Arnold Layne Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 Förbereder till den stora dagen... det ska åkas till Sundbyholms travbana... och dom stora kulorna ska rulla in på V:75:an Skickat från min SM-G357FZ via Tapatalk If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 Tränar som man bör på lördag morgon Positivt idag var att jag äntligen har ett BMI under 25... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 15 timmar sedan, skrev B747: Måste ha varit Boa 52 för han vet allt..... För en gång skull har du rätt. Här är det - 8 grader och sol i dag, 1 - 2 cm snö bara, fint som fan ute Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 Tyvärr ingen bild, men räddade nyss två Svanar som hade frusit fast i isen, dom är kvar i sjön så det blir nog rävmat, min fru är en äkta Thai hon sa också mat i med båten för tusan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 2 timmar sedan, skrev Boa52: Tyvärr ingen bild, men räddade nyss två Svanar som hade frusit fast i isen, dom är kvar i sjön så det blir nog rävmat, min fru är en äkta Thai hon sa också mat i med båten för tusan Så är det, tuffa killar tar inga bilder! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 Har lördagsmöte på hotellet[emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 Ibland lite större saker på verkstan och ibland lite mindre! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 Har hamnat på Sundbyholm... bara att hålla tummarna Skickat från min SM-G357FZ via Tapatalk If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 Nyss checkat in på hotellet i BKK. Majestic Grande Sukhumvit Soi2. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 1 timme sedan, skrev Broskan: Nyss checkat in på hotellet i BKK. Majestic Grande Sukhumvit Soi2. //Broskan Blev två spegel selfi med. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 7 timmar sedan, skrev M33: Tränar som man bör på lördag morgon Positivt idag var att jag äntligen har ett BMI under 25... Jag är oerhört imponerad av din disciplin..... Jäkligt bra jobbat...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 18 timmar sedan, skrev Mankan: Är det dina gamla kalsonger som omsveper lammsteken? Ser inga bromsspår så det är det nog inte... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 2 timmar sedan, skrev Broskan: Nyss checkat in på hotellet i BKK. Majestic Grande Sukhumvit Soi2. //Broskan Alla dagar i veckan!! We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 19 timmar sedan, skrev Mankan: Är det dina gamla kalsonger som omsveper lammsteken? Det är ju därför jag inte har några vita kallingar.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 Studerar utsikten på Nana. Allt stänger tidigt nu men från 14e nov kör dom till 2am igen. "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 Krattat löv... Och hämtat lite äpplen från friggeboden.. Nu fixas det äpplepaj och sippas på en fulöl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 Besöker minneslunden och tänder ett ljus för farsan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd November 6, 2016 Dela Inlagd November 6, 2016 Då har man kommit till Pattaya igen. Nyss checkat in på LK President 25e våningen. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 6, 2016 Dela Inlagd November 6, 2016 Ser fint ut. Synd att dom smällde upp det på fel sida av 3:an bara. Kör dom några bra priser där? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 6, 2016 Dela Inlagd November 6, 2016 Och nu åkte den rödvinsmarinerade lammsteken in i ugnen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd November 6, 2016 Dela Inlagd November 6, 2016 Väntar på Arlanda att frugan ska landa som kommer hem från Thailand. Kyligt ute. Tapatalked Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 7, 2016 Dela Inlagd November 7, 2016 Aw! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 7, 2016 Dela Inlagd November 7, 2016 35 minuter sedan, skrev ellim63: Aw! Jaså, veckan började som om den slutade! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 7, 2016 Dela Inlagd November 7, 2016 37 minuter sedan, skrev ellim63: Aw! AW på en måndag, det är stekigt manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 7, 2016 Dela Inlagd November 7, 2016 53 minuter sedan, skrev Bibben: AW på en måndag, det är stekigt Har man jobbat hela helgen så kan det bli så Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu