Soengsang Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Fru var lat o beställde taxi åt mig till Korat. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 50 minuter sedan, skrev Soengsang: Fru var lat o beställde taxi åt mig till Korat. Som du får betala eller..... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 On 2017-01-08 at 19:51, skrev samet: Hamnar i kö bakom denna idag i Rayong... Någon som vet vem som gömmer sig inne i bilen? Försökte komma upp jämsides i rödljuset men lyckades inte riktigt för att kommunicera... Har sett den förr, men detta är det närmaste jag kommit. Ser ut som en ris- eller grisfarmarpickis från Isaan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Fördelen med taxi vs fru....är att man kan stanna o köpa öl 555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 21 minuter sedan, skrev Soengsang: Fördelen med taxi vs fru....är att man kan stanna o köpa öl 555 Jävla toffel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Ute på morgonpromenad Leo 4månader nu o på hugget Bra där för plötsligt stod den här rackarn framför oss Här kommer nu bevis för att Changälskare saknar både smak o hyfs, natursvin 5555. Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ban phutsa Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Barnens dag i skolan i dag, godis i överflöd, och ett ekonomiskt bidrag vart uppskattat av barnens kusin fröken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ban phutsa Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Just nu en tupplur i hängisen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Jobbe “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Köper tvättmaskin17400 blev slutpriset hemkört och installerat Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Längtar till Los & Barnbarna Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ban phutsa Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Tar mig en som borde slunkit ner för flera timmar sedan Men man skall ju köra allt å alla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Undrar vad det är för dataskärm junior beställt. Dyr var den iaf.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 En AW Spaten och ingefära GT på Långbro. Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Förhoppningsvis retar vi någon ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Tar mig en välförtjänt blå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 49 minuter sedan, skrev Raggmunken: Tar mig en välförtjänt blå Det där var hela kostcirkeln “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Dricker kaxvatten och inväntar frugan då hon är och shoppa! Hoppas hon dröjer ett tag till! [emoji109]Whoop! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 På Parma med Ramen och Janne Bokbuss.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Dricker kaxvatten och inväntar frugan då hon är och shoppa! Hoppas hon dröjer ett tag till! [emoji109]Whoop! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Old Ox är gott men vanlig Mariestad smakar som kranvatten.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 En AW Spaten och ingefära GT på Långbro. Tapatalkat Är du kvar på Långbro?Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Är du kvar på Långbro?Skickat från min iPhone med Tapatalk Precis hemkommen [emoji4]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Old Ox är gott men vanlig Mariestad smakar som kranvatten.Skickat från min iPhone med Tapatalk Vanlig Mariestad funkar med! Slår alla ipa-apa öl på fingrarna iaf! [emoji4]Skål på dig gubben! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Precis hemkommen [emoji4]Tapatalkat Långbro är trevligt.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 13, 2017 Dela Inlagd Januari 13, 2017 Vanlig Mariestad funkar med! Slår alla ipa-apa öl på fingrarna iaf! [emoji4]Skål på dig gubben! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Skål på dig din lappSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu