mooton Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 16 timmar sedan, skrev måne: Har även genomgått en magnetröntgen av prostatan så nu är det bara att vänta på resultatet Det har säkert gått bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 Tar en sista titt (för den här gången) på en vacker utsikt över Göteborg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 Tar en sista titt (för den här gången) på en vacker utsikt över Göteborg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 Fredagsfrulle Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 Fredagsfrulle Nästan brunch vid den här tiden [emoji6]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 I taxin på väg till hotellet, regnar och trafik som f....n. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 Dags att åka lite bussSkickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 6 minuter sedan, skrev L64: Dags att åka lite buss Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Hootersbesök nummer ?.Trevlig resa Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 Tillbaka på rummet och kollar trafiken, undrar varför det heter rusningstrafik när trafiken står stilla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 Hootersbesök nummer ?.Trevlig resaTack, dock inget nytt denna gångSkickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 36 minuter sedan, skrev MickeN: Tillbaka på rummet och kollar trafiken, undrar varför det heter rusningstrafik när trafiken står stilla. Eessingeleden? Skulle åka från Nacka till Arninge häromdagen, det tog i runda slängar 2 timmar! Åkte sedan tillbaka via Vaxholm, en timme plus! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 Nigeria är ett vackert land har jag hört!Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 Regnar fett i knasbyn nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 Helsteker Oxfile blir Hasselbacks potatis o bea till. Först Västerbottenpaj med Trattisar . Mums Fredagsmys! Trevlig Freda På Er! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 Julskyltning klar. Dags för en belöning “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MrChana Inlagd November 25, 2016 Dela Inlagd November 25, 2016 Dricker whiskey och deppar, poker på svenskaspel är oftast bra löningsfredagar, men idag blev det dyrt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 26, 2016 Dela Inlagd November 26, 2016 Nästa KhonKaen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MrChana Inlagd November 26, 2016 Dela Inlagd November 26, 2016 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev MrChana: Dricker whiskey och deppar, poker på svenskaspel är oftast bra löningsfredagar, men idag blev det dyrt. HATAR POKER Ändrades November 26, 2016 av MrChana Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 26, 2016 Dela Inlagd November 26, 2016 Tar en morgonfika. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 26, 2016 Dela Inlagd November 26, 2016 Adventsfika! frugan slår till på lussekatt till glöggen... medans jag fick nöja mig med blåmögelost på pepparkaka...fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 26, 2016 Dela Inlagd November 26, 2016 Sippar på en chokladdryck “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 27, 2016 Dela Inlagd November 27, 2016 Första koppen kaffe i byn, tog lite tid innan man hittat allt och diskat bryggaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 27, 2016 Dela Inlagd November 27, 2016 Massaaa ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 27, 2016 Dela Inlagd November 27, 2016 Kört stengrillen på Hanrahans. Topp som alltid? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 27, 2016 Dela Inlagd November 27, 2016 9 timmar sedan, skrev frogfish: Kört stengrillen på Hanrahans. Topp som alltid? Där jobbade mitt förra ex. en gång i tiden. Var och hälsa på gamla kompisar några gånger. Kanonmat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu