Knasen Inlagd Januari 2, 2017 Dela Inlagd Januari 2, 2017 Precis nyss, skrev Soengsang: Har jag rätt eller fel? Förr när jag åkte mycket mc så var en fråga, blir man mer blöt av att åka sakta igenom en regnskur, och då vara länge i den, eller fort igenom regnskuren och inte tillbringa så mycket tid i den? När blir man blötast? Ungefär samma med dina vindrutetorkare Ja har du rätt eller fel? Om ett par torkare som kostar 59 kr st, det vill säga 118 kr paret håller 3000 mil/ ett år utan garageplats så kan du ju räkna ut själv om dina torkare du köper till överpris håller längre eller inte. Står din bil i garage så blir det liksom inte längre jämförbart och kör du sedvanliga 1000-1500 mil på 70-90 väg så blir det heller inte samma sak. Men det fattar väl en allvetare av din rang misstänker jag.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 2, 2017 Dela Inlagd Januari 2, 2017 3 minuter sedan, skrev Raggmunken: Ja har du rätt eller fel? Om ett par torkare som kostar 59 kr st, det vill säga 118 kr paret håller 3000 mil/ ett år utan garageplats så kan du ju räkna ut själv om dina torkare du köper till överpris håller längre eller inte. Står din bil i garage så blir det liksom inte längre jämförbart och kör du sedvanliga 1000-1500 mil på 70-90 väg så blir det heller inte samma sak. Men det fattar väl en allvetare av din rang misstänker jag.. Kör fortare så slipper de vara på o slitas så länge...... Mvh experten Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Januari 2, 2017 Dela Inlagd Januari 2, 2017 11 minuter sedan, skrev Soengsang: Kör fortare så slipper de vara på o slitas så länge...... Mvh experten Det måste vara blött annars blir det friktion och det sliter. Glidmedel (spolarvätska) måste fyllas på vid behov. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Januari 2, 2017 Dela Inlagd Januari 2, 2017 6 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Det måste vara blött annars blir det friktion och det sliter. Glidmedel (spolarvätska) måste fyllas på vid behov. Möjligt att Boa förstår det, soeng sang gör det nog inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Januari 2, 2017 Dela Inlagd Januari 2, 2017 3 timmar sedan, skrev hamnoi: Tss,tss,tss mig lurar du inte... Och gnisslet får man på köpet Japanska handskurna ska det vara, allt under 1700:-/st är skräp. Köra fin tysk kvalitets bil o skrapa sönder rutorna med biltemas torkare, gör egna istället, kan sponsra dig med slippapper kornstorlek 60.. lika effektiva. Själv kör jag alltid snabb. Alltid tyskt + Vafan 1700:-/st man vill väl leva lite också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 2, 2017 Dela Inlagd Januari 2, 2017 Själv har jag varit och spanat in den koreanska varianten av japanernas Shutokyushumaktanabe-torkare. Det blir förhoppningsvis en tur till vindrutetorkarmarknaden inom en snar framtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Januari 3, 2017 Dela Inlagd Januari 3, 2017 Väntar på kaffet i terminal 21 Bangkok Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 3, 2017 Dela Inlagd Januari 3, 2017 Nytt år men samma gamla rutiner ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 3, 2017 Dela Inlagd Januari 3, 2017 24 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Nytt år men samma gamla rutiner ? Ska Du köpa Vindrutetorkare ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 3, 2017 Dela Inlagd Januari 3, 2017 12 timmar sedan, skrev Raggmunken: Möjligt att Boa förstår det, soeng sang gör det nog inte Jag förstår det mesta men har fastnat i grädda eller inte grädda det är frågan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 3, 2017 Dela Inlagd Januari 3, 2017 (ändrad) Sitter i SAS loungen och väntar på flyget till BGO. Såg thaien vid fel gate nyss. //Broskan Ändrades Januari 3, 2017 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 3, 2017 Dela Inlagd Januari 3, 2017 Tog ett pix på Tysk reggade van , fick stopp på dom för ett pix, gav dom tummen upp. Var nog inte Btt, Men han kan kolla med Tyska bilregistert och kolla ägare när dom är hemma i D. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 3, 2017 Dela Inlagd Januari 3, 2017 Dagens benutrymme får godkänt för mina 183cm. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 3, 2017 Dela Inlagd Januari 3, 2017 5 minuter sedan, skrev Broskan: Dagens benutrymme får godkänt för mina 183cm. //Broskan Men vafan! Ingen seatblock?!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Januari 3, 2017 Dela Inlagd Januari 3, 2017 Nyss hemkommen från en av mina goda grannar som hade ett föredrag om vad som bör finnas i ett husapotek. Det fanns en hel del och mycket information innehöll föreläsningen. Den som nedan utpekas har viss effekt i 72 timmar enligt bipacksedeln. Här njuter han av en Cognaq. Jag fick även med mig en låda varuprover och nyfiken som jag är kommer ju detta att testas. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 4, 2017 Dela Inlagd Januari 4, 2017 Liten MPR-träff på stranden med Drivern och StefanSkickat från min iPhone med Tapatalk Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 4, 2017 Dela Inlagd Januari 4, 2017 Promenad längs beachroad Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 4, 2017 Dela Inlagd Januari 4, 2017 Skottar lite snö vräkt ner & mer väntas enl Smhi?!?! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Januari 4, 2017 Dela Inlagd Januari 4, 2017 Sitter på Changverandan och ser Stina Nilsson göra 3-0 på Norge. Utklassning och grymt imponerande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 4, 2017 Dela Inlagd Januari 4, 2017 Tyvärr inga bilder. Eldar i kaminen och vedspisen i köket, + 21 inne - 21 ute Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 Just nu är jag arbetsledare; håller på att bygga en parkering. Nu har kantgrävarna påbörjat arbetet. Skickat från min SM-G903F via Tapatalk Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 Får fotmassageSkickat från min iPhone med Tapatalk Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 Promenad runt Ankeborg. :-D Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 Skillnad på pris, här 10kr i centrum 43kr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 5, 2017 Dela Inlagd Januari 5, 2017 Byter batteli................ej Biltema ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu