Soengsang Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 2 minuter sedan, skrev Tallviking: Testar Flygbussarnas nya tjänst "Door-to-gate" på väg till Arlanda Delad buss från Haninge 459 kr Helt suverän tjänst Skickat från min iPhone med Tapatalk Taxi Solna 380kr Centrum-Arlanda, och inte delad Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 2 minuter sedan, skrev Tallviking: Testar Flygbussarnas nya tjänst "Door-to-gate" på väg till Arlanda Delad buss från Haninge 459 kr Helt suverän tjänst Skickat från min iPhone med Tapatalk Taxi Solna 380kr Centrum-Arlanda, och inte delad Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 1 timme sedan, skrev Khonis: Party ? Ta hand om lilla magen. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 8 minuter sedan, skrev Odin: Ta hand om lilla magen. Hehe ja det tär på att rulla hatt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 Semester eller arbete? Är väl kallt där nu.Arbete. Ja, småruttet väder. Om det inte regnar så är det kallt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 Arbete. Ja, småruttet väder. Om det inte regnar så är det kallt. Jaja du kunde lika väl vart i Kirkenäs, Stavanger...... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 Väntar på takeoffSkickat från min iPhone med Tapatalk Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 3 timmar sedan, skrev Khonis: Party ? Ha ha groggar du på magmedicin? Som snacks kan jag rekommendera Imodium! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 1 timme sedan, skrev Odin: Ta hand om lilla magen. Japp, skrumplever e bara för tunnisar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 Leggie ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 Tar hand om 45 kg nötkött varav 25 kg nötfärs som inte ville vara med på bild “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 1 timme sedan, skrev audirs2: Japp, skrumplever e bara för tunnisar! Tänkte mest på magmedicinen som stod på bordet Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 37 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Tar hand om 45 kg nötkött varav 25 kg nötfärs som inte ville vara med på bild Har du köpt en halv kalv Kenneth? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 Herre jävlar va jag fick scrolla Såg massa Tomtar som jag bara scrollade Men som sagt, jag skall inte döma, jag har ju haft turen att födas utan det där anlaget att lätt bli alkoholist. Det var et svar jag fick från nån stolle Här dirks det goa öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 32 minuter sedan, skrev Odin: Har du köpt en halv kalv Kenneth? Köpte av en jobbarkompis vars bror är farmare. Slaktat, styckat och packat på Faringe Kött. 100 spänn kilo mot faktura “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 Bajen Edsbyn på ZinkenSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 5 minuter sedan, skrev Peolito: Bajen Edsbyn på Zinken Skickat från min iPhone med Tapatalk Är fickpluntan med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 15 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Är fickpluntan med? Ingen bandy utan plunta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 Är fickpluntan med? Yes och inte bara jag Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Köpte av en jobbarkompis vars bror är farmare. Slaktat, styckat och packat på Faringe Kött. 100 spänn kilo mot faktura Visst är det gött att ha råvarorna i (säkert förvar) frysen? Kanske ere fel i skallen på mej, men jag får fan ångest när frysen börjar närma sej halv... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 Jaja du kunde lika väl vart i Kirkenäs, Stavanger......Det är mer komiskt här. Men vädret suger, om än inte riktigt lika jävligt som i Norge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 Ser på när la familia lagar till kvällens nyårsmiddag. Ser ju mumsigt ut.. Bäst att vittja kylen på en Chang och inta sofffläge.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 4 minuter sedan, skrev spooncreek: Ser på när la familia lagar till kvällens nyårsmiddag. Ser ju mumsigt ut.. Bäst att vittja kylen på en Chang och inta sofffläge.. Bomber och granater !! Jag har slut Chang i kylen och gick som vanligt till 7/11 för att göra ett stödköp men si det fick jag inte, måste vänta till kl 17. Såna regler har dom inte brytt sig om tidigare. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 4 minuter sedan, skrev Fritz: Bomber och granater !! Jag har slut Chang i kylen och gick som vanligt till 7/11 för att göra ett stödköp men si det fick jag inte, måste vänta till kl 17. Såna regler har dom inte brytt sig om tidigare. Fritz.. Ja, vad f-n har hänt? Jag kom sent från Vietnam för ett par kvällar sen och ville handla hem ett par Chang från 7/11 när jag kom till stan strax efter kl 24. Njet, gick inte! Ur led är tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 7 minuter sedan, skrev Fritz: Bomber och granater !! Jag har slut Chang i kylen och gick som vanligt till 7/11 för att göra ett stödköp men si det fick jag inte, måste vänta till kl 17. Såna regler har dom inte brytt sig om tidigare. Fritz.. Katastrof. Finns det inget hål i väggen som säljer på pastorns soi? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu