordningen är återställd ser jag..... Blev nästan orolig ett tag....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 14 minuter sedan, skrev Bibben: Wow, bytte till ett större duschmunstycke förra året, tyckte det var en stor grej, för mig iaf. Är det waterfall, eller vad heter det? För inte behöver du ett större duschmunstycke va? Inte som du ränner omkring i skogarna... Japp, det är ett typ waterfall...... Fantastiskt skönt att duscha under ett sådant härligt strilande....... Tyvärr har inte "rännandet" gjort påtagliga förändringar på kroppshyddan....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu