Tallviking Inlagd Oktober 30, 2016 Dela Inlagd Oktober 30, 2016 2 timmar sedan, skrev Broskan: Ja va fan gör man nu Skulle ju bara spela biliard. //Broskan "Herrarnas handbollslag" ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 30, 2016 Dela Inlagd Oktober 30, 2016 En fröjd när man lyfter på locket till lergrytan [emoji14]Skickat från min SM-G357FZ via Tapatalk If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 30, 2016 Dela Inlagd Oktober 30, 2016 25 minuter sedan, skrev Tallviking: "Herrarnas handbollslag" ? Det såg onekligen suspekt ut om man säger. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 30, 2016 Dela Inlagd Oktober 30, 2016 4 timmar sedan, skrev Broskan: Ja va fan gör man nu Skulle ju bara spela biliard. //Broskan 1 timme sedan, skrev Tallviking: "Herrarnas handbollslag" ? 1 timme sedan, skrev B747: Det såg onekligen suspekt ut om man säger. Blev lite sugen på Hen i blått "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Oktober 31, 2016 Dela Inlagd Oktober 31, 2016 10 timmar sedan, skrev Tallviking: "Herrarnas handbollslag" ? Du var nära Tallis det är bästa volleyboll grabbarna från BKK som ska till Pattaya nästa helg till årets välgörenhets turnering. http://lbwvb.com //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 31, 2016 Dela Inlagd Oktober 31, 2016 13 timmar sedan, skrev Broskan: Ja va fan gör man nu Skulle ju bara spela biliard. //Broskan Du får väl att lira lite 9-ball med de nio BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 31, 2016 Dela Inlagd Oktober 31, 2016 1 timme sedan, skrev stefan5300: Du får väl att lira lite 9-ball med de nio Eller gå en 9-håls golfbana med "hole-in-one" på varje hål ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 31, 2016 Dela Inlagd Oktober 31, 2016 On 2016-10-29 at 22:47, skrev Arnold Layne: Lasagne gjord på isterband ... uj uj uj... det ska bli spännande Skickat från min SM-G357FZ via Tapatalk Då vet du din plats i huset i obygden, så tag med dig lasangemix och isterband för säkerhets skull om jag nu inte hinner att göra några. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 31, 2016 Dela Inlagd Oktober 31, 2016 Tar en morgonfika och njuter av soluppgången över Medelhavet Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 31, 2016 Dela Inlagd Oktober 31, 2016 Kastar mig över frukosten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 31, 2016 Dela Inlagd Oktober 31, 2016 Sista skuttet sen Arlanda! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 31, 2016 Dela Inlagd Oktober 31, 2016 11 timmar sedan, skrev stefan5300: Då vet du din plats i huset i obygden, så tag med dig lasangemix och isterband för säkerhets skull om jag nu inte hinner att göra några. Står nu på min minneslista If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 31, 2016 Dela Inlagd Oktober 31, 2016 Sitter på Arlanda och väntar på bussen till verkligheten... men vi sitter inte i sjön, fantastiskt trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd November 1, 2016 Dela Inlagd November 1, 2016 Precis checkat in på 35e våningen i MNL. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd November 1, 2016 Dela Inlagd November 1, 2016 Dricker en välförtjänt pilsner efter att ha mekkat ihop en laxpudding. Snart kommer hedersgästen. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd November 1, 2016 Dela Inlagd November 1, 2016 Dricker Red Horse och lyssnar på lite live musik på G-point. Skål. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd November 3, 2016 Dela Inlagd November 3, 2016 Efter ytterligare en blöt natt på världens bästa bar blev det ett pool och gymbesök på hotellet. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd November 3, 2016 Dela Inlagd November 3, 2016 Efter ytterligare en blöt natt på världens bästa bar blev det ett pool och gymbesök på hotellet. //Broskan Du ser ut att ha och må bra. Fortsatt trevlig resa Broskan/Nilsson Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 3, 2016 Dela Inlagd November 3, 2016 Inte jobbat sen mitten av maj, gör ett försök med halvtid fram till semestern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 3, 2016 Dela Inlagd November 3, 2016 Har "semester" tycker frugan i alla fall enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 3, 2016 Dela Inlagd November 3, 2016 On 2016-10-31 at 05:07, skrev Broskan: Du var nära Tallis det är bästa volleyboll grabbarna från BKK som ska till Pattaya nästa helg till årets välgörenhets turnering. http://lbwvb.com //Broskan Detta måste bli den mest sedda videon idag! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 3, 2016 Dela Inlagd November 3, 2016 Pustar ut efter en nödutryckning till dottern som fick batteripaj på bilen,som en god far så hade jag ett nytt batteri i källaren och nu kom det till nytta Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 3, 2016 Dela Inlagd November 3, 2016 2 timmar sedan, skrev måne: Pustar ut efter en nödutryckning till dottern som fick batteripaj på bilen,som en god far så hade jag ett nytt batteri i källaren och nu kom det till nytta Hon sa väl tack för gåvan pappa. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd November 3, 2016 Dela Inlagd November 3, 2016 (ändrad) Dricker rum och cola och lyssnar på bra musik Ändrades November 3, 2016 av Raggmunken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 3, 2016 Dela Inlagd November 3, 2016 4 timmar sedan, skrev B747: Hon sa väl tack för gåvan pappa. Självklart gjorde hon det,hon är ju uppfostrad av den bäste Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu