Knasen Inlagd November 13, 2016 Dela Inlagd November 13, 2016 Det här är kanske inte riktigt vad man pallar med på en söndag, men man får sig åtminstone ett och annat skratt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd November 13, 2016 Dela Inlagd November 13, 2016 Kan ju inte hålla mig... Bästa rullarna i stan.. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Attans dyra så måste vara gigantiska? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd November 13, 2016 Dela Inlagd November 13, 2016 Väntar på tåget till GöteborgSkickat från min iPhone med Tapatalk Den som väntar på nåt gott.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd November 13, 2016 Dela Inlagd November 13, 2016 Sitter i CPH och väntar på flyget till BGO. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 13, 2016 Dela Inlagd November 13, 2016 8 minuter sedan, skrev Broskan: Sitter i CPH och väntar på flyget till BGO. //Broskan Lång hemresa, flyger inte Thai till Oslo längre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd November 13, 2016 Dela Inlagd November 13, 2016 (ändrad) 40 minuter sedan, skrev Broskan: Sitter i CPH och väntar på flyget till BGO. //Broskan Testa Finnair,då slipper du sitta och vänta. En bärs på Vanta och sedan är man i luften igen. Ändrades November 13, 2016 av kalasbullen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd November 13, 2016 Dela Inlagd November 13, 2016 2 timmar sedan, skrev M33: Lång hemresa, flyger inte Thai till Oslo längre? Jodå men jag har familj och lägenhet i Stockholm också så jag tog en natt där. Brukar flyga STO-BGO men det var fullt idag "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 13, 2016 Dela Inlagd November 13, 2016 Drömmer mig bort "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 14, 2016 Dela Inlagd November 14, 2016 Sitter i trädet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 14, 2016 Dela Inlagd November 14, 2016 Firar lång katoy på Freedom bar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 14, 2016 Dela Inlagd November 14, 2016 25 minuter sedan, skrev rolba: Firar lång katoy på Freedom bar. Sist jag var nere så gjorde de den bästa Bloody Mary jag testat...prova Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 15, 2016 Dela Inlagd November 15, 2016 Poolhäng. Fy fn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 15, 2016 Dela Inlagd November 15, 2016 Barkoll i Kata Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 15, 2016 Dela Inlagd November 15, 2016 Lite pool åxå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 15, 2016 Dela Inlagd November 15, 2016 Full måne party Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 15, 2016 Dela Inlagd November 15, 2016 On 2016-11-13 at 14:36, skrev Naam kaeng: Fastfood Nyttigt, jahwoll! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 Jag själv har gått igenom bilen,å tro på fan så hittade jag min gamla yxa. Och frugan har städat huset klart enligt henne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 2 timmar sedan, skrev L200: Jag själv har gått igenom bilen,å tro på fan så hittade jag min gamla yxa. Och frugan har städat huset klart enligt henne Thaistädning inkluderar inte utrymmen man inte ser Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 Väntar på väskan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 2 timmar sedan, skrev måne: Thaistädning inkluderar inte utrymmen man inte ser I så fall är nog thaistädning väl besläktad med ungkarlsstädning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 1 timme sedan, skrev Khonis: Väntar på väskan Den skickades visst till Östersund.Kom att tänka på sällskapsresan.... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 17, 2016 Dela Inlagd November 17, 2016 Klart man måste rooftoppa lite. Octave Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 18, 2016 Dela Inlagd November 18, 2016 botaniserar lite på Robertssons chark.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 18, 2016 Dela Inlagd November 18, 2016 Dricker en AW med kollegor på Qeens HeadSkickat från min iPhone med Tapatalk Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 18, 2016 Dela Inlagd November 18, 2016 1 timme sedan, skrev Tallviking: Dricker en AW med kollegor på Qeens Head Skickat från min iPhone med Tapatalk Hur smakar en AW ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu