svampen Inlagd December 23, 2016 Dela Inlagd December 23, 2016 God Jul mina Kära. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 23, 2016 Dela Inlagd December 23, 2016 Två timmar till så är denna avklädd och man går hem till ölen som är nedkyld! På tisdag skall den vara målad och klar! Jul, jo tjena! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 23, 2016 Dela Inlagd December 23, 2016 3 minuter sedan, skrev audirs2: Två timmar till så är denna avklädd och man går hem till ölen som är nedkyld! På tisdag skall den vara målad och klar! Jul, jo tjena! Slit och släp för jämnan. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 23, 2016 Dela Inlagd December 23, 2016 6 minuter sedan, skrev B747: Slit och släp för jämnan. Ja e man inte född med silversked i munnen som tex Major Boa då får man slita på! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 23, 2016 Dela Inlagd December 23, 2016 Precis nyss, skrev audirs2: Ja e man inte född med silversked i munnen som tex Major Boa då får man slita på! Major BoaDu menar vice malajkorpral Boa. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 23, 2016 Dela Inlagd December 23, 2016 Precis nyss, skrev B747: Major BoaDu menar vice malajkorpral Boa. Svetselektrod ladda!!! Klart bakåt, svetslåga kommer! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 23, 2016 Dela Inlagd December 23, 2016 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 24, 2016 Dela Inlagd December 24, 2016 Nej, nu ska jag gå och se på saker i klassisk nordkoreansk stil. Kanske lite kallt ute, så jag hoppas på en snabb runda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 24, 2016 Dela Inlagd December 24, 2016 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Nej, nu ska jag gå och se på saker i klassisk nordkoreansk stil. Kanske lite kallt ute, så jag hoppas på en snabb runda. Är du i världens modernaste land? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 24, 2016 Dela Inlagd December 24, 2016 Är du i världens modernaste land? Haha, kanske. Men då på fel plats, då det påminner om deras norra grannland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 24, 2016 Dela Inlagd December 24, 2016 God jul? Heja Holland!?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 24, 2016 Dela Inlagd December 24, 2016 Julmat på Harrys! Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 24, 2016 Dela Inlagd December 24, 2016 Tar det årliga julbadet “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 24, 2016 Dela Inlagd December 24, 2016 Njuter av utsiktenSkickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 24, 2016 Dela Inlagd December 24, 2016 Dom har ju en massa öl på restaurangen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 24, 2016 Dela Inlagd December 24, 2016 Beslutsångest....Äh, kör något okänt för mig. Varför dricka nåt man hittar hemma? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 24, 2016 Dela Inlagd December 24, 2016 Fikatime “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 24, 2016 Dela Inlagd December 24, 2016 Värmer Stockholm. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 24, 2016 Dela Inlagd December 24, 2016 Glömde mitt lilla filmklipp från tidigare i veckan. Hissmusiken når nya nivåer i detta halvgalna land. Truckar och andra maskiner brukar spela für Elise och annat trams Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 24, 2016 Dela Inlagd December 24, 2016 Frugan har hittat Ferdinand “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boh Rang Inlagd December 24, 2016 Dela Inlagd December 24, 2016 Men. Inga varna skor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 24, 2016 Dela Inlagd December 24, 2016 Ätit lunch enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd December 24, 2016 Dela Inlagd December 24, 2016 Äntligen..... //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nbg Inlagd December 24, 2016 Dela Inlagd December 24, 2016 FryserSent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 24, 2016 Dela Inlagd December 24, 2016 Nu blir det Julbord på Grand Hôtel/Sthlm och efter det fritt fall med dryckjomSkickat från min SM-G935F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu