Fritz Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev rolba: Katastrof. Finns det inget hål i väggen som säljer på pastorns soi? Jag kom just på att det finns så nu har pulsen gått ner betydligt. Fritz.. Ändrades December 31, 2016 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 34 minuter sedan, skrev Fritz: Jag kom just på att det finns så nu har pulsen gått ner betydligt. Fritz.. Jag blev skärrad och kände blodtrycket stiga så jag gjorde en utryckning till lokala minimarten. Inga problem att handla. Dock endast burkar i liten storlek. Jag föredrar ju flaskor och det hade de bara stora av nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 Håller på med Nyårsmaten Rotfruktsgratäng & Oxfile Gott Nytt på Er! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 Buffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 15 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Det är mer komiskt här. Men vädret suger, om än inte riktigt lika jävligt som i Norge Dricker Kungar och lyssnar på musik DS göm inlägget för Raimo Han var sugen på att vi Nu ser jag at du är Dragen och spammar forumet ligt mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 Handlat lite gott, nu blir det en finöl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 Har flugit ner till Thailand och anlänt hemmet i Taphong efter att ha varit vaken sedan kl 6 i går morse. Åkte bort till Ban Phe (Makro) och handlade frukostgrejor samt åt en nyårsbuffét på Mikaels nere på Mae Rhum pung Nu blir det en dusch och i säng för ögonen vill inte vara öppna längre Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 Toalett på flygplatsen i Penang. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 Här förbereds en klassisk 70 tals middag. Hummersoppa och konjaksflamberad pepparstek med potatisgratäng De tre thaidamerna ska visst leka kaniner i kväll “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 (ändrad) På "väg" till Stockholm igen med värme... Lite komisk avg, Lotsen i lilla Mersrags beklagade sig över att han tagit några stänkare, jag sa att jag har ju generell lotsdispens i hela Sverige, och på skämt att just idag gäller den i Lettland, så han kan stanna iland, och det köpte han....skönt o slippa dessa marina guider! Ändrades December 31, 2016 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 Tjoho ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 Dags för nyårstvagning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Här förbereds en klassisk 70 tals middag. Hummersoppa och konjaksflamberad pepparstek med potatisgratäng De tre thaidamerna ska visst leka kaniner i kväll Kanon Kenneth, det där är mat på riktigt. Faan va skulle vilja vara hos dej nu.. Pepparstek har snurrat i skallen typ en månad nu.. Lyllos... Gott nytt år på er. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 Grabben är på fest dottern är på fest frugan jobbbar på Hits for You fotboll på tv enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 Thaibrudarna och mina polare väntar på nyår ute på Gärdet! Själv kör jag bil dit! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 Sjukt regn nu. Closed ☹️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 4 timmar sedan, skrev Khonis: Tjoho ? Mitt emot viking bar i Nueva del Stockholmo?Gött med en sällskapsresa så här på nyårsafton. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 4 minuter sedan, skrev B747: Mitt emot viking bar i Nueva del Stockholmo?Gött med en sällskapsresa så här på nyårsafton. Fortfarande nykter bengan, huvva.. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 2 minuter sedan, skrev hamnoi: Fortfarande nykter bengan, huvva.. Mja.Har hyrt sällskapsresan del 1 och 2 med fjärrkontrollen,nu en pilsner till den ofrivillige golfaren,och det tarvar bärs. Annars mycket stilla här hos Bengan.Gott nytt på dej och din fina familj. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 14 minuter sedan, skrev B747: Mja.Har hyrt sällskapsresan del 1 och 2 med fjärrkontrollen,nu en pilsner till den ofrivillige golfaren,och det tarvar bärs. Annars mycket stilla här hos Bengan.Gott nytt på dej och din fina familj. Tycker stålis börjar tackla av! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 1 minut sedan, skrev wUThai: Tycker stålis börjar tackla av! Ja, verkar som även en titanlever har sina begränsningar. Smakade hummern? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 Precis nyss, skrev hamnoi: Ja, verkar som även en titanlever har sina begränsningar. Smakade hummern? Satt som en smäck! Värre gick det med spelet! V75, 5 rätt och 27kr! Bingolotto en siffra från en mille! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 30 minuter sedan, skrev B747: Mitt emot viking bar i Nueva del Stockholmo?Gött med en sällskapsresa så här på nyårsafton. Mm funkar. Hade varit mycket bättre att sitta med Boa52 och knabra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 2 minuter sedan, skrev wUThai: Satt som en smäck! Värre gick det med spelet! V75, 5 rätt och 27kr! Bingolotto en siffra från en mille! Såklart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 23 minuter sedan, skrev B747: Mja.Har hyrt sällskapsresan del 1 och 2 med fjärrkontrollen,nu en pilsner till den ofrivillige golfaren,och det tarvar bärs. Annars mycket stilla här hos Bengan.Gott nytt på dej och din fina familj. Sätter en svartvinbärs-klase på att du inte upplever tolvslaget ... så jag säger Gott Nytt År redan nu If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu