samet Inlagd November 27, 2016 Dela Inlagd November 27, 2016 incheckad och klar. Lite MPR innan John Blund anländer, sedan är man redo för en arbetsvecka i Huddinge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd November 28, 2016 Dela Inlagd November 28, 2016 8 timmar sedan, skrev samet: incheckad och klar. Lite MPR innan John Blund anländer, sedan är man redo för en arbetsvecka i Huddinge Bra ställe att arbeta på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 28, 2016 Dela Inlagd November 28, 2016 Jobbar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 28, 2016 Dela Inlagd November 28, 2016 På tur igen undrar var resan skall ta vägen idag då söderut kanske där kommer hon benutrymme check enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 28, 2016 Dela Inlagd November 28, 2016 framme i världsmetropolen jasså inte det, har jag hamnat i säffle inte en öl att uppbringa efter 21.30 sicket mörker tack Coop för ni finns + lite vigvatten hemmifrån jaha var skall man ta vägen nu då? skönt med egen kuppe ja här får inte många MPR:are plats den fantastiska medhavda tågmaten mums enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd November 28, 2016 Dela Inlagd November 28, 2016 Rundar av dagen med avsnitt 9 av Westworld.Tapatalked Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 29, 2016 Dela Inlagd November 29, 2016 En kopp Zoega i kylan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 29, 2016 Dela Inlagd November 29, 2016 Tar en kaffe och sitter ivägen när damerna hänger tvätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 29, 2016 Dela Inlagd November 29, 2016 skottsäker väst på lämnar centralstationen där skall jag tydligen sova i natt frukost på scandic, det hårdkokta ägget fick definitivt underkänt enligt MPRs kvalitetsnorm tummen upp för äggröran, det löskokta ägget blev knappt underkänt då det var krämigt avslutar med ett par mackor och en @rolba special enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 29, 2016 Dela Inlagd November 29, 2016 Morgonkoppen en skön stund på dagen! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd November 29, 2016 Dela Inlagd November 29, 2016 Tanten har ju lyckats fått jobb några timmar varje dag så då tillfaller dessvärre viss marktjänst mig. Tvättstugan idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd November 29, 2016 Dela Inlagd November 29, 2016 Tanten har ju lyckats fått jobb några timmar varje dag så då tillfaller dessvärre viss marktjänst mig. Tvättstugan idag Det är kärlek det [emoji4]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 29, 2016 Dela Inlagd November 29, 2016 1 timme sedan, skrev Enis: avslutar med ett par mackor och en @rolba special enis Ser smarrigt ut. Skall helst vara hallonsylt. Vad hittade du? Äppelmos? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 29, 2016 Dela Inlagd November 29, 2016 Åker båt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 29, 2016 Dela Inlagd November 29, 2016 Tar en morgonfika. Jag undrar hur många miljarders Nescafe muggar det finns. Dom är överallt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 29, 2016 Dela Inlagd November 29, 2016 7 timmar sedan, skrev Raggmunken: Tanten har ju lyckats fått jobb några timmar varje dag så då tillfaller dessvärre viss marktjänst mig. Tvättstugan idag Papiljottvarning idag då ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 29, 2016 Dela Inlagd November 29, 2016 spatserade genom några kvarter för dagens begivenhet maaaaaaaa. T var det tydligen här snurrigt värre lunchen intogs på högskolan incheckad, verkar ju räcka till för mig alena men här var det lite trängre för att slå ner rövva Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 29, 2016 Dela Inlagd November 29, 2016 Haha vilken skämt toa jag är endast 176 cm över havet undrar vad för byggnadsnorm som gällt här? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 29, 2016 Dela Inlagd November 29, 2016 10 minuter sedan, skrev Enis: Haha vilken skämt toa jag är endast 176 cm över havet undrar vad för byggnadsnorm som gällt här? enis Nu klämmer du ordentligt. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 29, 2016 Dela Inlagd November 29, 2016 en liten promenix för att få upp aptiten enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 29, 2016 Dela Inlagd November 29, 2016 (ändrad) Hmm skulle man då leta upp en lokal för lite oljekladd och en avs...... eller lyxa till det med lite käk då jag har större mage en k.. så var valet lätt lite smör och bröd till att börja med sotad pilgrimsmussla med jordärdkocksmajonnäs, oxalis, torkad svart oliv, IPA-vinäger Entrecoté, Berbere bearnaise, portvinsglaserad lök, rotselleri, rökt oxmärgssky, SOHO fries Jordärtskocksmousse, pistage, kakdeg, äppelsorbet , mandel enis Ändrades November 29, 2016 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 29, 2016 Dela Inlagd November 29, 2016 45 minuter sedan, skrev Enis: Hmm skulle man då leta upp en lokal för lite oljekladd och en avs...... eller lyxa till det med lite käk då jag har större mage en k.. så var valet lätt lite smör och bröd till att börja med sotad pilgrimsmussla med jordärdkocksmajonnäs, oxalis, torkad svart oliv, IPA-vinäger Entrecoté, Berbere bearnaise, portvinsglaserad lök, rotselleri, rökt oxmärgssky, SOHO fries Jordärtskocksmousse, pistage, kakdeg, äppelsorbet , mandel enis Du är väl inte ute och ränner utan skyddsväst,du vet att det skjuts därute? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 30, 2016 Dela Inlagd November 30, 2016 11 timmar sedan, skrev Enis: Haha vilken skämt toa jag är endast 176 cm över havet undrar vad för byggnadsnorm som gällt här? enis Det är väl för att få till lite fallhöjd och för att slippa doppa hp:n i vattnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 30, 2016 Dela Inlagd November 30, 2016 Morgonmål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 30, 2016 Dela Inlagd November 30, 2016 Blev lite nostalgisk enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu