uptoyou Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 (ändrad) 11 minuter sedan, skrev Chan2014: Nu är det igång. Chan2014 Vad betyder WS? Är det någon kvalitetsmärkning eller liknande? Googlat men hittade inget. Spännande för er. Är kanske en betydelsefull mässa gällande fortsättningen på vintillverkningen? Walking Street Ändrades December 18, 2016 av uptoyou Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 43 minuter sedan, skrev uptoyou: Vad betyder WS? Är det någon kvalitetsmärkning eller liknande? Googlat men hittade inget. Spännande för er. Är kanske en betydelsefull mässa gällande fortsättningen på vintillverkningen? Walking Street Taste free på Thai. Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 1 timme sedan, skrev uptoyou: Vad betyder WS? Är det någon kvalitetsmärkning eller liknande? Googlat men hittade inget. Spännande för er. Är kanske en betydelsefull mässa gällande fortsättningen på vintillverkningen? Walking Street Dom här stora mässorna är mer för att promota varumärket och självklart säljs det en hel del, gratis plats. Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 Öl ? vid poolen Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 Gott igenom veckans bilder. Hade en otroligt irriterad liten spindel som sprang över hela datorskärmen,när jag kollade FB. Den bästa bilden/minst suddiga bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 16 minuter sedan, skrev L200: Gott igenom veckans bilder. Hade en otroligt irriterad liten spindel som sprang över hela datorskärmen,när jag kollade FB. Den bästa bilden/minst suddiga bild. There is a bug in your computer ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 Öl ? nr 2 vid poolen Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 Vinglar in mot Stockholm Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 På väg till kurs i Manila. Ska leka med elektroniska sjökort i 5 dagar, tur man får lön för skiten iaf / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 Kollar in lite av sortimentet i butiken. Dom har ju drickbar öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 33 minuter sedan, skrev SatanG: På väg till kurs i Manila. Ska leka med elektroniska sjökort i 5 dagar, tur man får lön för skiten iaf / SatanG IMO 1.27 eller ECDIS familiarization? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 1 timme sedan, skrev Soengsang: Vinglar in mot Stockholm Vill inte att du gör en ny Costa concordia nu Kapten. Risken är stor att du får skämmas då,tom bli arbetslös. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 16 timmar sedan, skrev Raggmunken: Är någonstans i Enis hemtrakter. Där brukar jag inta torsdagslunchen på somrarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 (ändrad) Har varit o hälsat på Sc i kao lak o sedan bar det av till stranden Ändrades December 18, 2016 av kenneth073 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 6 timmar sedan, skrev Soengsang: IMO 1.27 eller ECDIS familiarization? IMO 1.27 iom Manila STCW 2010 måste det, enligt Maersk, framgå just detta. Den meningen saknas i mitt generiska cert så paniken spreds snabbt bland kursanordnarna. Jag har redan gått kurs i Furuno, Transas ocn SAM så det blir fjärde kursen nu med elektroniska sjökort. Det är bra med Maersk, de snålar inte på kurser utan man skickas överallt. Nu har man samma villkor som om jag är ombord så det blir inga dagars avdrag samt intjäning av vederlagsdagar under tiden så man får stå ut. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 7 timmar sedan, skrev Soengsang: Vinglar in mot Stockholm Bra där kapten! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 37 minuter sedan, skrev SatanG: IMO 1.27 iom Manila STCW 2010 måste det, enligt Maersk, framgå just detta. Den meningen saknas i mitt generiska cert så paniken spreds snabbt bland kursanordnarna. Jag har redan gått kurs i Furuno, Transas ocn SAM så det blir fjärde kursen nu med elektroniska sjökort. Det är bra med Maersk, de snålar inte på kurser utan man skickas överallt. Nu har man samma villkor som om jag är ombord så det blir inga dagars avdrag samt intjäning av vederlagsdagar under tiden så man får stå ut. / SatanG Ok, är ju först o främst 1.27 för alla nu med Manillaskiten, sen på tank är det väl krav på själva "typ-kursen"( ECDIS familiarization), alltså för det system ni har ombord. Det har inte kommit för oss vanliga döda ännu, men det som slår igenom och blir krav i tank brukar så småningom komma till oss andra. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 På stan med junior, han ville kolla in årets is drake. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 19, 2016 Dela Inlagd December 19, 2016 Nu har vi hittat till stranden i Patong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd December 19, 2016 Dela Inlagd December 19, 2016 Loungar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd December 19, 2016 Dela Inlagd December 19, 2016 Käkar nötter och släcker törsten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 20, 2016 Dela Inlagd December 20, 2016 Går på land som en vanlig människa, lunch i stora staden och ambassadbesök. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 20, 2016 Dela Inlagd December 20, 2016 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 20, 2016 Dela Inlagd December 20, 2016 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 20, 2016 Dela Inlagd December 20, 2016 Varför gör min telefon 3 inlägg??? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu