L200 Inlagd Oktober 25, 2016 Dela Inlagd Oktober 25, 2016 Jycken gnällde trodde hon var sjuk fick panik,frugan i sov koma. Och jag själv behöver lite själv hjälp,i en minut 5555. felet med jycken ( Emma ) hon frös?,sen när vinter täcket kom fram,var alla glada. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Oktober 26, 2016 Dela Inlagd Oktober 26, 2016 Lastar taxin så nu drar vi med överlast som alltid. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Oktober 26, 2016 Dela Inlagd Oktober 26, 2016 När man trodde vi hade allt så tog man fel. Det blev ett stopp på Naklua Market för inköp av 25kg seafood ? //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 26, 2016 Dela Inlagd Oktober 26, 2016 Sitter hemma och väntar på att regnet ska ge sej....det skulle ju vara första dan på min moppesemester, men det verkar skita sej. Får ringa hämtmat och sura framför TVn istället? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 26, 2016 Dela Inlagd Oktober 26, 2016 1 timme sedan, skrev ragson: Sitter hemma och väntar på att regnet ska ge sej....det skulle ju vara första dan på min moppesemester, men det verkar skita sej. Får ringa städtanten och skura framför TVn istället? Låter som en plan /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 26, 2016 Dela Inlagd Oktober 26, 2016 Låter som en plan /Enis Hehehe... Oj va ja inte surat om hon varit här...mmmm.Men hon har fått stadigt jobb nån annanstans i stan ett par månader. Hur skaaaare gå?! Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 26, 2016 Dela Inlagd Oktober 26, 2016 Skulle åkt hem från Kiev idag men förlängde tills nästa måndag. Sitter nu och trycker lite griskött och annat lulllullSkickat från min SM-G935F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 26, 2016 Dela Inlagd Oktober 26, 2016 Åker hem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Oktober 26, 2016 Dela Inlagd Oktober 26, 2016 Linje 19 mot Hässelby? /Zip We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 Sitter på bussen på väg till Arlanda! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 Ingen apklass här inte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 Framför skynket.. Fantastiskt trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 Loungen i Frankfurt.. Fantastiskt gott och trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 5 minuter sedan, skrev ellim63: Loungen i Frankfurt.. Fantastiskt gott och trevligt! Hälsa Dottern så mycket Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 1 timme sedan, skrev ellim63: Loungen i Frankfurt.. Fantastiskt gott och trevligt! Era sköna stekare, det är ni väl värda. Hälsa favvodottern! PS, vet att ni gillar öl men var lite kostnadseffektiva också, drick mycket sprit i loungen och på planet Ha en fantastisk tid i Valencia. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 Precis checkat in på hotellet, ett ganska litet men fräscht rum... Men uteplatsen åttonde våningen är fantastiskt trevlig.... Och med hyfsad utsikt över centrala Valencia! Nu blir det en lutare innan vi gör stan osäker! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 På väg ut och göra Jakan ösäker, sambon ska bjuda på mat ikväll. En annan plussar på med ett år igen. å Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 Linje 19 mot Hässelby? /ZipEn annan bor i StrandSkickat från min SM-G935F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 Loungen i Frankfurt.. Fantastiskt gott och trevligt! LH leverarSkickat från min SM-G935F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 Funderar över det politiska läget här. Skickat från min SM-G935F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 28, 2016 Dela Inlagd Oktober 28, 2016 Flyger söderut till Rivieran, just nu över norra TysklandSkickat från min iPhone med Tapatalk Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Oktober 28, 2016 Dela Inlagd Oktober 28, 2016 Åker båt i diset. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 28, 2016 Dela Inlagd Oktober 28, 2016 frugan shoppar, tänk om denna buss var utrustad som i Thailand.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Oktober 28, 2016 Dela Inlagd Oktober 28, 2016 Fyra långa vita veckor är till ända. Har precis hämtat tanten från skolan så dagens viktiga göromål är avklarade, så nu jävlar... Skåååååål! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 28, 2016 Dela Inlagd Oktober 28, 2016 en törstsläckare vid tjurfäktningsarenan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu