leifen Inlagd Oktober 28, 2016 Dela Inlagd Oktober 28, 2016 (ändrad) En moppesväng med några MPRare och några till....... Ändrades Oktober 28, 2016 av leifen Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 28, 2016 Dela Inlagd Oktober 28, 2016 3 timmar sedan, skrev ellim63: tjurfäktningsarenan Blev det nån tjurfäktning? S5300 gillar det skarpt har jag hört ryktas om... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 28, 2016 Dela Inlagd Oktober 28, 2016 4 minuter sedan, skrev Bibben: Blev det nån tjurfäktning? S5300 gillar det skarpt har jag hört ryktas om... Inget för dig i alla fall Bara för riktiga män. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 28, 2016 Dela Inlagd Oktober 28, 2016 1 minut sedan, skrev leifen: Inget för dig i alla fall Bara för riktiga män. Har du varit på det? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 28, 2016 Dela Inlagd Oktober 28, 2016 4 timmar sedan, skrev Raggmunken: Fyra långa vita veckor är till ända. Har precis hämtat tanten från skolan så dagens viktiga göromål är avklarade, så nu jävlar... Skåååååål! Skååååååål min bäste Knasmunk. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 28, 2016 Dela Inlagd Oktober 28, 2016 3 timmar sedan, skrev Bibben: Blev det nån tjurfäktning? S5300 gillar det skarpt har jag hört ryktas om... nej bara chickenfight mellan frugan och favoritdottern... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Oktober 28, 2016 Dela Inlagd Oktober 28, 2016 8 minuter sedan, skrev ellim63: nej bara chickenfight mellan frugan och favoritdottern... Om sista matbiten och sista vinglaset? ? Vilken härlig familj ni är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd Oktober 28, 2016 Dela Inlagd Oktober 28, 2016 4 timmar sedan, skrev Bibben: Har du varit på det? Försökte men frugan sa nej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Oktober 29, 2016 Dela Inlagd Oktober 29, 2016 En liten halloween fest Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 29, 2016 Dela Inlagd Oktober 29, 2016 Tidig morgon mulet o regn på g i Pattis nu blir det Bkk ett par dagar morning på Er Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 29, 2016 Dela Inlagd Oktober 29, 2016 Hyfsat utbud i fiskdisken på favoritdotterns lokala konsum! En grisskank kanske... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 29, 2016 Dela Inlagd Oktober 29, 2016 47 minuter sedan, skrev ellim63: Hyfsat utbud i fiskdisken på favoritdotterns lokala konsum! En grisskank kanske... Tur att du inte behövde ta med mat från kungariket Sverige! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 29, 2016 Dela Inlagd Oktober 29, 2016 42 minuter sedan, skrev audirs2: Tur att du inte behövde ta med mat från kungariket Sverige! hmm, favoritdotterns beställning.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 29, 2016 Dela Inlagd Oktober 29, 2016 Sitter med lördagsgänget och löser världsproblemen.Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Oktober 29, 2016 Dela Inlagd Oktober 29, 2016 6 minuter sedan, skrev B747: Sitter med lördagsgänget och löser världsproblemen. Skickat från min iPhone med Tapatalk Så där ja. Släng er i väggen Putin, Obama, Säkerhetsrådet och allt vad ni heter! Lapparna har parkerat sina renar och stjälpt i sig kopiösa mängder fulöl så nu finns det inga problem kvar att lösa. Tschuuuuuuuuuuuuuu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 29, 2016 Dela Inlagd Oktober 29, 2016 36 minuter sedan, skrev B747: Sitter med lördagsgänget och löser världsproblemen. Skickat från min iPhone med Tapatalk Hemma hos Boa ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Oktober 29, 2016 Dela Inlagd Oktober 29, 2016 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: Hemma hos Boa ? Nä det tror jag inte, då hade ju dunken stått på bordet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 29, 2016 Dela Inlagd Oktober 29, 2016 Intagit komalägeSent from my T06 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 29, 2016 Dela Inlagd Oktober 29, 2016 40 minuter sedan, skrev L64: Intagit komaläge Sent from my T06 using Tapatalk Va fan ! Igen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 29, 2016 Dela Inlagd Oktober 29, 2016 Va fan ! Igen Har ätit medda [emoji487] Sent from my T06 using Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 29, 2016 Dela Inlagd Oktober 29, 2016 Lasagne gjord på isterband ... uj uj uj... det ska bli spännande Skickat från min SM-G357FZ via Tapatalk If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 29, 2016 Dela Inlagd Oktober 29, 2016 3 timmar sedan, skrev Raggmunken: Så där ja. Släng er i väggen Putin, Obama, Säkerhetsrådet och allt vad ni heter! Lapparna har parkerat sina renar och stjälpt i sig kopiösa mängder fulöl så nu finns det inga problem kvar att lösa. Tschuuuuuuuuuuuuuu PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 29, 2016 Dela Inlagd Oktober 29, 2016 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Hemma hos Boa ? Nej för helvete. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 29, 2016 Dela Inlagd Oktober 29, 2016 Shoppar lite kvällsmat Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Oktober 30, 2016 Dela Inlagd Oktober 30, 2016 Ja va fan gör man nu Skulle ju bara spela biliard. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu