Kötthandlarn Inlagd December 26, 2016 Dela Inlagd December 26, 2016 1 timme sedan, skrev M33: Den har Svampen, bytte mot hans kamera?? Ha ha ha ha, det var ta mig fan dagens garv....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd December 26, 2016 Dela Inlagd December 26, 2016 Julfika med min Walesiska granne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 26, 2016 Dela Inlagd December 26, 2016 En finöl innan jag möter upp favoriterna på stan för lite gott att äta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd December 26, 2016 Dela Inlagd December 26, 2016 37 minuter sedan, skrev Raggmunken: Ser fram mot liverapportering av Bengans äventyr Tja. Från att Bengan ringde när han precis klivit ut från Landvetter tog det 6 minuters guidande i telefon innan han hittade till bilen som stod 100m därifrån. Sväng vänster direkt när du kommer ut+att jag stått på samma ställe 4 gånger innan när jag hämtat honom hjälpte inte? Nu ska han checka in, borde väl inte ta mer än en timma eller två att hitta rummet och hitta ut från hotellet.. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd December 26, 2016 Dela Inlagd December 26, 2016 4 minuter sedan, skrev hamnoi: Tja. Från att Bengan ringde när han precis klivit ut från Landvetter tog det 6 minuters guidande i telefon innan han hittade till bilen som stod 100m därifrån. Sväng vänster direkt när du kommer ut+att jag stått på samma ställe 4 gånger innan när jag hämtat honom hjälpte inte? Nu ska han checka in, borde väl inte ta mer än en timma eller två att hitta rummet och hitta ut från hotellet.. Inte lätt för en norrlänning att komma till storstan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 26, 2016 Dela Inlagd December 26, 2016 Precis nyss, skrev Raggmunken: Inte lätt för en norrlänning att komma till storstan Han kanske har en hemlig gäst med sig, ormen som ledsagare? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd December 26, 2016 Dela Inlagd December 26, 2016 17 minuter sedan, skrev Soengsang: Han kanske har en hemlig gäst med sig, ormen som ledsagare? Då lär det ta tid. Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 26, 2016 Dela Inlagd December 26, 2016 Myser! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 26, 2016 Dela Inlagd December 26, 2016 50 minuter sedan, skrev ellim63: Myser! Hade jag också gjort...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 26, 2016 Dela Inlagd December 26, 2016 Fikar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 26, 2016 Dela Inlagd December 26, 2016 Youtubar för fullt....... Det här livet, till vad jag tycker är en av världens bästa låtar, skulle man kunna stå ut med..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd December 26, 2016 Dela Inlagd December 26, 2016 1 timme sedan, skrev hamnoi: Tja. Från att Bengan ringde när han precis klivit ut från Landvetter tog det 6 minuters guidande i telefon innan han hittade till bilen som stod 100m därifrån. Sväng vänster direkt när du kommer ut+att jag stått på samma ställe 4 gånger innan när jag hämtat honom hjälpte inte? Nu ska han checka in, borde väl inte ta mer än en timma eller två att hitta rummet och hitta ut från hotellet.. Nu är det väl snart dags för en uppdatering av Bengans förehavanden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 26, 2016 Dela Inlagd December 26, 2016 Fortsätter att youtuba och konstaterar att man bor på fel västkust och är alldeles för gammal....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd December 26, 2016 Dela Inlagd December 26, 2016 Tar mig en clirr och lyssnar på en gammal Scooter-goding.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd December 26, 2016 Dela Inlagd December 26, 2016 Precis varit å tittat till båtarna, några bilder från tidigare idag. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd December 26, 2016 Dela Inlagd December 26, 2016 Börjar blåsa nu så det är bäst och surra fast. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 27, 2016 Dela Inlagd December 27, 2016 Kort datum och sänkt pris på nötfärsen... och genast är snålbenet där och greppar en låda Skickat från min SM-G357FZ via Tapatalk If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 27, 2016 Dela Inlagd December 27, 2016 19 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Kort datum och sänkt pris på nötfärsen... och genast är snålbenet där och greppar en låda Skickat från min SM-G357FZ via Tapatalk Haha ja det sägs att ICA-handlarn äter den sämsta maten.. Utgånget är ju gratis, fan tro't Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 27, 2016 Dela Inlagd December 27, 2016 Kollar in mina semesterdagar. Per idag så ser det bra ut. När jag kliver av denna rotation så har jag dessutom 25 nya dagar och en del fler timmar i banken. Detta ger i runda slängar 15,5 veckor med semester, vilket är acceptabelt för en lat människa som mig. Helst skulle jag ha lust att flytta kommatecknet ett steg åt höger. Men min ekonomi tillåter inte mig att ha semester. Ja semester tillåter den kanske, men inte att jag har överdrivet roligt under semestern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd December 28, 2016 Dela Inlagd December 28, 2016 Kollar igenom nattens MPR och fick precis frukosten serverad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 28, 2016 Dela Inlagd December 28, 2016 Hänger på låset “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 28, 2016 Dela Inlagd December 28, 2016 Det gjorde vi också, Ikea frukost. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 28, 2016 Dela Inlagd December 28, 2016 Just nu vet jag inte vad jag gör eller beställer. Ingen meny och ingen som snackar engelska. Skitsamma, alkon kom innan jag slog ner chipsröven på pallen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 28, 2016 Dela Inlagd December 28, 2016 Har nu kommit till gemytliga Penang Några pics därifrån Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 28, 2016 Dela Inlagd December 28, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu