L200 Inlagd December 17, 2016 Dela Inlagd December 17, 2016 15 timmar sedan, skrev Chan2014: Packat och klart, på väg, tydligen får man inte köra med nedfälld baklem på toll way, kostade mej 300 bht i böter. Chan2014 Du måste ha någon röd vimpel,eller något annat rött som varning. Eftersom lasten ligger utanför bilen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd December 17, 2016 Dela Inlagd December 17, 2016 1 minut sedan, skrev L200: Du måste ha någon röd vimpel,eller något annat rött som varning. Eftersom lasten ligger utanför bilen Nej, jag kollade det, utan förklaringen var att baklemmen var nedfälld, kunde annars tänka mej att man inte ser nummerskylten så bra, detta var på en betal station mitt i Bkk dom plockade in en jäkla massa bilar av okänd anledning, det lustiga var att det verkar vara 300 bht för samtliga, och vad jag såg så var jag den enda som hade baklemmen nedfälld, men det är ju snart jul TiT. Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 17, 2016 Dela Inlagd December 17, 2016 On 2016-12-16 at 08:07, skrev kenneth073: Ligger vid poolen i Patong och tar några bärs innan det blir lunch Är du ner vid beachen där svensk gubbarna tar igen sej, Taxi Bosse, Leifen och dom andra gubbarna. Svenska flaggan finns ju nere vid stranden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd December 17, 2016 Dela Inlagd December 17, 2016 Jammar munspel. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 17, 2016 Dela Inlagd December 17, 2016 (ändrad) Jag har gjort en äpplepaj o frugan gör nån sorts knyten med räkor o kycklingfärs som ska friteras... kommer gäster om en stund! Ändrades December 18, 2016 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd December 17, 2016 Dela Inlagd December 17, 2016 Övar Jazz som inte riktigt är min grej och svårt som fan är det. Men jag har lovat spela med några polare i vinter på Vertigo Too at The Banyan Tree så det är bara att öva på. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd December 17, 2016 Dela Inlagd December 17, 2016 On 2016-12-16 at 14:36, skrev audirs2: Jul städar bläster sidan, svets sidan är redan städad inför jul! vad är det för maskin du kör, en Avant ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 17, 2016 Dela Inlagd December 17, 2016 Konsert Grand magus på frysvhusetSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 17, 2016 Dela Inlagd December 17, 2016 53 minuter sedan, skrev flebbe: vad är det för maskin du kör, en Avant ? Tro den hette Greimer eller nått, tysk var den i alla fall, smidig maskin! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd December 17, 2016 Dela Inlagd December 17, 2016 Är någonstans i Enis hemtrakter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 17, 2016 Dela Inlagd December 17, 2016 8 minuter sedan, skrev audirs2: Tro den hette Greimer eller nått, tysk var den i alla fall, smidig maskin! Tjena DKW. Jag träffade din Brorsa/Farsa/Morsa på Siljafärjan i Lördags... Sattan va likt dej Kocken på Galaxy är... Ta hand om er. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 17, 2016 Dela Inlagd December 17, 2016 10 minuter sedan, skrev Odin: Tjena DKW. Jag träffade din Brorsa/Farsa/Morsa på Siljafärjan i Lördags... Sattan va likt dej Kocken på Galaxy är... Ta hand om er. Kungen av Sverige, tjena. Har inger morssabrorssafarssa, bara mig själv! Annars brukar jag få höra att jag liknar Robert Gustavsson! När jag ser dig så tänker jag Capo Alcapone! Men du e säkert snäll när du sover! Ses på Götaträffen 2017? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 17, 2016 Dela Inlagd December 17, 2016 17 minuter sedan, skrev audirs2: Kungen av Sverige, tjena. Har inger morssabrorssafarssa, bara mig själv! Annars brukar jag få höra att jag liknar Robert Gustavsson! När jag ser dig så tänker jag Capo Alcapone! Men du e säkert snäll när du sover! Ses på Götaträffen 2017? Nä på riktigt, jag hajade till å han reagerade å fråga vad det va frågan om. Jag har en polare som e lika snygg som du sa jag, nja kanske du e lite snyggare... Då fick jag ta ett kort på honom... Ska visa det för dej när vi träffas, jag lovade att inte lägga ut det på nätet... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 17, 2016 Dela Inlagd December 17, 2016 18 minuter sedan, skrev Odin: Nä på riktigt, jag hajade till å han reagerade å fråga vad det va frågan om. Jag har en polare som e lika snygg som du sa jag, nja kanske du e lite snyggare... Då fick jag ta ett kort på honom... Ska visa det för dej när vi träffas, jag lovade att inte lägga ut det på nätet... Ska vi ta en wirre då? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 17, 2016 Dela Inlagd December 17, 2016 1 timme sedan, skrev Raggmunken: Är någonstans i Enis hemtrakter. Å jag är hemma och frugan jobbar Du skulle sagt till liiiiiite tidigarre /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd December 17, 2016 Dela Inlagd December 17, 2016 13 minuter sedan, skrev Enis: Å jag är hemma och frugan jobbar Du skulle sagt till liiiiiite tidigarre /Enis Tror du jag får reda på vart jag ska i förväg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 17, 2016 Dela Inlagd December 17, 2016 4 minuter sedan, skrev Raggmunken: Tror du jag får reda på vart jag ska i förväg? Hahahaha Är de någe drag och några faranger där då? Eller bara en massa fulla thaidamer som sjunger ock skrålar /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd December 17, 2016 Dela Inlagd December 17, 2016 Mja, vi är ett par faranger här men mest fulla thai kärringar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 17, 2016 Dela Inlagd December 17, 2016 29 minuter sedan, skrev Raggmunken: Mja, vi är ett par faranger här men mest fulla thai kärringar.. Just nu tittar jag på spännande live tv enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd December 17, 2016 Dela Inlagd December 17, 2016 2 timmar sedan, skrev Enis: Just nu tittar jag på spännande live tv enis Wtf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 1 timme sedan, skrev Raggmunken: Wtf Ja satan vilken discokung /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 1 timme sedan, skrev Raggmunken: Wtf Hemma i uppsalaskogen igen nu? /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 1 timme sedan, skrev Raggmunken: Wtf Hemma i uppsalaskogen igen nu? /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 1 minut sedan, skrev Enis: Hemma i uppsalaskogen igen nu? /enis Mja, snarare i myggmeckat Östa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd December 18, 2016 Dela Inlagd December 18, 2016 Nu är det igång. Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu