Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Precis nyss, skrev borje222:

Vart bär det hän?

Mvh. borje222

Först Köpenhamn och sedan vidare till Palma de Mallorca

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Hjul upp = Ögonlock ner ?

20161222_124320.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Kastrup live & direct

20161222_142718.jpg

Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Kastrup live & direct

20161222_142718.jpg

Går det dåligt på jobbet, dåligt med öt, eller neddragningar då du ska åka rödnos ;)

Nejdå, baggarnas shorthaul är bra, bara det med uppkoppling rockar, och för några timmars resa så funkar det bra med dem :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Hade ett bra paketpris med flyg och hotell. Lägger hellre mina pengar på god  mat och dricka på resmålet :party:

Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Broskan:

På väg till STO för att fira jul&nyår.

20161222_071723.jpg

Sen det obligatoriska benutrymmet som inte fick godkänt.

20161222_084606.jpg

//Broskan

Och säkert finns det ingen airbag heller?? :sure:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Bokar flyg

Rätt bra pris:

Totalt 179 kr vilket inkluderar flygskatten som 276 kr !

Skärmklipp.JPG

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Öppnat en flaska bubbel för att fira att favoritdottern är hemma... 

DSC_0066.JPG

Snart blir det en förhoppningsvis trevlig restaurang! :wai:

Dela på andra sajter

Var så glad att jag fick tag på denna sista CD med Sven Zetterberg som spelades in den 10;e december i min hemort.

Idag nås man av budet att denna fantastiska blues artist och vän gått bort.

En tung dag.

RIP Sven Zetterberg.

20161221_152434.jpg

Det var tråkigt.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Dela på andra sajter

Ja nu jäklar.

Nu gäller det. Blir det en miljon då ringer jag chefen och säger vad jag verkligen tycker.

Blir det nitlott då sveper jag bärsen.

IMG_1266.JPG

Dela på andra sajter

sitter ock lyssnar på musik .Och det var min första dans på Partille ungdomsgård förr i tiden

Ändrades av clion
Dela på andra sajter

Skulle igentligen skrivit detta inlägg tidigare men av någon outgrundlig anledning blev jag avstängd för något tjafs om Uncen, men men, skit samma, vilken fall så kommer det här, lämnade Bkk den 20/12 med en liten avstickare till Ikea för inhandla lite krafs, 21/12 är leksaksbilen packad igen för avfärd till Baan Leam, dock lite försenad pga idogt letande efter den okända dottern som Leifen yrade om, tillbaka i Bkk igår kväll, bor som vanligt bekvämt i ost professorns lägenhet på Nana, ut i vimlet men kunde inte hitta någon " plattan" där det hänger erfarena kloka svenskar, ryktet sa att Leifen var där hade varit kul att hälsa, nytt försök i kväll.

Chan20141481557577627.jpg20161221_115736.jpg20161222_105957.jpg

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Chan2014:

Skulle igentligen skrivit detta inlägg tidigare men av någon outgrundlig anledning blev jag avstängd för något tjafs om Uncen, men men, skit samma, vilken fall så kommer det här, lämnade Bkk den 20/12 med en liten avstickare till Ikea för inhandla lite krafs, 21/12 är leksaksbilen packad igen för avfärd till Baan Leam, dock lite försenad pga idogt letande efter den okända dottern som Leifen yrade om, tillbaka i Bkk igår kväll, bor som vanligt bekvämt i ost professorns lägenhet på Nana, ut i vimlet men kunde inte hitta någon " plattan" där det hänger erfarena kloka svenskar, ryktet sa att Leifen var där hade varit kul att hälsa, nytt försök i kväll.

Chan20141481557577627.jpg20161221_115736.jpg20161222_105957.jpg

Tror de flesta från "plattan" åkt till Udon.

Trevligt att ni åker hela familjen, skönt att det gick bra med dottern, hon på bilden gissar jag?

Ps. Orka tjafsa om mytomanen, dåren Uncen/hästen/gleggo......

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Soengsang:

Tror de flesta från "plattan" åkt till Udon.

Trevligt att ni åker hela familjen, skönt att det gick bra med dottern, hon på bilden gissar jag?

Ps. Orka tjafsa om mytomanen, dåren Uncen/hästen/gleggo......

Jajamensan, är du go eller, nu var det inte den plattan utan motsvarande måste väl finnas i Bkk med rätt kriterier för att Leifen ska känna sig hemma, han skrev i någon tråd att han skulle befinna sig Nana någon av dom här dagarna,angående dårar finns det nog betydligt större här på forumet än Uncen, blir lätt lite löjligt, mej veterligen är han inte aktiv på mpr längre.

Chan2014

Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev Chan2014:

angående dårar finns det nog betydligt större här på forumet än Uncen

Där är vi nog överens.

29 minuter sedan, skrev Chan2014:

Jajamensan, är du go eller, nu var det inte den plattan utan motsvarande måste väl finnas i Bkk med rätt kriterier för att Leifen ska känna sig hemma,

Ingen aning, men vad jag förstått så får du nog åka till Udon om du vill träffa Leif, LD mm....

Dela på andra sajter

46 minuter sedan, skrev Soengsang:

Där är vi nog överens.

Ingen aning, men vad jag förstått så får du nog åka till Udon om du vill träffa Leif, LD mm....

Nja, det var nog framförallt Leifen, alltid något nytt att lära, får väl åka förbi plattan HH på väg till Phuket nästa månad, ryktet säger där finns en otrolig intelligens resurs på det stället.

Chan2014

Dela på andra sajter

Kollar bilder mail i morse.

Sonen var ner o kolla husbygget fortskrider inflytt Juni !

Nedan klart hus i samma område Samut Phrakan Bkk 4 rum kök 2 wc .

received_677765442384928.jpeg

received_677765465718259.jpeg

received_677765479051591.jpeg

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Benutrymme [emoji736]

Skumpa [emoji736]

IMG_3268.JPG

Ett jäkla flängande [emoji6]
God Jul och trevlig resa.

Tapatalkat

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Khonis:

Benutrymme ✅

Skumpa ✅

IMG_3268.JPG

Har du blivit yrkesresenär???God jul på dig lyxlirarn.:)

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...