Peolito Inlagd December 1, 2016 Dela Inlagd December 1, 2016 Dricker kaffe med snöboll.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 1, 2016 Dela Inlagd December 1, 2016 Äter pannkaka, det är ju torsdag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 1, 2016 Dela Inlagd December 1, 2016 Min nya arbetsplats, ganska skönt att gå till jobbet. Tar inte många minuter, får se hur länge jag får vara kvar. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 1, 2016 Dela Inlagd December 1, 2016 1 timme sedan, skrev FF: Min nya arbetsplats, ganska skönt att gå till jobbet. Tar inte många minuter, får se hur länge jag får vara kvar. FF "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 2, 2016 Dela Inlagd December 2, 2016 Kollar SDs lokala kontor i fiskebyn. Ser inte ut som det går lysande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 2, 2016 Dela Inlagd December 2, 2016 Marknaden idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 2, 2016 Dela Inlagd December 2, 2016 skjutsat frugan o fru måne, nu ska det spelas bowling o drickas skarpt med fru månes jobb..... väl hemkommen sippar jag på en finöl..........måne agerar färdtjänst om några timmar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 3, 2016 Dela Inlagd December 3, 2016 Kollar lite bullfight på tjocktv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 3, 2016 Dela Inlagd December 3, 2016 fick just nu leverans från Bangkok; järnpanna o gryta från Passion delivery samtidigt pyntar Alec granen Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 3, 2016 Dela Inlagd December 3, 2016 Idag var det bra fart på gubbarna och gummorna, jag drog iväg och åt en glass. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 3, 2016 Dela Inlagd December 3, 2016 1 timme sedan, skrev Khemmarat: fick just nu leverans från Bangkok; järnpanna o gryta från Passion delivery samtidigt pyntar Alec granen Nu snackar vi riktiga grejor....inget teflonskit!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 3, 2016 Dela Inlagd December 3, 2016 21 minuter sedan, skrev thomas001: Nu snackar vi riktiga grejor....inget teflonskit!! Verkligen inte pannan väger 3,7 kg grytlocket 1.5 köksvågen kan inte säga vad grytan väger. Har inte använt dom än hoppas dom funkar som gjutjärnspannor/grytor i Svedala,i så fall kanonköp. Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 3, 2016 Dela Inlagd December 3, 2016 Precis nyss, skrev Khemmarat: Verkligen inte pannan väger 3,7 kg grytlocket 1.5 köksvågen kan inte säga vad grytan väger. Har inte använt dom än hoppas dom funkar som gjutjärnspannor/grytor i Svedala,i så fall kanonköp. Stek in dom med mycket olja och fett. Diska aldrig med diskmedel....endast varmt vatten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 3, 2016 Dela Inlagd December 3, 2016 Precis nyss, skrev thomas001: Stek in dom med mycket olja och fett. Diska aldrig med diskmedel....endast varmt vatten. Jo jag har lite koll efter 20 år i hotel/restaurangbranchen Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 3, 2016 Dela Inlagd December 3, 2016 Precis nyss, skrev Khemmarat: Jo jag har lite koll efter 20 år i hotel/restaurangbranchen Mina gjutjärnsprylar är nog det enda min Thai-fru inte får komma i närheten av!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 3, 2016 Dela Inlagd December 3, 2016 19 minuter sedan, skrev thomas001: Mina gjutjärnsprylar är nog det enda min Thai-fru inte får komma i närheten av!! Mina knivar är också "no go" ungefär som Rinkeby för polisen 55555 Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 3, 2016 Dela Inlagd December 3, 2016 Melodikrysset Här kommer facit för er som fastnade på någon ruta “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 3, 2016 Dela Inlagd December 3, 2016 Nu är hon i shoppartagen igen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 3, 2016 Dela Inlagd December 3, 2016 Shopping i min smak! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 3, 2016 Dela Inlagd December 3, 2016 7an. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 3, 2016 Dela Inlagd December 3, 2016 22 timmar sedan, skrev ellim63: skjutsat frugan o fru måne, nu ska det spelas bowling o drickas skarpt med fru månes jobb..... väl hemkommen sippar jag på en finöl..........måne agerar färdtjänst om några timmar! Hämtade 2 städade och fina damer kl.00.39 för transport till hemmen. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 3, 2016 Dela Inlagd December 3, 2016 On Wednesday, November 30, 2016 at 18:49, skrev Kötthandlarn: Inkvarterar mig på hotellet (dock inte Kalmar denna gång)...... Ny vecka och denna gång ny stad...... Trevligt rum...... Skithusstolen är lite för nära väggen men inte så nära som i Kalmar, så det är ett plus...... Dessutom är den inte så jäkla hög som en del moderna stolar är nu för tiden....... Såg ett inlägg från Enis där han satt och dinglade med benen på skithusstolen och det är nästan likadant för mig i Kalmar och det är inte bra för "passeringen"....... Fast här finns dessa moderna handfat som jag inte gillar hur snyggt det än må se ut...... Stort jäkla hotell é det också....... Gissa vart? Ha det Köttis skönt med verklighet mellan alla Skitinlägg! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 3, 2016 Dela Inlagd December 3, 2016 8 timmar sedan, skrev thomas001: Mina gjutjärnsprylar är nog det enda min Thai-fru inte får komma i närheten av!! Aya har två 2 gjutjärns Wookar liten och stor, och jag förstår att den stora är för tung för henne. Men nog f-n använder hon min gamla (ca: 70-100 år) Skeppshult stekpanna ändå. Det går fan inte att bränna fast nåt i den pannan... Och jag är tvungen att diska den med diskmedel lite då och då, och har blästrat botten ett par ggr. för att få duglig kontakt med spisen. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 3, 2016 Dela Inlagd December 3, 2016 14 minuter sedan, skrev svampen: Ha det Köttis skönt med verklighet mellan alla Skitinlägg! Har du hittat Preppen och förlikat dej med oss skitinläggare? Va pausen till förnöjsamhet? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 3, 2016 Dela Inlagd December 3, 2016 Precis nyss, skrev måne: Hämtade 2 städade och fina damer kl.00.39 för transport till hemmen. Lite fnittriga var de nog enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu