måne Inlagd December 6, 2016 Dela Inlagd December 6, 2016 Haft ett långt mycket trevligt samtal med MPR-medlemmen conservator (trots att han är MFF:are)en smiley får räcka som bild Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd December 6, 2016 Dela Inlagd December 6, 2016 (ändrad) 43 minuter sedan, skrev måne: Haft ett långt mycket trevligt samtal med MPR-medlemmen conservator (trots att han är MFF:are)en smiley får räcka som bild Detsamma det var mycket trevligt att prata med dig, jag lyckades efter det med mitt mål för kvällen och fann ett ställe i närheten att sitta och konsumera några öl. Ändrades December 6, 2016 av conservator Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krallas Inlagd December 6, 2016 Dela Inlagd December 6, 2016 Packar och checkar in..... Imorn är det dags... Fan va gött med lite semester....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 8, 2016 Dela Inlagd December 8, 2016 Tar en Norsk drink ? och Thailands godaste öl ? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 8, 2016 Dela Inlagd December 8, 2016 Kaffe och en sötsak på maten.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd December 8, 2016 Dela Inlagd December 8, 2016 väntar på att dottern skall glo klart på my little pony. Hungrig nu. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 8, 2016 Dela Inlagd December 8, 2016 2 timmar sedan, skrev Peolito: Kaffe och en sötsak på maten. Skickat från min iPhone med Tapatalk Vad i hela friden är det för en sötsak? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 8, 2016 Dela Inlagd December 8, 2016 Vad i hela friden är det för en sötsak? Någon slags nougat ställd på en pepparkaka [emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 8, 2016 Dela Inlagd December 8, 2016 Precis nyss, skrev Peolito: Någon slags nougat ställd på en pepparkaka Skickat från min iPhone med Tapatalk Okay, alltid gött med nått sött! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd December 8, 2016 Dela Inlagd December 8, 2016 Intar lite färdkost på bussen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd December 8, 2016 Dela Inlagd December 8, 2016 7 minuter sedan, skrev Raggmunken: Intar lite färdkost på bussen Benutrymmet får minus och ölen plus //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 8, 2016 Dela Inlagd December 8, 2016 Tänkte överraska frugan med lite torsdagsmys ,ska ju jobba hela helgen så en gravlaxröra ska mekas ihop innan hon kommer hem! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd December 8, 2016 Dela Inlagd December 8, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd December 9, 2016 Dela Inlagd December 9, 2016 Byter ut en gammal chromecast mot två nyare, så nu kan jag casta till sovrummet också. Givetvis så krävs det en blå när man utför dylika uppgifter.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 9, 2016 Dela Inlagd December 9, 2016 Äter mellanmålSkickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 9, 2016 Dela Inlagd December 9, 2016 Checkar in enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 9, 2016 Dela Inlagd December 9, 2016 Segaste jävla boarding jag varit med om, va fan sysslar folk med?Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 9, 2016 Dela Inlagd December 9, 2016 Kallt i risbyn idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 10, 2016 Dela Inlagd December 10, 2016 Dagens facit “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 10, 2016 Dela Inlagd December 10, 2016 Ingen bild som vanligt men det är skidor på TVn sen blir det att lacka en MC fälj går skit bra när det är - 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 10, 2016 Dela Inlagd December 10, 2016 48 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Dagens facit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd December 10, 2016 Dela Inlagd December 10, 2016 Precis hemkommen efter en promenad i snön. Tog ett par bilder med mobilen och svor inombords att de på sin höjd kommer bli ett par suddig och gryniga bilder på den vackra vinterskruden. Så med bestämda steg gick jag hem och rotade fram min gamla systemkamera som legat i malpåse 4-5 år, ska bli intressant att se om den fortfarande fungerar när jag laddat upp batteriet. Sen är det bara hoppas att fotointresset kommer tillbaka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 10, 2016 Dela Inlagd December 10, 2016 Kollar på "Så skall det låta" och käkar grillkorv..... Fy fan va han vräker i sig........ Antagligen var det "sketagott"......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 10, 2016 Dela Inlagd December 10, 2016 On 2016-12-06 at 12:38, skrev Tallviking: Lunchpaus Där var jag för ca 2 månader sedan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 Tittar på en amerikansk/indisk småputtignuttig film med lite matlagningstema todays special klarsynta farbröder enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu