nissehult_13 Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 Just nu är jag arbetsledare; håller på att bygga en parkering. Nu har kantgrävarna påbörjat arbetet. Skickat från min SM-G903F via Tapatalk Nu är vi klara. Tar på krafterna att vara arbetsledare. Skickat från min SM-G903F via Tapatalk Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 9 minuter sedan, skrev nissehult_13: Nu är vi klara. Tar på krafterna att vara arbetsledare. Skickat från min SM-G903F via Tapatalk Arbetsledare från chang verandan är ett tungt arbete. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 22 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Arbetsledare från chang verandan är ett tungt arbete. Ansvaret är tungt ok att bära. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 PIT stop på P 72. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 Handlat rötjut till Gumman !?!? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 Tjackat fiskrulle till frugan. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 Tjackat fiskrulle till frugan. Skickat från min iPhone med Tapatalk Strömming säsongen brukar starta i maj vid betongbryggan Nacka strand [emoji4]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 Belöning efter shopping en real Ale på oliver twistSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 Är i Ladenburg Altstadt som ligger mellan Mannheim och Heidelberg. Skall på Tyska Hockeyligans Winter Game på Lördag. Mannheim-Schwenninger som spelas på Hoffenheims arena. Var i Düsseldorf förra året och där var det ca 51000 på läktarna.Skickat från min SM-G935F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 Är i Ladenburg Altstadt som ligger mellan Mannheim och Heidelberg. Skall på Tyska Hockeyligans Winter Game på Lördag. Mannheim-Schwenninger som spelas på Hoffenheims arena. Var i Düsseldorf förra året och där var det ca 51000 på läktarna.Skickat från min SM-G935F via Tapatalk Kan tillägga att hockeyn suger men jävlar vilket röj det är innan och under match Skickat från min SM-G935F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 8 timmar sedan, skrev Tallviking: Får fotmassage Skickat från min iPhone med Tapatalk Vore det inte bättre med en Fettsugning på Vaderna ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 On 2017-01-04 at 05:54, skrev Tallviking: Liten MPR-träff på stranden med Drivern och Stefan Skickat från min iPhone med Tapatalk Menar du osynliga Stefan? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 (ändrad) 28 minuter sedan, skrev svampen: Vore det inte bättre med en Fettsugning på Vaderna ? Finns inget fett på mina ben 4 minuter sedan, skrev audirs2: Menar du osynliga Stefan? Nej, jag menar Stefan omedelbart till vänster om mig, utanför bild (eftersom jag inte har fisköga på min mobilkamera) Ändrades Januari 5, 2017 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 Kunden kommer in med stora tårar som rinner ner längs kinderna:kan du audi fixa detta haveri åt mig? Kom igen om 8 timmar så, svarade jag med myndig stämma! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 17 minuter sedan, skrev audirs2: Kunden kommer in med stora tårar som rinner ner längs kinderna:kan du audi fixa detta haveri åt mig? Kom igen om 8 timmar så, svarade jag med myndig stämma! Jobba ute istället så går det fortare och kunden behöver inte vänta så länge. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 frugan sippar på en vetröl... och jag och favoritdottern har en liten ölprovning, sen blir det god mat på stan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 2 timmar sedan, skrev audirs2: Kunden kommer in med stora tårar som rinner ner längs kinderna:kan du audi fixa detta haveri åt mig? Kom igen om 8 timmar så, svarade jag med myndig stämma! Men du glömde att säga att det kommer att kosta multum en trettondagsafton “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 Tar ett glas rött å lyssnar på musik..... (Och ett stort tack till den som uppfann blåtand på förstärkaren!) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 Hardrock Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 3 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Jobba ute istället så går det fortare och kunden behöver inte vänta så länge. Japp, du är välkommen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Men du glömde att säga att det kommer att kosta multum en trettondagsafton Får lägga på att par timmar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 Deppar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 45 minuter sedan, skrev Khonis: Hardrock Pattaya Jag har varit och ätit en hamburgare på uteserveringen en gång i Pattaya vilken inte var något att hänga i julgranen. Vad är speciellt med Hårdrock där? dyrt och ? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 Jag har varit och ätit en hamburgare på uteserveringen en gång i Pattaya vilken inte var något att hänga i julgranen. Vad är speciellt med Hårdrock där? dyrt och ? Tipsa gärna om andra ställen där burgaren är god. En god burgare sitter aldrig fel när man e sugen i Pattis. Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 9 minuter sedan, skrev Nilsson68: Tipsa gärna om andra ställen där burgaren är god. En god burgare sitter aldrig fel när man e sugen i Pattis. Tapatalkat Tyvärr kan jag nog inte vara tippare vad det gäller burgare. Har inte super bra koll på såna när det gäller Pattaya. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu