måne Inlagd November 4, 2016 Dela Inlagd November 4, 2016 Förbereder en hämtning av vår fina granne(77 år)Som genomgått en starroperation och reparering av hornhinnan. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 4, 2016 Dela Inlagd November 4, 2016 Walking TalkieWaki? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 4, 2016 Dela Inlagd November 4, 2016 En liten procecco och fyra veteöl på köpelistan idag, men nu fyra timmar jobb som gäller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 4, 2016 Dela Inlagd November 4, 2016 On 2016-11-03 at 14:49, skrev måne: Pustar ut efter en nödutryckning till dottern som fick batteripaj på bilen,som en god far så hade jag ett nytt batteri i källaren och nu kom det till nytta 7 timmar sedan, skrev måne: Förbereder en hämtning av vår fina granne(77 år)Som genomgått en starroperation och reparering av hornhinnan. Världens bästa vän är du och far också tror jag, men vem hjälpte dig att koppla in batteriet för varken du eller jag är väl inte så händiga att det stör...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 4, 2016 Dela Inlagd November 4, 2016 10 minuter sedan, skrev ellim63: Världens bästa vän är du och far också tror jag, men vem hjälpte dig att koppla in batteriet för varken du eller jag är väl inte så händiga att det stör...... Måste ha varit Boa 52 för han vet allt..... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 4, 2016 Dela Inlagd November 4, 2016 frugan klippte ner de sista perennerna och grävde upp sommar blommor som faktiskt var fina ända tills det kom blötsnö i tisdags..... och jag röjde i garaget..... så nu får sportvolvon plats..... och just nu live and direct dricks det irish coffee....fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 4, 2016 Dela Inlagd November 4, 2016 4 minuter sedan, skrev ellim63: frugan klippte ner de sista perennerna och grävde upp sommar blommor som faktiskt var fina ända tills det kom blötsnö i tisdags..... och jag röjde i garaget..... så nu får sportvolvon plats..... och just nu live and direct dricks det irish coffee....fantastiskt gott! Trevlig helg på er. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 4, 2016 Dela Inlagd November 4, 2016 47 minuter sedan, skrev ellim63: Världens bästa vän är du och far också tror jag, men vem hjälpte dig att koppla in batteriet för varken du eller jag är väl inte så händiga att det stör...... Grabben var med Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd November 4, 2016 Dela Inlagd November 4, 2016 Nu har semestern börjat. I morgon åker jag till Bangkok. Så härligt. Skål. RobbanthaiSkickat från min F8331 via Tapatalk It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 4, 2016 Dela Inlagd November 4, 2016 50 minuter sedan, skrev ellim63: frugan klippte ner de sista perennerna och grävde upp sommar blommor som faktiskt var fina ända tills det kom blötsnö i tisdags..... och jag röjde i garaget..... så nu får sportvolvon plats..... och just nu live and direct dricks det irish coffee....fantastiskt gott! Blir hon inte arg när du bara står där och pekar Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 4, 2016 Dela Inlagd November 4, 2016 1 minut sedan, skrev Mankan: Blir hon inte arg när du bara står där och pekar ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 4, 2016 Dela Inlagd November 4, 2016 59 minuter sedan, skrev ellim63: ? jaha det är till att spela oförstående Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 4, 2016 Dela Inlagd November 4, 2016 5 minuter sedan, skrev Mankan: jaha det är till att spela oförstående fredagskväll vettu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 4, 2016 Dela Inlagd November 4, 2016 marinerar en lammstek i rödvin, vitlök, rosmarin, timjan,lagerblad och svartpeppar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 4, 2016 Dela Inlagd November 4, 2016 1 timme sedan, skrev ellim63: marinerar en lammstek i rödvin, vitlök, rosmarin, timjan,lagerblad och svartpeppar... Är det dina gamla kalsonger som omsveper lammsteken? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 4, 2016 Dela Inlagd November 4, 2016 55 minuter sedan, skrev Mankan: Är det dina gamla kalsonger som omsveper lammsteken? Ber om ursäkt.. äckligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 4, 2016 Dela Inlagd November 4, 2016 3 minuter sedan, skrev ellim63: Ber om ursäkt.. äckligt! He he he ingen anledning till ursäkt för mina konstiga fantasier: 5555 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 4, 2016 Dela Inlagd November 4, 2016 7 minuter sedan, skrev Mankan: He he he ingen anledning till ursäkt för mina konstiga fantasier: 5555 nää du har ju så klart rätt, jag har ju inget ansvar för dina konstiga fantasier....Tack, jag är glad för att fått lära känna dig lite grann! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 4, 2016 Dela Inlagd November 4, 2016 Precis nyss, skrev ellim63: nää du har ju så klart rätt, jag har ju inget ansvar för dina konstiga fantasier....Tack, jag är glad för att fått lära känna dig lite grann! Ha ha vänta dig inte för mycket nästa gång vi träffars dock. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 4, 2016 Dela Inlagd November 4, 2016 6 minuter sedan, skrev Mankan: Ha ha vänta dig inte för mycket nästa gång vi träffars dock. Tack för att vi finns! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 4, 2016 Dela Inlagd November 4, 2016 2 minuter sedan, skrev ellim63: Tack för att vi finns! Ringde dig men jag antar att du är för upptagen Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 4, 2016 Dela Inlagd November 4, 2016 Precis nyss, skrev Mankan: Ringde dig men jag antar att du är för upptagen precis så är det......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 Väntar på att denna kärra ska ta mig till BKK. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 12 timmar sedan, skrev ellim63: frugan klippte ner de sista perennerna och grävde upp sommar blommor som faktiskt var fina ända tills det kom blötsnö i tisdags..... och jag röjde i garaget..... så nu får sportvolvon plats..... och just nu live and direct dricks det irish coffee....fantastiskt gott! Är det 800 hästars motorn i kärran? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 (ändrad) Hej Har feber och hosta igen, sitter och väntar på grannen med en kopp varm glögg, vi ska ut och dra hummertinor. Det är 3.5 grader varmt, 17 sekund meter och regn, inget vidare men vi har beställningar så det är bara att köra på. Mvh isan lover Ändrades November 5, 2016 av Isan Lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu