B747 Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 (ändrad) 13 minuter sedan, skrev Peolito: Skål på dig din lapp Skickat från min iPhone med Tapatalk Nja.Wuttan bor väldigt långt ifrån mig.Så lapp är han inte.Skål Peo. Ändrades Januari 13, 2017 av B747 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Skål på dig din lappSkickat från min iPhone med Tapatalk Nja, du är 100% mer lapp än mig! Om jag säger... Allt ovanför Växjö är lappland för mig! [emoji16]Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Nja.Wuttan bor väldigt långt ifrån mig.Så lapp är han inte.Skål Peo. Skål på dig din gamle getSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Precis nyss, skrev Peolito: Skål på dig din gamle get Skickat från min iPhone med Tapatalk Ha ha.Skål broder. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Nja, du är 100% mer lapp än mig! Om jag säger... Allt ovanför Växjö är lappland för mig! [emoji16]Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Hehe bor du i MalmöSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Ha ha.Skål broder. Skål jawohl alkoholSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 (ändrad) Fortsätter i det blå ackomanjerad av en gammal dänga som gick varm i en del barer i pattis för några år sen. Ändrades Januari 13, 2017 av Raggmunken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 1 minut sedan, skrev Raggmunken: Fortsätter i det blå ackomanjerad av en gammal dänga som gick varm i en del barer i pattis för några år sen. Du hade sminkat dej en hel del på bilden men det behövs kanske en hel del smink Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 9 minuter sedan, skrev Raggmunken: Fortsätter i det blå ackomanjerad av en gammal dänga som gick varm i en del barer i pattis för några år sen. Den snurrar fortfarande i vissa barer,men visst går den att lyssna på. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Inte precis just nu men vi kommer dit.. Det blev en promenad i närområdet i det fina vädret! Och där står svampen, tja om hen är full.. Snart hemma, frugan börjar ta lite längre steg.. Det blir en lite annorlunda vy när det nya kvarteret är färdigt..  Väl hemma blev det mat,samma som igår och lika gott idag... Och nu blir det live and direct, Ett glas ekologiskt rött från Italien.. Fantastiskt gott! En trevlig helg tillönskas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 On 2017-01-12 at 06:30, skrev Gorocco: Kan det vara Galne Gunnar, han har en Ford och bor där nere. Han var visserligen här i Udon igår med bilen men jag får fråga senare om det är hans. Fan va kul att se dej här kompis... Har Fäjsbok gått sönder?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 16 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Jävla toffel Hörde på Facebook att Mona skulle till Thailand på semester så jag gav henne Skandinavians tel nummer och hon skulle åka ner dit på en gång! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 1 timme sedan, skrev ellim63: //Inte precis just nu......... En trevlig helg tillönskas! Och en trevlig helg tillbaka! Just nu? Tja, funderar över vad som kan vara en bra kombo.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Inte precis just nu men vi kommer dit.. Det blev en promenad i närområdet i det fina vädret! Och där står svampen, tja om hen är full.. Snart hemma, frugan börjar ta lite längre steg.. Det blir en lite annorlunda vy när det nya kvarteret är färdigt..  Väl hemma blev det mat,samma som igår och lika gott idag... Och nu blir det live and direct, Ett glas ekologiskt rött från Italien.. Fantastiskt gott! En trevlig helg tillönskas! Åker till Örebro på Söndag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Lägger golv enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Precis nyss, skrev Nicholas: Åker till Örebro på Söndag. hör av dig så kanske det bjuds på fika! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Väntar på flyget till Chang mai Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 (ändrad) Även på lördagen måste man leda arbetet, förmiddagen avklarad. När skall man få ledigt. Ändrades Januari 14, 2017 av nissehult_13 fel bild Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 (ändrad) Eftermiddagen avklarad slit o släp. Så här blev det, saknas bara mur och tak. Det tar vi nästa vecka. Ha det gott vi hörs. Bengt o Chon Ändrades Januari 14, 2017 av nissehult_13 Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 15 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Och en trevlig helg tillbaka! Just nu? Tja, funderar över vad som kan vara en bra kombo.... Kapten Haddocks märke Anfäkta anamma så gott. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 1 minut sedan, skrev B747: Kapten Haddocks märke Anfäkta anamma så gott. Bomber och granater! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 Just nu? Njuter av brasan... Steker fetaostfyllda biffar... Och börjar proppa kylen full med goa pilsner... Blir en bra kväll detta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 3 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Just nu? Njuter av brasan... Steker fetaostfyllda biffar... Och börjar proppa kylen full med goa pilsner... Blir en bra kväll detta! Bra där att du påminde mig om att ställa ut ölen på balkongen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 Just driftsatt en ny stationär hemma så e.m blir det en TB-fylla och Brynäs-Djurgården på burken, har inte haft en TB fylla hemma på över ett år minst. Är alltid ute på Kungsholmen med polarna. Förövrigt så skall mitt kära Brynäs försöka slå publikrekordet för damerna ikväl, ca 7200 biljetter sålda och om 4000 stannar kvar efter herrarna så! http://www.brynas.se/artikel/piksaiwrr-1ekad/allt-om-super-duper-hockey-night Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 Just driftsatt en ny stationär hemma så e.m blir det en TB-fylla och Brynäs-Djurgården på burken, har inte haft en TB fylla hemma på över ett år minst. Är alltid ute på Kungsholmen med polarna. Förövrigt så skall mitt kära Brynäs försöka slå publikrekordet för damerna ikväl, ca 7200 biljetter sålda och om 4000 stannar kvar efter herrarna så! http://www.brynas.se/artikel/piksaiwrr-1ekad/allt-om-super-duper-hockey-night Nja tyvärr blir det en tråkig match för dig då Dif lär krossa dom [emoji1]. Ska smutta lite i soffan.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu