Kenneth4618 Inlagd November 23, 2016 Dela Inlagd November 23, 2016 5 minuter sedan, skrev Enis: Checkat in på Green Hotel ätit en firre till lunch checkat in inge djääääääävla keeeycaaard när man är i Tällberg jo ja tackar sjöutsikt enis Sicken globetrotter Ena veckan i Västergötland och den andra i Dalarna “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 23, 2016 Dela Inlagd November 23, 2016 14 timmar sedan, skrev kitungmakmak: Ska fan vara engelsmän till att göra en telefon så jävla komplicerad. Är väl det mest amerikaniserade telefonen av dem alla, var inte du utbildad? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 23, 2016 Dela Inlagd November 23, 2016 On 2016-11-18 at 20:33, skrev MrChana: Dricker whiskey och kollar VM i schack ( Om ni är intresserade av schack så har chess24.com bra live kommentatorer ) Hahha whiskey och schack känns som en klockren kombination, jag som har svårt för "Fia med knuff" efter några stänkare Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 23, 2016 Dela Inlagd November 23, 2016 9 timmar sedan, skrev svampen: Spisar på Ikea halv fabrikat ? Och Kikarn som privatchaffis Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 23, 2016 Dela Inlagd November 23, 2016 8 timmar sedan, skrev Enis: Checkat in på Green Hotel ätit en firre till lunch checkat in inge djääääääävla keeeycaaard när man är i Tällberg jo ja tackar sjöutsikt enis Är inte det ett hälsosamt hotell,typ vegis och örter? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd November 24, 2016 Dela Inlagd November 24, 2016 3 timmar sedan, skrev Bibben: Är väl det mest amerikaniserade telefonen av dem alla, var inte du utbildad? Inte på Blackberry i alla fall. Menyerna var så ologiska så jag antog att det var en Engelsk produkt, den är dessutom inköpt av en Engelsman i England till henne som arbetstelefon. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 24, 2016 Dela Inlagd November 24, 2016 Checkat in på East in makkasan BKK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd November 24, 2016 Dela Inlagd November 24, 2016 Är Salka fortfarande chef på hotelet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 24, 2016 Dela Inlagd November 24, 2016 12 timmar sedan, skrev måne: Är inte det ett hälsosamt hotell,typ vegis och örter? Nääääää LIT, GT och wirre rann ner för strupen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd November 24, 2016 Dela Inlagd November 24, 2016 14 minuter sedan, skrev Enis: Nääääää LIT, GT och wirre rann ner för strupen enis Blev det inga bilder från kvällen? Såg att du hade en bildskön kollega "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd November 24, 2016 Dela Inlagd November 24, 2016 (ändrad) 12 timmar sedan, skrev Bibben: Är väl det mest amerikaniserade telefonen av dem alla, var inte du utbildad? Den är ett kanadensiskt påfund och då finns ju möjligheten att den har lite fransk arrogans i sig också Ändrades November 24, 2016 av Raggmunken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 24, 2016 Dela Inlagd November 24, 2016 37 minuter sedan, skrev Broskan: Blev det inga bilder från kvällen? Såg att du hade en bildskön kollega Hon svek oss drägglande män och åkte hem :-( enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 24, 2016 Dela Inlagd November 24, 2016 53 minuter sedan, skrev Broskan: Blev det inga bilder från kvällen? Såg att du hade en bildskön kollega Hon svek oss drägglande män och åkte hem :-( enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 24, 2016 Dela Inlagd November 24, 2016 Just fått hem dessa godingar. Passar bra till min resa mot Malmö imorgon. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd November 24, 2016 Dela Inlagd November 24, 2016 Lite musik med ett par kungar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd November 24, 2016 Dela Inlagd November 24, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd November 24, 2016 Dela Inlagd November 24, 2016 Fan va gott de e med lite pilsner och musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd November 24, 2016 Dela Inlagd November 24, 2016 Fan va gott de e med lite pilsner och musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 24, 2016 Dela Inlagd November 24, 2016 4 timmar sedan, skrev Enis: Nääääää LIT, GT och wirre rann ner för strupen enis Rena rama hälsokuren “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 24, 2016 Dela Inlagd November 24, 2016 1 timme sedan, skrev Mr Ning Ning: Just fått hem dessa godingar. Passar bra till min resa mot Malmö imorgon. Har oxå shoppat lite sånt,Freddie Mercery och en housecd.I metropolen Örebro har vi Bananamoon som säljer begagnade skivor,en pärla för oss som gillar lite äldre musik. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 24, 2016 Dela Inlagd November 24, 2016 1 timme sedan, skrev Mr Ning Ning: Just fått hem dessa godingar. Passar bra till min resa mot Malmö imorgon. Har oxå shoppat lite sånt,Freddie Mercery och en housecd.I metropolen Örebro har vi Bananamoon som säljer begagnade skivor,en pärla för oss som gillar lite äldre musik. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 24, 2016 Dela Inlagd November 24, 2016 Har även genomgått en magnetröntgen av prostatan så nu är det bara att vänta på resultatet Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 24, 2016 Dela Inlagd November 24, 2016 Ett besök i Svampens jaktmarker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd November 24, 2016 Dela Inlagd November 24, 2016 Hänger i barenSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 24, 2016 Dela Inlagd November 24, 2016 (ändrad) Njuter för fulla muggar av kvällens resultat i SHL,båda mina lag vann och ÖHK fick tvåla dit ärkerivel Färjestad och Frölunda gjorde sitt i Ängelholm.Nu kan man sova gott i natt Ändrades November 24, 2016 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu