andrejsdenruskige Inlagd Januari 7, 2017 Dela Inlagd Januari 7, 2017 Jag blir lycklig av att se denna otroliga arbetsiver hos Koreanerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 9 timmar sedan, skrev Odin: Sitter på Tjabba Thai å väntar på käket Brukar käka lunch där. Ligger ju bara ett stenkast från mitt kontor Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 5 timmar sedan, skrev M33: Jag har väl fan inte byxor på Ica?? Vad har du då ? Kjol ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 2 minuter sedan, skrev Tallviking: Vad har du då ? Kjol ? mackan är fulltränad o behöver varken kjol eller byxor......det är vad jag tror i alla fall.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 Sitter och gömmer mig på en ställning under plattformen. Fan att det kan vara tråkiga dagar ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 På väg hit. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ban phutsa Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 Sitter på en buss på väg till Bangkok, och funderar vilken översättningsbyrå i ambassad huset vi skall välja för snabb översättning imon. Våning 14 gick bort då dom behövde 3 dagar på sig. Finns det någon vänlig själ här på forumet som har koll vilken som har snabbast service för översättning?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 40 minuter sedan, skrev Ban phutsa: Sitter på en buss på väg till Bangkok, och funderar vilken översättningsbyrå i ambassad huset vi skall välja för snabb översättning imon. Våning 14 gick bort då dom behövde 3 dagar på sig. Finns det någon vänlig själ här på forumet som har koll vilken som har snabbast service för översättning?? Vad är det som ska översättas? Minns att när vi sökte UT så frågade vi någon i byggnaden som föreslog nån firma, minns inte vilken våning men här är hennes telefonnummer 0818234872. Dom hjälpte till med allt som behövdes och väldigt snabbt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bimmer Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 Tar en kaffe i Bangkok? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 Middag med tjejligan på Asiatique i BangkokSkickat från min iPhone med Tapatalk Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 Hamnar i kö bakom denna idag i Rayong... Någon som vet vem som gömmer sig inne i bilen? Försökte komma upp jämsides i rödljuset men lyckades inte riktigt för att kommunicera... Har sett den förr, men detta är det närmaste jag kommit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 Saftar i mig Glühwein med rom i Heidelberg.Skickat från min SM-G935F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 Kämpar på med Söndagsstädningen Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 Hängt upp tavlan jag fick i julklapp, målad av min mors fars far 1902/1903. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 Avslutar helgen med att lyssna på en underbar platta......... Kanske en av de bättre jag har i min digra samling....... Nåväl, det gäller att ladda upp, för om ett par veckor skall jag å PD tillsammans med hans mor att bevista Stefans show om Göteborgs historia på Kajskjul 8......... http://www.kajskjul8.se/Evenemang/MadeinChina?gclid=CjwKEAiA48fDBRDJ24_imejhwUkSJAAr0M5kt476aV0QthMzoUUXSN8Y0GUbfjQhBC2YLlSwWkMNnBoCnj_w_wcB Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 Känt ställe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 Slänger ihop ett par matlådor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 5 minuter sedan, skrev Raggmunken: Slänger ihop ett par matlådor Räckte inte pizzan???...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 Precis nyss, skrev Kötthandlarn: Räckte inte pizzan???...... Den är uppäten för länge sen, måste äta nått på jobbet i morgon också... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 3 minuter sedan, skrev Raggmunken: Den är uppäten för länge sen, måste äta nått på jobbet i morgon också... Ha ha ha ha.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 Plöjer igenom ytterligare en go platta........... Kanske Sveriges bästa sångröst just nu.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 2 timmar sedan, skrev 65Selander: Saftar i mig Glühwein med rom i Heidelberg. Skickat från min SM-G935F via Tapatalk Där uppe har de världens största vintunna så passa på och smaka lite “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 47 minuter sedan, skrev Khonis: Känt ställe Längst nere på 8:an gissar jag kommer inte ihåg något namn men där har man sjungit några låter om det är där jag tror det är Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 Hängt upp tavlan jag fick i julklapp, målad av min mors fars far 1902/1903. enis En del inredningstips till mackan där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 8, 2017 Dela Inlagd Januari 8, 2017 Svårt att fota vildkatter!!,efter liten mat muta. Blir som det blir ibland!!!,suddig bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu