kenneth073 Inlagd December 28, 2016 Dela Inlagd December 28, 2016 Skönt vid poolen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 28, 2016 Dela Inlagd December 28, 2016 Tillägnad SC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 28, 2016 Dela Inlagd December 28, 2016 Tar en Pina Colada i hotelbaren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 28, 2016 Dela Inlagd December 28, 2016 Hardrock Samui Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 28, 2016 Dela Inlagd December 28, 2016 5 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Just nu vet jag inte vad jag gör eller beställer. Ingen meny och ingen som snackar engelska. Skitsamma, alkon kom innan jag slog ner chipsröven på pallen. Vart i världen är du ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 28, 2016 Dela Inlagd December 28, 2016 Monterat extralyse på Eas bil hon klagade att hellyset inte var bra, så det är bara att sätta igång. Men dom är billiga att köpa, bara 400 kr verkar vara bra kvalite´ på dom.. www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 28, 2016 Dela Inlagd December 28, 2016 Vart i världen är du ?Sydkorea Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 29, 2016 Dela Inlagd December 29, 2016 (ändrad) Semester eller arbete? Är väl kallt där nu. Ändrades December 29, 2016 av kenneth073 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 29, 2016 Dela Inlagd December 29, 2016 12 timmar sedan, skrev kenneth073: Tillägnad SC Ja där har man druckit många pils Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 29, 2016 Dela Inlagd December 29, 2016 3 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Ja där har man druckit många pils Gå till little india mycket att se på där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 29, 2016 Dela Inlagd December 29, 2016 Ja där är det livat,har nu förflyttat mig till Georgetowns andra centrum Gurney drive .Lyxigt vacker och fint. Beställde in en druryfile (fisk) smakar väldigt gott på beefeter i Pattaya .men här var den smaklös som all västerländsk mat i Asien gör om det inte är farang kockar som lagar maten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd December 29, 2016 Dela Inlagd December 29, 2016 Bröd och vatten till lunch idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 29, 2016 Dela Inlagd December 29, 2016 8 minuter sedan, skrev kenneth073: Ja där är det livat,har nu förflyttat mig till Georgetowns andra centrum Gurney drive .Lyxigt vacker och fint. Beställde in en druryfile (fisk) smakar väldigt gott på beefeter i Pattaya .men här var den smaklös som all västerländsk mat i Asien gör om det inte är farang kockar som lagar maten. Prova Batu ferrengi där var jag på honeymoon med min tandlösa kärring 1979 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 29, 2016 Dela Inlagd December 29, 2016 6 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Prova Batu ferrengi där var jag på honeymoon med min tandlösa kärring 1979 Har också varit där ett antal gånger, bl.a på brölloppsresa efter att jag gifte mig i Singapore Golden Sands Hotel bodde vi alltid på Finns en fin batikfabrik och ett fjärilsställe inte långt därifrån att besöka Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 29, 2016 Dela Inlagd December 29, 2016 8 minuter sedan, skrev samet: Bröd och vatten till lunch idag Renost på tub? Jag har ju bott massvis med år i samernas rike men har aldrig sett denna produkt. Först trodde jag att osten var baserad på renmjölk men så var naturligtvis inte fallet. En renko ( vaja ) ger ungefär en dl mjölk/dygn utan det är vanlig ost smaksatt med varmrökt renkött. Men det är säkert gott, kan man få ett utlåtande? Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd December 29, 2016 Dela Inlagd December 29, 2016 5 minuter sedan, skrev Fritz: Renost på tub? Jag har ju bott massvis med år i samernas rike men har aldrig sett denna produkt. Först trodde jag att osten var baserad på renmjölk men så var naturligtvis inte fallet. En renko ( vaja ) ger ungefär en dl mjölk/dygn utan det är vanlig ost smaksatt med varmrökt renkött. Men det är säkert gott, kan man få ett utlåtande? Fritz.. Den är inte alls dum! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 29, 2016 Dela Inlagd December 29, 2016 Sen blev det lite glass efter allt traskande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 29, 2016 Dela Inlagd December 29, 2016 Jättegod och billig mat i de sk Hawker stallen 12 kr portionen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 Lastar mer värme till Sthlm... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 Kollar Formel 1 Klassiker från Kina 2006 Skönt att slå sig ner i soffan och slå på AC:n ibland! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 1 timme sedan, skrev Soengsang: Lastar mer värme till Sthlm... Gopro? Jag gillar Time Lapse. Prova kör en när du kör med båten.. gärna under tiden när solen går upp eller ner.... sätt den på 5 sekunders intervaller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 22 minuter sedan, skrev wUThai: Gopro? Jag gillar Time Lapse. Prova kör en när du kör med båten.. gärna under tiden när solen går upp eller ner.... sätt den på 5 sekunders intervaller. Nä ingen Gopro, bara med min SamSunk A9 och Time Lapse. Har testat lite med tider, detta var 350ms, hoppas få en dagljus in eller utkörning från Sthlm, och kanske sätta på 4-5 sekunder.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 Party ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 Mässa över nyår, Chanthaburi city. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 Testar Flygbussarnas nya tjänst "Door-to-gate" på väg till ArlandaDelad buss från Haninge 459 krHelt suverän tjänstSkickat från min iPhone med Tapatalk Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu