Peolito Inlagd December 5, 2016 Dela Inlagd December 5, 2016 Kaffe med kaka efter lunchen.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 5, 2016 Dela Inlagd December 5, 2016 18 timmar sedan, skrev ellim63: Formel 1 öl! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 5, 2016 Dela Inlagd December 5, 2016 Kollar läget på nytt stamhak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 5, 2016 Dela Inlagd December 5, 2016 Slappar på hotellet efter inkvartering........ Japp, Kalmar igen....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 5, 2016 Dela Inlagd December 5, 2016 4 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Slappar på hotellet efter inkvartering........ Japp, Kalmar igen....... Kalmar är nice, har ju tillbringat ett par år i skola där...på den tiden hängde vi på pizza Paris och Kopparkällaren, men finns inte kvar idag. Men du får inte missa att fika på lotsutkiken, kanongoda mackor, trevlig miljö till vettiga priser. Även en fika på gula stugan är ok, trevlig miljö där också! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 5, 2016 Dela Inlagd December 5, 2016 4 minuter sedan, skrev Soengsang: Kalmar är nice, har ju tillbringat ett par år i skola där...på den tiden hängde vi på pizza Paris och Kopparkällaren, men finns inte kvar idag. Men du får inte missa att fika på lotsutkiken, kanongoda mackor, trevlig miljö till vettiga priser. Även en fika på gula stugan är ok, trevlig miljö där också! Kalmar är inte så nice på vintern men jag är alltid öppen för nya förslag, då man nästan spenderar mer tid här än hemma nu för tiden...... Lotsutkiken, är det den som ligger längst ut på hamnpiren? Var ligger Gula stugan? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 5, 2016 Dela Inlagd December 5, 2016 Kalmar är inte så nice på vintern men jag är alltid öppen för nya förslag, då man nästan spenderar mer tid här än hemma nu för tiden...... Lotsutkiken, är det den som ligger längst ut på hamnpiren? Var ligger Gula stugan? Yes lotsukikens kaffe ligger där, dit måste du bara....trevligt ställe.Gula stugan borta där motståndsrörelsens båtar(kbv) ligger, vid gamla tobaksfabriken numera museum. Du missar den inte, gul låg gammal byggnad från typ 1800 talet på sjösidan, riktigt mysigt där inne.Kanske är som så att man ska vara student i Kalmar, då rockar det...även på vintern. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 5, 2016 Dela Inlagd December 5, 2016 Konferens. wallmans on tour uppträdde Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 6, 2016 Dela Inlagd December 6, 2016 Börjar bli slitet vårat hotell i KhonKaen, vi har bott här ett par nätter varje år i 8-9 års tid. Vi gillar läget med bra parkering nu när vi har bil och rakt över till Starbucks för en espresso. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd December 6, 2016 Dela Inlagd December 6, 2016 Tar en kaffe Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 6, 2016 Dela Inlagd December 6, 2016 Vinglar ut från Hufudstaden, Oxdjupet nu. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 6, 2016 Dela Inlagd December 6, 2016 (ändrad) On 2016-12-04 at 17:09, skrev ellim63: Har jobbat för ägaren till det bryggeriet, ryktet säger att han startade Team Force India för att säkra sig en kajplats i Monaco under alla F1 veckor... MVH Tommy Ändrades December 6, 2016 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 6, 2016 Dela Inlagd December 6, 2016 9 minuter sedan, skrev Soengsang: Vinglar ut från Hufudstaden, Oxdjupet nu. Där har jag jobbat, på ett regemente på Rindö. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 6, 2016 Dela Inlagd December 6, 2016 Där har jag jobbat, på ett regemente på Rindö. MVH Träffade förresten en fd arbetskamrat från marinen till dig när jag kursade på Käringön, kom in på det pga Thailand. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 6, 2016 Dela Inlagd December 6, 2016 2 minuter sedan, skrev Soengsang: Träffade förresten en fd arbetskamrat från marinen till dig när jag kursade på Käringön, kom in på det pga Thailand. Eliasson? "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd December 6, 2016 Dela Inlagd December 6, 2016 Jag tar hand om våra hundar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 6, 2016 Dela Inlagd December 6, 2016 Eliasson? Vi e civila nu, förnamnet?Hade jobbat för Transas efter navyn, håller nu AECDIS kurser. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 6, 2016 Dela Inlagd December 6, 2016 Precis nyss, skrev Soengsang: Vi e civila nu, förnamnet? Hade jobbat för Transas efter navyn, håller nu AECDIS kurser. Eliasson heter Krister, men det är flera gamla kollegor som är på Kärringön ibland. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 6, 2016 Dela Inlagd December 6, 2016 Nyss anlänt Karolinen/Karlstad för 4 dagars datajobb. Skickat från min SM-G935F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd December 6, 2016 Dela Inlagd December 6, 2016 Lite mat hos en kompis utanför Ban Chang Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 6, 2016 Dela Inlagd December 6, 2016 Konferens dag 2Skickat från min iPhone med Tapatalk Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 6, 2016 Dela Inlagd December 6, 2016 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Vinglar ut från Hufudstaden, Oxdjupet nu. Men du den där lånar vi, tänk en massa stenbord där framme eller var det baken och du vid ratten, gasen i botten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 6, 2016 Dela Inlagd December 6, 2016 En sväng på stan efter sjukbesök fika på Sveas sen håller dom på att bygga upp.för.Musikhjälpen på Stortorget. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 6, 2016 Dela Inlagd December 6, 2016 Lunchpaus Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 6, 2016 Dela Inlagd December 6, 2016 På en trevligt ställe och träffade på en skön snubbe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu