MickeN Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 Hon har packat klart nu 81,5 kg, vi får se hur det går senare ikväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 Sitter, eller rättare sagt, ligger på jobbet, då det blev så satans tråkigt i lägenheten. Hade tänkt jobba gratis i några timmar, men nätverket kraschade igår efter ett strömavbrott. Har man inte någon hävla UPS här?Skulle beställa teflonpackning till ett jobb i Thailand innan jag glömmer bort den. Får väl slita datorn till lägenheten och göra beställningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 Baggarna har konstiga namn. Men vem fan är Dogulj? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 Försöker kolla vad klockan är Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 Försöker kolla vad klockan är Ja, mer zoom skulle behövas eller bättre fokus. Dock är det ointressant vad klockan är då det är fel dag, ja t.o.m fel vecka. Vecka 51 är en bra vecka och då kan klockslaget vara intressant.....så länge det är måndag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 Ingen bild som vanligt men har nyss lackat locket till brevlådan blev en Opel färg Heliosblau skit snyggt. Brevbäraren kommer att få ståpäls Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 Vi tog en biltur i det grå vädret. I Motala kom jag på att något historiskt hänt vid Göta Kanal. Man har för första gången frilagt utsidan på en sluss sedan kanalen byggdes. Tyvärr hade jag bara mobilen att ta bilder med men här syns det lite av det. Så här har man stängt av vattnet närmast slussen. Det samlas en del skräp på botten av kanalen. Så här ser en sluss ut utan vatten. Vid denna väntbrygga har man förtöjt ett antal ggr. Detta arbete pågår vid Borenshult utanför Motala om någon vill åka och titta. Mr N-N. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 3 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Baggarna har konstiga namn. Men vem fan är Dogulj? God Jul? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 6 minuter sedan, skrev audirs2: God Jul? Brukar flytta runt bokstäverna titt som tätt för att jävlas med baggarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 Handlat en bättre begagnad bil, Ea tog över den gamla. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 7 timmar sedan, skrev FF: Handlat en bättre begagnad bil, Ea tog över den gamla. FF Ursäkta,Detta är min åsikt. Kan du inte skriva , skicka, nått som är i tiden eller då tiden om Thailand så tror jag många tycker dina inlägg är väl off i ett Thai forum. OBS Min åsikt. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 17 minuter sedan, skrev Stoneys: Ursäkta,Detta är min åsikt. Kan du inte skriva , skicka, nått som är i tiden eller då tiden om Thailand så tror jag många tycker dina inlägg är väl off i ett Thai forum. OBS Min åsikt. Jag har hört det av dig förut, men om du inte gillar mina bilder. Så finns det ett utomordentligt fungerarande alternativ på forumet. Mitt tips är att använder det, så slipper du se eländet med mina bilder o resetrådar. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 Jag har respekt för din Familj och din/era res trådar men lite självinsikt ? detta är ett forum som berör Thailand. Inte ditt barn,barnbarn,din pension. En enkel fråga när var du i Thailand senast med din Familj,ensam,barn,barnbarn.? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 4 minuter sedan, skrev Stoneys: Jag har respekt för din Familj och din/era res trådar men lite självinsikt ? detta är ett forum som berör Thailand. Inte ditt barn,barnbarn,din pension. En enkel fråga när var du i Thailand senast med din Familj,ensam,barn,barnbarn.? Om du tycker någon bryter mot reglerna på forumet är det bara att anmäla dom till moderatorerna Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 2 minuter sedan, skrev Stoneys: Jag har respekt för din Familj och din/era res trådar men lite självinsikt ? detta är ett forum som berör Thailand. Inte ditt barn,barnbarn,din pension. En enkel fråga när var du i Thailand senast med din Familj,ensam,barn,barnbarn.? Om du letar så finns svaren, förra året var jag o frugan året i Thailand, året innan med hela familjen. Har bara rest 12 gånger till Thailand, det räcker väl inte för dig för att vara godkänd av dig som medlem. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 På väg hem nu, gratis är gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 6 timmar sedan, skrev FF: Om du letar så finns svaren, förra året var jag o frugan året i Thailand, året innan med hela familjen. Har bara rest 12 gånger till Thailand, det räcker väl inte för dig för att vara godkänd av dig som medlem. FF OBS min åsikt som jag skrev, Om alla la in bilder på barn,barnbarn,pensionsproblem,husbygge,bilbyte,grillning,osv så blir nog detta ett familje forum. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 6 timmar sedan, skrev Tallviking: Om du tycker någon bryter mot reglerna på forumet är det bara att anmäla dom till moderatorerna 6 timmar sedan, skrev Tallviking: Om du tycker någon bryter mot reglerna på forumet är det bara att anmäla dom till moderatorerna Tallen,Läs, Min åsikt,ingen som bryter mot reglerna enligt mig,bara tråkigt att läsa om barn barnbarn,osv känns lite som karma jägare enligt mig. OBS enligt mig. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 6 minuter sedan, skrev Stoneys: OBS min åsikt som jag skrev, Om alla la in bilder på barn,barnbarn,pensionsproblem,husbygge,bilbyte,grillning,osv så blir nog detta ett familje forum. Visst är MPR en enda stor familj, men om denna resa duger för dig att du uppskattar mig som medlem??? www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 42 minuter sedan, skrev Stoneys: Tallen,Läs, Min åsikt,ingen som bryter mot reglerna enligt mig,bara tråkigt att läsa om barn barnbarn,osv känns lite som karma jägare enligt mig. OBS enligt mig. Min åsikt är nog då att det här forumet klarar sig väldigt bra utan dina åsikter Tryck på de eminenta funktionerna "ignorera tråd" eller "ignorera person" om du stör dig så mycket så slipper du sabba forumet med dina egna otrevligheter Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 1 timme sedan, skrev Stoneys: Ursäkta,Detta är min åsikt. Kan du inte skriva , skicka, nått som är i tiden eller då tiden om Thailand så tror jag många tycker dina inlägg är väl off i ett Thai forum. OBS Min åsikt. Gå och göm dig i en bunker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 7 timmar sedan, skrev Tallviking: Min åsikt är nog då att det här forumet klarar sig väldigt bra utan dina åsikter Tryck på de eminenta funktionerna "ignorera tråd" eller "ignorera person" om du stör dig så mycket så slipper du sabba forumet med dina egna otrevligheter Jag är inte som du gömmer mig för komentarer. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 (ändrad) 8 timmar sedan, skrev FF: Visst är MPR en enda stor familj, men om denna resa duger för dig att du uppskattar mig som medlem??? Ja jag vet finns inget som bestämmer om ,när,hur mång ggr, osv det krävs för att deltaga på Mpr. Men Barn,barnbarn,grill,pension,bygge,bilar,osv.lägg in nått med anknytning till Thailand i närtid. Ändrades December 11, 2016 av Stoneys Fel Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 3 minuter sedan, skrev Stoneys: Var det senaste resan? Ja jag vet finns inget som bestämmer om ,när,hur mång ggr, osv det krävs för att deltaga på Mpr. Men Barn,barnbarn,grill,pension,bygge,bilar,osv.lägg in nått med anknytning till Thailand i närtid. Alla har inte en naturlig koppling till Thailand. Då är det lite svårt. Och fastän folk har naturlig koppling har de ute aktuella bilder att lägga upp om de inte har gjort en resa i närtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 6 timmar sedan, skrev HuaHindinnge: Alla har inte en naturlig koppling till Thailand. Då är det lite svårt. Och fastän folk har naturlig koppling har de ute aktuella bilder att lägga upp om de inte har gjort en resa i närtid. Tex Lagat Thai käk,besökt Thai hak,druckit Thai öl,besökt Thai kompis,Sett Thai underhållning live eller på Tv, osv Inte planksteak,inte ful öl,inte pizzeri,inte barnpassning,inte besökt bilverkstad,inte bingo lotto,osv Finns mycket,Duger bra med lite men finns inga regler jag vet,bör ej finnas heller MEN. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu