Oregistrerad Inlagd December 13, 2016 Dela Inlagd December 13, 2016 On 2016-12-11 at 10:25, skrev andrejsdenruskige: //...Sitter, eller rättare sagt, ligger på jobbet..... Vilken kal, steril och intetsägande arbetsmiljö. Inga blommor, inga julstjärnor, inga eterneller, inga dukar eller visdomsord på väggarna. Nä, detta får du ta upp med ledningen å det skyndsammaste. Går igenom bilderna från helgens dansuppvisning. Svårt att få schyssta bilder i mörkret med en gammal mobilkamera. Dom var mycket duktiga i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 13, 2016 Dela Inlagd December 13, 2016 Kaffe och kaka på lunchen.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 13, 2016 Dela Inlagd December 13, 2016 8 timmar sedan, skrev Peolito: Kaffe och kaka på lunchen. Skickat från min iPhone med Tapatalk Är det en wiggabulle? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 13, 2016 Dela Inlagd December 13, 2016 Inte precis just nu men frugan äter lussekatt tillsammans med glögg.. Och jag som inte är så förtjust i saffran sippade på en vinare från Peolitos källare... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 14, 2016 Dela Inlagd December 14, 2016 Är det en wiggabulle? [emoji4] Vad är en wiggabulle? Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 14, 2016 Dela Inlagd December 14, 2016 Är detta en wiggabulle? Intages med en kopp latte.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd December 14, 2016 Dela Inlagd December 14, 2016 Ute på turne i Uppsala och sätter ihop några julkorgar till kunder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 14, 2016 Dela Inlagd December 14, 2016 Kollar pris hyrbilar på mallis Undrar om man kan pruta på detta pris ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 14, 2016 Dela Inlagd December 14, 2016 Vad är en wiggabulle? Skickat från min iPhone med Tapatalk Jag tycker att den bullen du postade såg ut som en vit negerboll. Då skrev jag iofs wiggabulle men det skulle ju vara wiggaboll istället! [emoji3]Förklaring till wigga: https://sv.m.wikipedia.org/wiki/WiggerSkickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 14, 2016 Dela Inlagd December 14, 2016 Jag tycker att den bullen du postade såg ut som en vit negerboll. Då skrev jag iofs wiggabulle men det skulle ju vara wiggaboll istället! [emoji3]Förklaring till wigga: https://sv.m.wikipedia.org/wiki/WiggerSkickat från min HTC 10 via Tapatalk Hehe ok då hänger jag med. Aldrig hört det ordet. Däremot negerboll som tydligen inte faller i god jord nuförtiden. Men va fan det heter ju det.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 14, 2016 Dela Inlagd December 14, 2016 Hehe ok då hänger jag med. Aldrig hört det ordet. Däremot negerboll som tydligen inte faller i god jord nuförtiden. Men va fan det heter ju det.Skickat från min iPhone med Tapatalk Jag säger med negerboll. Skulle se grabbens min när jag sa det till honom när dom bakat negerbollar i skolan. Vilka goda negerbollar du har bakat! "vad sa du att det heter, så kan man väl inte säga?!" Så heter dom i min värld och så har dom kallats så länge jag levt fick jag förklara. Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 14, 2016 Dela Inlagd December 14, 2016 Jag säger med negerboll. Skulle se grabbens min när jag sa det till honom när dom bakat negerbollar i skolan. Vilka goda negerbollar du har bakat! "vad sa du att det heter, så kan man väl inte säga?!" Så heter dom i min värld och så har dom kallats så länge jag levt fick jag förklara. [emoji4]Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Exakt. Får skäll av yngste sonen när jag säger negerboll och neger men förklarar för honom att det fick jag lära mig och det var inte illa ment heller.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 14, 2016 Dela Inlagd December 14, 2016 Ska på konsert på lördag nämligen Amon Amarth. Lyssnar in mig på förbanden Grand Magus och Bohemot. Det sistnämnda bandet kommer jag sitta i baren och lyssna på.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd December 14, 2016 Dela Inlagd December 14, 2016 13 minuter sedan, skrev Peolito: Ska på konsert på lördag nämligen Amon Amarth. Lyssnar in mig på förbanden Grand Magus och Bohemot. Det sistnämnda bandet kommer jag sitta i baren och lyssna på. Skickat från min iPhone med Tapatalk Arga pojkar det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 15, 2016 Dela Inlagd December 15, 2016 Kollar in vädret innan det blir kallare destination. Vädret hade kunnat vara bättre. Men vafan...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 15, 2016 Dela Inlagd December 15, 2016 Har satt dagens gästkock i arbete, jag är känd för att vara duktig på att delegera. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 15, 2016 Dela Inlagd December 15, 2016 Håller på att packa Julklappar till några av mina bästa kunder i Svedala. Ska skickas med Thai-Posten strax. Håller tummarna for att dom kommer fram innan Jul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 15, 2016 Dela Inlagd December 15, 2016 Nu äntligen har jag fått fart på dom Thailändska kockarna, tacka vet jag lk2 som kommer en timme före utsatt tid. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd December 15, 2016 Dela Inlagd December 15, 2016 3 timmar sedan, skrev Fritz: Nu äntligen har jag fått fart på dom Thailändska kockarna, tacka vet jag lk2 som kommer en timme före utsatt tid. Fritz.. Där ser man alltså vad som väntar, lås och bom in till porslin och köksredskap. Själv har jag bara nått status av att blivit typ omyndigförklarad när det gäller diskning, så den sysslan får jag tyvärr inte utföra längre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 15, 2016 Dela Inlagd December 15, 2016 On 2016-12-13 at 08:26, skrev Naam kaeng: Vilken kal, steril och intetsägande arbetsmiljö. Inga blommor, inga julstjärnor, inga eterneller, inga dukar eller visdomsord på väggarna. Nä, detta får du ta upp med ledningen å det skyndsammaste. Går igenom bilderna från helgens dansuppvisning. Svårt att få schyssta bilder i mörkret med en gammal mobilkamera. Dom var mycket duktiga i alla fall. Säg den tjej som inte vill bli popstjärna! Skulle va min fru då, hon vill bli sjuksyrra, nu är hon undersköterska! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 15, 2016 Dela Inlagd December 15, 2016 3 minuter sedan, skrev audirs2: //..... min fru då, hon vill bli sjuksyrra, nu är hon undersköterska! ....och en stor eloge till henne - det skall hon ha den största kredit för! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 15, 2016 Dela Inlagd December 15, 2016 7 minuter sedan, skrev audirs2: Säg den tjej som inte vill bli popstjärna! Skulle va min fru då, hon vill bli sjuksyrra, nu är hon undersköterska! Samma med min sambo. Nu certifierad undersköterska Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 15, 2016 Dela Inlagd December 15, 2016 Kör ytterligare ett alkoholfritt besök i loungen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 15, 2016 Dela Inlagd December 15, 2016 Hann inte testa någon pizza dock. 15 minuter av mitt liv gick till Uddevalla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 15, 2016 Dela Inlagd December 15, 2016 4 minuter sedan, skrev Nicholas: Hann inte testa någon pizza dock. 15 minuter av mitt liv gick till Uddevalla. Jag har lagt 19 år av mitt liv i den stan. Inget jag längtar tillbaka till Syrran bor kvar där och mina föräldrar bodde där tills de gick bort Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu