Peolito Inlagd November 20, 2016 Dela Inlagd November 20, 2016 Sitter på tuben till Liljeholmen för att byta kastrull. Den var för stor sa frugan. Trodde hon gillade rejäla grejer.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 20, 2016 Dela Inlagd November 20, 2016 4 minuter sedan, skrev Peolito: Sitter på tuben till Liljeholmen för att byta kastrull. Den var för stor sa frugan. Trodde hon gillade rejäla grejer. Skickat från min iPhone med Tapatalk Ta ett stopp vid Akkurat på vägen hem. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 20, 2016 Dela Inlagd November 20, 2016 Kör sopsvängen.Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 20, 2016 Dela Inlagd November 20, 2016 6 minuter sedan, skrev B747: Kör sopsvängen. Skickat från min iPhone med Tapatalk Finns sätt att slippa det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 20, 2016 Dela Inlagd November 20, 2016 Precis nyss, skrev M33: Finns sätt att slippa det. Exakt.Man öppnar helt enkelt barskåpet istället och sätter sig och super. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 20, 2016 Dela Inlagd November 20, 2016 21 timmar sedan, skrev Raggmunken: Aha, ni bor på solsidan... Nä,det är det jag som gör Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 20, 2016 Dela Inlagd November 20, 2016 1 timme sedan, skrev B747: Kör sopsvängen. Skickat från min iPhone med Tapatalk Jo det är viktigt att rasta snabeldraken ibland “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 20, 2016 Dela Inlagd November 20, 2016 1 timme sedan, skrev B747: Ta ett stopp vid Akkurat på vägen hem. Och bli full som en kastrull “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 20, 2016 Dela Inlagd November 20, 2016 Ta ett stopp vid Akkurat på vägen hem. Dom öppnar 18 idag. Funderar på att gå 4/12 då spelar Anders F Rönnblom.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 20, 2016 Dela Inlagd November 20, 2016 Har köpt riktigt bröd! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd November 20, 2016 Dela Inlagd November 20, 2016 3 timmar sedan, skrev Peolito: Sitter på tuben till Liljeholmen för att byta kastrull. Den var för stor sa frugan. Trodde hon gillade rejäla grejer. Skickat från min iPhone med Tapatalk Äsch, jag som tyckte att det såg ut som du gjort ett kap på en ordinär paltgryta. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd November 20, 2016 Dela Inlagd November 20, 2016 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev B747: Kör sopsvängen. Skickat från min iPhone med Tapatalk Jaha ja. Så har ditt umgänge med hamnoi slutligen satt sina spår och fått dig att börja bejaka dina feminina sidor Vad blir nästa steg i tramset? Ska du rynka på näsan åt en rejäl grogg och hälla upp ett glas viiiiiiiiiin istället? Tar du en cafelatte istället för en bärs när du går till puben? Manligheten är på väg mot sin undergång när t.o.m en karlakarl av Bengans kaliber håller på att henifieras till den grad att han befattar sig med en dammsugare. Snart röstar du väl på F! och börjar spamma forumet med inlägg som handlar om könsneutralitet och genusperspektiv också Parkera detta onda väsen som symboliserar dekadensen av den svenska mannen omedelbart innan det är försent! Ändrades November 20, 2016 av Raggmunken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 20, 2016 Dela Inlagd November 20, 2016 Det var det värsta tramset jag läst på länge,hur i helvete törs du ifrågasätta Bengans manlighet på detta sätt???? Jag fotade bara dammsugaren för att senare gå på puben för några bärs. Bengan kommer ALDRIG att förändras.Vad betyder F! och vad i helv.är cafelatte? Tack för omtanken men du behöver icke vara orolig... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 20, 2016 Dela Inlagd November 20, 2016 34 minuter sedan, skrev Raggmunken: Jaha ja. Så har ditt umgänge med hamnoi slutligen satt sina spår och fått dig att börja bejaka dina feminina sidor Vad blir nästa steg i tramset? Ska du rynka på näsan åt en rejäl grogg och hälla upp ett glas viiiiiiiiiin istället? Tar du en cafelatte istället för en bärs när du går till puben? Manligheten är på väg mot sin undergång när t.o.m en karlakarl av Bengans kaliber håller på att henifieras till den grad att han befattar sig med en dammsugare. Snart röstar du väl på F! och börjar spamma forumet med inlägg som handlar om könsneutralitet och genusperspektiv också Parkera detta onda väsen som symboliserar dekadensen av den svenska mannen omedelbart innan det är försent! Helt rätt av dej men tror inte proppelergubben har rösträtt så det löser sej på så vis sen är inte hans följeslagare med får han bara ett glas survin oh sen hem på sängen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 20, 2016 Dela Inlagd November 20, 2016 Äsch, jag som tyckte att det såg ut som du gjort ett kap på en ordinär paltgryta. [emoji4]Tyckte jag var duktig som köpt en 12 liters kastrull men fick byta till en 5 liters [emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 20, 2016 Dela Inlagd November 20, 2016 1 minut sedan, skrev Boa52: Helt rätt av dej men tror inte proppelergubben har rösträtt så det löser sej på så vis sen är inte hans följeslagare med får han bara ett glas survin oh sen hem på sängen Tillhör du dom som har hår i knävecken och under fotsulorna din neandertalare? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 20, 2016 Dela Inlagd November 20, 2016 9 minuter sedan, skrev B747: Tillhör du dom som har hår i knävecken och under fotsulorna din neandertalare? Myket mjukare att gå då, du har väl nött bort dom på puben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 20, 2016 Dela Inlagd November 20, 2016 Badtunna??? Sådärja!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 20, 2016 Dela Inlagd November 20, 2016 23 minuter sedan, skrev ellim63: Badtunna??? Sådärja!!! Berlin muren i bakgrunden? Man har undrat vart den tog vägen!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd November 20, 2016 Dela Inlagd November 20, 2016 2 timmar sedan, skrev Peolito: Dom öppnar 18 idag. Funderar på att gå 4/12 då spelar Anders F Rönnblom. Skickat från min iPhone med Tapatalk Haha kom att tänka på den här direkt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 20, 2016 Dela Inlagd November 20, 2016 Handlar blomster! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 20, 2016 Dela Inlagd November 20, 2016 Äter Drakfrukt Mums Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 21, 2016 Dela Inlagd November 21, 2016 Ett sista besök till poolen innan utcheck och vidare mot nya äventyr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 21, 2016 Dela Inlagd November 21, 2016 Checkat in Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 21, 2016 Dela Inlagd November 21, 2016 Nu kööör vi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu