Stoneys Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 Tar en sista innan jag går på sängen Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 Tar en sista innan jag går på sängen Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 1 timme sedan, skrev Stoneys: Jag är inte som du gömmer mig för komentarer. Jag tänkte ett steg längre Om du slipper se det du irriterar dig på slipper vi andra se ditt gnäll på dom Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 46 minuter sedan, skrev Stoneys: Tex Lagat Thai käk,besökt Thai hak,druckit Thai öl,besökt Thai kompis,Sett Thai underhållning live eller på Tv, osv Inte planksteak,inte ful öl,inte pizzeri,inte barnpassning,inte besökt bilverkstad,inte bingo lotto,osv Finns mycket,Duger bra med lite men finns inga regler jag vet,bör ej finnas heller MEN. Starta ditt eget forum så du får bestämma dina egna regler själv ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 16 timmar sedan, skrev Tallviking: Jag tänkte ett steg längre Om du slipper se det du irriterar dig på slipper vi andra se ditt gnäll på dom Och jag tänkte två, göra som du gömma mig aldrig vågar läsa allt, men det gör inte du. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 16 timmar sedan, skrev Tallviking: Starta ditt eget forum så du får bestämma dina egna regler själv ! Starta dit så kan ju du gömma medlemar du som inte gillar. Jag vågar läsa allt men det gör inte " kyckling " Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 4 minuter sedan, skrev Stoneys: Och jag tänkte två, göra som du gömma mig aldrig vågar läsa allt, men det gör inte du. Jag vågar ju läsa dina ! Räcker inte det ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 16 timmar sedan, skrev Tallviking: Starta ditt eget forum så du får bestämma dina egna regler själv ! Starta dit så kan ju du gömma medlemar du som inte gillar. Jag vågar läsa allt men det gör inte " kyckling " Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 Precis nyss, skrev Stoneys: Starta dit så kan ju du gömma medlemar du som inte gillar. Jag vågar läsa allt men det gör inte " kyckling " Tror bestämt du fått mer än en chang för mycket nu Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 16 timmar sedan, skrev Tallviking: Tror bestämt du fått mer än en chang för mycket nu Vågar du inte läsa allas inlägg är man en "struts "eller som du "kyckling " Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 Precis nyss, skrev Stoneys: Vågar du inte läsa allas inlägg är man en "struts "eller som du "kyckling " Vad gullig du är när du slutar tänka Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 Blev en till, eller flera vem vet ,går kanske både på sängen och taket ;-) Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 16 timmar sedan, skrev Tallviking: Vad gullig du är när du slutar tänka Gullig som gullefjun "kycklingen "då. Våga läsa allt och göm dig inte som en svensk politiker. Varför vågar du inte läsa allas inlägg? Förlorade du diskussionerna? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 Precis nyss, skrev Stoneys: Gullig som gullefjun "kycklingen "då. Våga läsa allt och göm dig inte som en svensk politiker. Varför vågar du inte läsa allas inlägg? Förlorade du diskussionerna? Nej. Jag tycker det är meningslöst att läsa otrevligheter som folk vräker ur sig Jobbar du för en plats i spamfiltret ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 Om du 16 timmar sedan, skrev Tallviking: Nej. Jag tycker det är meningslöst att läsa otrevligheter som folk vräker ur sig Jobbar du för en plats i spamfiltret ? Om du tycker jag är otrevlig borde du använda spamfiltret dagligen.Orkar du inte med mig? Så använder du det. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 Precis nyss, skrev Stoneys: Om du Om du tycker jag är otrevlig borde du använda spamfiltret dagligen.Orkar du inte med mig? Så använder du det. OK. Du vinner, du får som du vill. Du är härmed bortfiltrerad hej då ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 16 timmar sedan, skrev Tallviking: OK. Du vinner, du får som du vill. Du är härmed bortfiltrerad hej då ! Som jag sa struts eller kyckling, jag vann inget har bara min åsikt och läser andras åsikter och argumentera för min, gömmer inte mig. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 Blir nog sängen, taket, väggarna, det vet man aldrig. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 12, 2016 Dela Inlagd December 12, 2016 8 timmar sedan, skrev koppar55: Slog till och beställde en Ford Everest Titanium på Motor Expo . Bara att hoppas att mina delägare inte sätter kaffet i halsen. Lägger till en bild med några “Pretties” Svårt att motstå med så vackra töser i montern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 12, 2016 Dela Inlagd December 12, 2016 Funderar på varför stämningen är så dålig som den är numera på MPR. Man kan tro att en del har som mål att ta död på forumet med sitt evinnerliga spammande i olika trådar med inget annat än tråkigt skitsnack och personliga påhopp. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 12, 2016 Dela Inlagd December 12, 2016 Panikpackar!Skulle hem den 15:e och till Thailand den 19:e. Tyvärr blev det en avbokning av biljetten. Så jag drar i morrn och firman pröjsar. Det blir tråkigt nog Korea på fredag eller lördag kväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 12, 2016 Dela Inlagd December 12, 2016 Panikpackar!Skulle hem den 15:e och till Thailand den 19:e. Tyvärr blev det en avbokning av biljetten. Så jag drar i morrn och firman pröjsar. Det blir tråkigt nog Korea på fredag eller lördag kväll. Nordkorea kan vara spännande såhärårs [emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd December 12, 2016 Dela Inlagd December 12, 2016 Kollar handbollen på lägenhetshotellet i Uppsala. En vecka kvar till SEMESTERN! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 13, 2016 Dela Inlagd December 13, 2016 Morning Lusse Koppen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd December 13, 2016 Dela Inlagd December 13, 2016 (ändrad) On 12/11/2016 at 21:37, skrev Tallviking: Jobbar du för en plats i spamfiltret ? Du kan väl inte ens i din vildaste fantasi tro att han, eller någon annan bryr sig om vems inlägg du inte vill läsa? Ändrades December 13, 2016 av Nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu