Bihanget Inlagd December 3, 2013 Dela Inlagd December 3, 2013 Fyf*n för nattjobb Och hur tror du att Svedala och andra länder skulle fungera utan NATTJOBBARE ? I Svedala räknar man med att ca 300.000 personer arbetar konstant nätter. Var glad för att det finns personer som vill arbeta på tider när "kontorsråttor" inte behagar att göra det utan bara gnäller för att andra gör det. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd December 3, 2013 Dela Inlagd December 3, 2013 Kikar på Brynäs -HV71 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd December 3, 2013 Dela Inlagd December 3, 2013 Fyf*n för nattjobb Tycker det funkar ganska bra faktiskt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd December 3, 2013 Dela Inlagd December 3, 2013 Trevligt med hockey på jobbet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 3, 2013 Dela Inlagd December 3, 2013 Spelar GW Bingo “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd December 3, 2013 Dela Inlagd December 3, 2013 Och hur tror du att Svedala och andra länder skulle fungera utan NATTJOBBARE ? I Svedala räknar man med att ca 300.000 personer arbetar konstant nätter. Var glad för att det finns personer som vill arbeta på tider när "kontorsråttor" inte behagar att göra det utan bara gnäller för att andra gör det. Varsågod. Själv har jag gjort mitt med +15 år som skiftarbetare. Kom inte här och larva dig om kontorsråttor som inte gör rätt för sig. Larv. Saknar INTE skiftarbete. Om det är tillåtet Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd December 3, 2013 Dela Inlagd December 3, 2013 Tycker det funkar ganska bra faktiskt Ja det var en smiley med mitt inlägg. Har själv jobbat hyffsat länge med skiftgång. Det funkade bra då men nu var det flera år sedan och jag är glad för det Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd December 4, 2013 Dela Inlagd December 4, 2013 Tittar ut genom fönstret i Pattaya... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 4, 2013 Dela Inlagd December 4, 2013 (ändrad) Reparerar ett bromsok Ändrades December 4, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 4, 2013 Dela Inlagd December 4, 2013 Bilden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Har du bromsskivor på Lastbilen ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 5, 2013 Dela Inlagd December 5, 2013 Har du bromsskivor på Lastbilen ? Yes även på trailern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 På väg ut till den riktiga risbyn. Packningen som ska med för en dag. Vi höll aldrig på komma iväg. Det tog dem över tre timmar imorse att packa, äta och vad de nu än gjorde. Ändå hade Lillkrabban packat igår. Efter att jag ätit, packat, druckit kaffe, fyllt surfplattan med barnprogram som tog cirka 30 minuter gick jag ut och cyklade till de var klara. 9.40 lämnade vi Soi Grusgång och nu cirka 2 och en halv timme senare sitter vi på en större grisbil mot Suvana khuha. För en gångs skull har jag noll koll hur man tar sig dit, därför stressade jag inte på dem imorse, som jag brukar. Brukar ge dem en tid, typ åtta noll noll går vi, med er eller jag själv. Nu som sagt skulle vi inte så långt och jag visste inte vägen men nu börjar man bli rastlös så jag löste det så att resan blir lite roligare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Matdags för Kevin, stekt ris från Seven, mormor fixar allt. Hälften av alla på bussen sover redan så även Pibaeng. Fick just reda på att bussen tar två timmar, allt mellan två och fyra timmar antecknar min hjärna. Nu stannade vi visst efter den 15 minuter långa resan. Bäst att ta en Smirnoff Ice till för att hålla humöret uppe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Matpaus var det visst. Lika bra att fylla på förråden. Undrar hur man gör om man blir pissnödig. Det går visst bara två grisbilar till idag, kan bli en lång pusspuss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Matpaus var det visst. Lika bra att fylla på förråden. CAM01363~01.jpg Undrar hur man gör om man blir pissnödig. Det går visst bara två grisbilar till idag, kan bli en lång pusspuss. Jävla ordförklaringar, pusspuss. Pisspaus ska det stå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Matpaus var det visst. Lika bra att fylla på förråden. CAM01363~01.jpg Undrar hur man gör om man blir pissnödig. Det går visst bara två grisbilar till idag, kan bli en lång pusspuss. Ja om du har tur så... Puss på´re pojken.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 JIsses, redan igång, hinner du hem till lördag? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Och ordförslag ska det vara. Smarta mobiler för dumma människor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 JIsses, redan igång, hinner du hem till lördag? Hinner jag fram till på lördag är frågan. Hem vågar jag bara hoppas på att jag kommer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 Nu är det verkligen bara risbyar utanför. Börjar bli lätt kissnödig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 De tuffa grabbarna sitter på avsatsen och åker baklänges. Jag får inte för Lillkrabban. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd December 6, 2013 Dela Inlagd December 6, 2013 De tuffa grabbarna sitter på avsatsen och åker baklänges. Jag får inte för Lillkrabban. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu