Khonis Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 (ändrad) 31 minuter sedan, skrev Mankan: Jag har varit och ätit en hamburgare på uteserveringen en gång i Pattaya vilken inte var något att hänga i julgranen. Vad är speciellt med Hårdrock där? dyrt och ? Speciellt har jag väl aldrig sagt? Men en sak som är bra om man gillar musik är att banden som spelar där är otroligt bra. Att det är dyrt är bara ett plus. Ändrades Januari 5, 2017 av Khonis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 1 minut sedan, skrev Khonis: Speciellt har jag väl aldrig sagt? Men en sak som är bra om man gillar musik är att banden som spelar där är otroligt bra. Att det är dyrt är bara ett plus. Ok har aldrig varit in där men om musiken är bra kan jag förstå det. Är egentligen bara nyfiken men dyrt kan vara bra om man vill slippa de flesta nötterna. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 2 minuter sedan, skrev Mankan: Ok har aldrig varit in där men om musiken är bra kan jag förstå det. Är egentligen bara nyfiken men dyrt kan vara bra om man vill slippa de flesta nötterna. Hehe ok. Ja ta en bira där nån gång. Efter 22 så bandet börjat spela. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev Khonis: Hehe ok. Ja ta en bira där nån gång. Efter 22 så bandet börjat spela. Har nog ofta varit och sökt middag på beachroad men då vid 8-9 tiden. Om ni säger att det är bra få jag väl stanna och kolla in stället. Ändrades Januari 5, 2017 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 6, 2017 Dela Inlagd Januari 6, 2017 Funderar om jag skulle beställa några koreanska fönster. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 6, 2017 Dela Inlagd Januari 6, 2017 14 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Funderar om jag skulle beställa några koreanska fönster. Usscch! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 6, 2017 Dela Inlagd Januari 6, 2017 6 timmar sedan, skrev Nilsson68: Tipsa gärna om andra ställen där burgaren är god. En god burgare sitter aldrig fel när man e sugen i Pattis. Tapatalkat Hotel Dania på Soi Buakhao har jättegoda ostburgare. Jag var där senast i går och inmundigade en sådan. Naturligtvis hade jag kikaren med mig och spanade in brudarna på barområdet Action Street rakt över gatan under mitt besök. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 6, 2017 Dela Inlagd Januari 6, 2017 (ändrad) 11 timmar sedan, skrev Nilsson68: Tipsa gärna om andra ställen där burgaren är god. En god burgare sitter aldrig fel när man e sugen i Pattis. Tapatalkat Carl's Jr sägs ju vara bra, jag har inte testat men säkert någon annan på MPR kan sätta betyg. http://carlsjr.co.th/ //Broskan Ändrades Januari 6, 2017 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Januari 6, 2017 Dela Inlagd Januari 6, 2017 Nu är vi klara. Tar på krafterna att vara arbetsledare. Skickat från min SM-G903F via Tapatalk Ännu ett hårt arbetspass avklarat. Bara vattenledningen bortgrävd.Skickat från min SM-G903F via Tapatalk Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 6, 2017 Dela Inlagd Januari 6, 2017 Nu får det fan vara nog -17gr!!!, hoppas min avlösare som bor på Bali, kan lösa av mig på Söndag.....sen pronto TG961! Ps. lånade Svampens kamera(eller var det en iPhone) Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 6, 2017 Dela Inlagd Januari 6, 2017 7 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Funderar om jag skulle beställa några koreanska fönster. Testa "Dong Fitt"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Januari 6, 2017 Dela Inlagd Januari 6, 2017 7 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Funderar om jag skulle beställa några koreanska fönster. Du kanske kan beställa dom här?? Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 6, 2017 Dela Inlagd Januari 6, 2017 Full fart i stugan. Så en i soffan sitter fint. Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 6, 2017 Dela Inlagd Januari 6, 2017 Utsikt från konditori pallas, vällingby Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 6, 2017 Dela Inlagd Januari 6, 2017 4 timmar sedan, skrev Soengsang: Nu får det fan vara nog -17gr!!!, hoppas min avlösare som bor på Bali, kan lösa av mig på Söndag.....sen pronto TG961! Ps. lånade Svampens kamera(eller var det en iPhone) På söndag? Skulle inte du åka 12:e? Bit ihop nu och boka om biljetten till 13:e så vi kan svinga några bägare på Arlanda tillsammans. Du sitter ju ändå bara på kommandobryggan och latar dig i värmen. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 6, 2017 Dela Inlagd Januari 6, 2017 9 timmar sedan, skrev Fritz: Hotel Dania på Soi Buakhao har jättegoda ostburgare. Jag var där senast i går och inmundigade en sådan. Naturligtvis hade jag kikaren med mig och spanade in brudarna på barområdet Action Street rakt över gatan under mitt besök. Fritz.. Mitt över gatan (utanför Action Street) från Dania står en dam och steker burgare i ett bås. De smakar ohyggligt gott kl tre på morgonen när fyllehungern sätter in. Nykter skulle jag nog inte ens få för mig att prova! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 6, 2017 Dela Inlagd Januari 6, 2017 Klockan 08,01 ringde det på Samsungen, hade redan kört frugan till jobbet och man var vaken! "Kan vi ställa in en tank hos dig, du jobbar väl idag,frågar kunden!! Om den e klar på måndag så gör det inget, sa dom sen! Ja ja, bara å lägga 2000.- på priset då! Lyfter upp tanken och kollar för det luktar lite skumt,,,,,,jo hål i botten, fram med svetsen, hoppas inte det blir en flygtur, och se det blev det inte! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Januari 6, 2017 Dela Inlagd Januari 6, 2017 12 timmar sedan, skrev Broskan: Carl's Jr sägs ju vara bra, jag har inte testat men säkert någon annan på MPR kan sätta betyg. http://carlsjr.co.th/ //Broskan Det var väl någon som tokdissade det stället nyligen här på forumet och visade upp en bild på något som såg osmakligt ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Januari 6, 2017 Dela Inlagd Januari 6, 2017 4 timmar sedan, skrev Fredman: Mitt över gatan (utanför Action Street) från Dania står en dam och steker burgare i ett bås. De smakar ohyggligt gott kl tre på morgonen när fyllehungern sätter in. Nykter skulle jag nog inte ens få för mig att prova! Dom där hamburgerbåsen är ju något av ett lotteri. Dessvärre är det nog tyvärr promillehalten som avgör hur högt betyget blir Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Januari 6, 2017 Dela Inlagd Januari 6, 2017 Ser att skylten läser PATT ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 6, 2017 Dela Inlagd Januari 6, 2017 13 minuter sedan, skrev Khonis: Ser att skylten läser PATT ? Inte vet jag vad du gör men det ser ut som "you are living my dream". Gottegubbe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 6, 2017 Dela Inlagd Januari 6, 2017 Kutar runt på en julmarknad i SpeyerSkickat från min SM-G935F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Januari 6, 2017 Dela Inlagd Januari 6, 2017 2 minuter sedan, skrev 65Selander: Kutar runt på en julmarknad i Speyer Skickat från min SM-G935F via Tapatalk Julmarknad i januari, gäller att vara ute i tid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 6, 2017 Dela Inlagd Januari 6, 2017 Julmarknad i januari, gäller att vara ute i tid [emoji106] Sista dagen. Häftigt och gott med glögg med extra skjutsSkickat från min SM-G935F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 6, 2017 Dela Inlagd Januari 6, 2017 Kollar på Frölunda och inte imponerad...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu