måne Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 2 minuter sedan, skrev svampen: Yes Shung Mo Fick du mitt PM? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 21 minuter sedan, skrev måne: Fick du mitt PM? Nej? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 On 2016-11-09 at 19:41, skrev Boa52: Sörlänningar, lite snö, kaos, HUVA Ja visst är det förjävligt med korkade sörlänningar som inte fattar något. Själv har jag jobbat fyra nätter här i veckan och det har varit krig från 18.00-06.00 varje natt. Lägg där till att det tagit 1 timme och 45 minuter åt varje håll till och från jobbet istället för ca 1 timme. Hade man varit en smart norrlänning så hade man ju bara lyft på luren och sjukskrivit sig istället för att som den korkade sörlänning man är ut och slita i snöyran, HUVA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 Efter en uppfriskande promenad i det fina vädret så måste man värmas inombords Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 4 timmar sedan, skrev svampen: Nej? Skickat igen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 Precis hemkommen från en sväng på byn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 22 minuter sedan, skrev Khonis: Precis hemkommen från en sväng på byn. Had rin? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 7 minuter sedan, skrev måne: Had rin? Stämmer bra det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 Precis nyss, skrev Khonis: Stämmer bra det Cactus är bekant Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 Eftersom Boa är avstängd tar jag hans roll och meddelar att jag går på sängen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 7 minuter sedan, skrev M33: Eftersom Boa är avstängd tar jag hans roll och meddelar att jag går på sängen... Huva ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 13, 2016 Dela Inlagd November 13, 2016 8 timmar sedan, skrev måne: Skickat igen Oki Tack så mycket Vännen Tomten Hälsar! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 13, 2016 Dela Inlagd November 13, 2016 Morgonlatte idag lite behagligare värme mot Poooolllleeeennnn!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 13, 2016 Dela Inlagd November 13, 2016 Secret beach Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 13, 2016 Dela Inlagd November 13, 2016 Tränar trickar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd November 13, 2016 Dela Inlagd November 13, 2016 9 minuter sedan, skrev M33: Tränar trickar... Gammal bild? ? Tror du Hamnoi är sugen på ett gympass idag? Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 13, 2016 Dela Inlagd November 13, 2016 Precis nyss, skrev Sangwal: Gammal bild? ? Tror du Hamnoi är sugen på ett gympass idag? Rock on! Jo, bilden är nog 30min gammal ?. Hamnoi har nog dödsångest nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 13, 2016 Dela Inlagd November 13, 2016 Fikar i Farsta CentrumSkickat från min iPhone med Tapatalk Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 13, 2016 Dela Inlagd November 13, 2016 4 minuter sedan, skrev Tallviking: Fikar i Farsta Centrum Skickat från min iPhone med Tapatalk Farsta. Prova Bun Meat Bun vid Farstastrands pendeltågsstation. Bästa Burgaren jag nånsin käkat.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 13, 2016 Dela Inlagd November 13, 2016 Fastfood Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 13, 2016 Dela Inlagd November 13, 2016 Barhäng, typ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd November 13, 2016 Dela Inlagd November 13, 2016 Sitter vid en öde gate och väntar på flyget till CPH. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 13, 2016 Dela Inlagd November 13, 2016 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Odin: Farsta. Prova Bun Meat Bun vid Farstastrands pendeltågsstation. Bästa Burgaren jag nånsin käkat.. Var vid pendeltågsstationen ? Har inget minne av att det ligger något nere vid pendeln där ! Edit: Hittade det när jag googlade. Måste testas någon gång. Tack för tipset Ändrades November 13, 2016 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 13, 2016 Dela Inlagd November 13, 2016 3 timmar sedan, skrev Odin: Farsta. Prova Bun Meat Bun vid Farstastrands pendeltågsstation. Bästa Burgaren jag nånsin käkat.. Skall jobba på Huddinge sjukhus i slutet på månaden. Då får jag åka över och prova. Tack för tipset! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 13, 2016 Dela Inlagd November 13, 2016 33 minuter sedan, skrev samet: Skall jobba på Huddinge sjukhus i slutet på månaden. Då får jag åka över och prova. Tack för tipset! När tom. Aya säger att det va gott. Då jävlar e re gott. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu